وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تیم فوتبال سپیدرود در رشت برابر علم و ادب تبریز به نتیجه مساوی رسید

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور در یک دیدار خانگی برابر تیم علم و ادب تبریز به نتیجه مساوی رسید.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و علم و ادب تبریز چهارشنبه شب در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه اول این دیدار، تیم فوتبال سپیدرود رشت برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند تا در نهایت این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز تیم فوتبال سپیدرود همانند نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کرد اما در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و حتی در دقایق پایانی، تیم فوتبال علم و ادب تبریز به گل برتری نیز دست یافت که علیرضا عبدالله نژاد بازیکن این تیم در دقیقه ۸۹ ، گل برتری علم و ادب تبریز را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل، سپیدروی ها سراپا هجومی شدند و حملات متعددی را روی دروازه علم و ادب تبریز انجام دادند تا اینکه سیدعلی یحیی زاده بازیکن تعویضی سپیدرود رشت در دقایق تلف شده این بازی، گل مساوی را به ثمر رساند تا در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را ، عباس خلیلی با کمک های مهران عبدلی و مهران مصطفوی برعهده داشتند که حسین گنج خانی به عنوان داور چهارم و مهدی دوستی به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیم های سپیدرود رشت و علم و ادب تبریز حضور داشتند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب سیدمحمد حسینی ، صادق صادقی ، میلاد پورمحسن ، مهدی تقوی ، محمد غلامی (دقیقه ۷۰ محمد لطفی)، هومن مسعودی (دقیقه ۸۵ محمدامیر نجفی)، رضا عاشوری (دقیقه ۵۹ محمد طالبی)، سهیل ربیع زاده ، علی بجاری ، آرین نصیری نژاد (دقیقه ۷۰ محمدمهدی محمدپور) و امیرحسین صالحی (دقیقه ۵۹ سیدعلی یحیی زاده) مقابل تیم فوتبال علم و ادب تبریز قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال علم و ادب تبریز با ترکیب مهدی کاظمی ، علیرضا حضرتی ، بهزاد نوروزی ، مهرداد نوری (دقیقه ۹۰ امیر عباسی)، حسین فلاحیان ، حسین میرزاحسینی پور، سجاد جوادی ، مرتضی کرمی ، سامان مهرابی زاده (دقیقه ۷۴ جواد علی بابایی)، علیرضا عبدالله نژاد و دانیال مهدیان (دقیقه ۷۴ اساعیل شهبازی) رو در روی تیم سپیدرود رشت قرار گرفت.

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم علم و ادب تبریز با کسب ۴۰ امتیاز در مکان چهارم و سپیدورد رشت با کسب ۳۶ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار داشتند.

سپیدرودی ها در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیم های فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه هستند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.