وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر الوند همدان به برتری رسید

رشت – ایرنا – در آغاز رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت برابر الوند همدان به برتری رسید.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر چهارشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال الوند همدان به برتری دست یابد تا این رقابت ها را با پیروزی آغاز کند .

این مسابقه ، از هفته اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت و در حضور حدود یکهزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این مسابقه ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در همان نیمه اول به گل برتری دست یافت و حامد حاجتی بازیکن این تیم موفق شد در دقیقه 12 ، تنها گل این دیدار را به سود تیم سپیدرود به ثمر برساند.

در نیمه دوم نیز گرچه تیم فوتبال سپیدرود رشت بیشتر صاحب توپ و میدان بود اما هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا این مسابقه با همان نتیجه یک بر صفر به سود تیم سپیدرود پایان یابد.

قضاوت این مسابقه را ، ابوالفضل دوستی با کمک های حسین سلیمانی و علی رعیت برعهده داشتنند که در جربان این دیدار ، محمدرضا الماس خاله و میثم میرپسندیده از تیم فوتبال سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کردند و علیرضا شاهسوند کاپیتان تیم فوتبال الوند همدان نیز در دقیقه 55 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور 40 تیم حضور دارند که در چهار گروه 10 تیمی با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال سپیدرود رشت و رهپویان سپهر رضوانشهر دو نماینده استان گیلان در گروه چهارم این رقابت ها قرار دارند.

نمایندگان فوتبال گیلان با تیم های فولاد اهواز (ب) ، شهرداری ارومیه ، خلخال دشت ، صنعت ساری ، الوند همدان ، پیام وحدت مشهد ، تربیت ایلام و شاهین کیش هم گروه هستند.

تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها ، از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کنند که تیم های اول هر گروه به طور مستقیم به مسابقات لیگ دسته اول کشور راه می یابند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − نه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.