وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تیم فوتبال سپیدرود رشت با چهار گل، هف سمنان را شکست داد

رشت – ایرنا – در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با چهار گل تیم هف سمنان را شکست داد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر شنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد در یک بازی برتر و پرگل ، با نتیجه چهار بر صفر حریف سمنانی خود را شکست دهد .

این مسابقه ، از هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در حضور حدود یک هزار تماشاگر و در یک هوای نیمه ابری و سرد زمستانی برگزار شد .

در جریان این دیدار ، تیم فوتبال سپیدرود رشت برتر از حریف خود ظاهر شد و علاوه بر پیروزی چهار بر صفر در این دیدار و کسب یک پیرزوی خانگی دیگر ، موقعیت خود را در صدر جدول این مسابقات مستحکم تر کرد .

گل های تیم فوتبال سپیدرود رشت را در این دیدار ، ‘ عماد میرجوان ‘ در دقیقه 21 ، ‘ مجتبی اسماعیل زاده ‘ در دقیقه 62 ، ‘ محمدرضا الماسخاله ‘ در دقیقه 71 و ‘ مجید جمشیدی ‘ در دقیقه 82 به ثمر رساندند .

قضاوت این مسابقه را ‘ حامد صادقی جو ‘ با کمک های ‘ محمد نوری ‘ و ‘ امیر فلاح ‘ بر عهده داشتند که طی برگزاری این دیدار ، ‘ مهران قره باغی’ از تیم فوتبال هف سمنان کارت زرد دریافت کرد .

تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب این پیروزی ، 24 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت .

به گزارش ایرنا ، در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.