وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت صدرنشین لیگ گیلان شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با پیروزی پرگل در هفته ششم رقابت های لیگ برتر جوانان گیلان صدرنشین این مسابقات شد.

در یکی از دیدارهای انجام شده از هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های گیلان،  تیم های فوتبال جوانان سپیدرود رشت و کیان مهر گیلان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود در یک بازی برتر و پرگل با نتیجه پنج بر یک حریفش را شکست داد.

در این دیدار که به میزبانی تیم جوانان سپیدرود در رشت برگزار شد، این تیم برتر از حریف خود ظاهر و با کسب یک پیروزی پرگل دیگر به صدر جدول این مسابقات صعود کرد تا همچنان یکی از مدعیان کسب قهرمانی این رقابت ها باشد.

در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها، تیم های فوتبال جوانان شهرداری فومن و شاهین جوان لاهیجان رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت تا تیم شهرداری فومن با این تساوی صدر جدول را از دست دهد.

در سایر دیدارهای انجام شده از هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، تیم فوتبال جوانان الماس اسالم تالش در یک دیدار برتر با نتیجه چهار بر یک برابر تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال به پیروزی رسید تا این تیم به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

همچنین در دیگر مسابقات انجام شده این هفته نیز، تیم فوتبال جوانان بنیادکار پره سر با نتیجه سه بر ۲ تیم فوتبال جوانان مدرن گیل گیلان را مغلوب کرد و تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی بندرانزلی با نتیجه ۲ بر صفر تیم شهرداری تولمشهر را مغلوب کرد.

در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با ۱۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تیم فوتبال شهرداری فومن نیز با همین امتیاز و با تفاضل گل گمتر در مکان دوم قرار دارد، تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی بندرانزلی با کسب ۱۳ امتیاز سوم است و شهرداری ماسال نیز با ۱۲ امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • پیمان گفت:

    درتیم جوانان شهرداری فومن بازیکنی بنام…محمدرضا رنجکش…درخط هافبک بازی میکنه که آینده درخشانی داره…آقایون مسوولین جوانان سپیدرود حواستون به این بازیکن باشه برای جذبش همین الان اقدام کنین