وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت حریفان خود رادر لیگ برتر شناخت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت حریفان خود در لیگ کشور را شناخت.

به گزارش سایت سپیدرود، رادنی دیدار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جلسه قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور جام ایثار برگزار و تیم سپیدرود رشت در گروه دوم این رقابت ها قرار گرفت.

وی  افزود: بر اساس قرعه کشی انجام شده، تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت در گروه دوم این مسابقات با تیم های والیبال نشسته مس شهر بابک کرمان و ذوب آهن اصفهان همگروه شد.

وی ادامه داد: در بیست و یکمین دوره رقابت های والیبال نشسته لیگ برتر مردان کشور  با عنوان جام ایثار ، شش تیم  در دو گروه به صورت متمرکز در سه مرحله (رفت، برگشت و پلی آف) به رقابت می پردازند.

وی بیان کرد: البته این دوره از رقابت ها با کسب مجوز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون، از نیمه اول آذر ماه سال جاری در شهرهای کم خطر از لحاظ شیوع بیماری کرونا آغاز می شود.

وی اضافه کرد: شهریور ماه امسال با یکی از مربیان مجرب درجه A والیبال نشسته از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل، راه اندازی و آموزش تیم حرفه ای والیبال نشسته در استان توافقهایی انجام شد که بر این اساس و طبق توافقهای انجام شده با محمد قنبری جانباز و مربی درجه A والیبال نشسته ، تیم والیبال نشسته گیلان تشکیل و در مسابقات داخلی و خارجی با نام سپیدرود رشت حضور یابد.

رادنی خاطرنشان کرد: طبق این توافق و قرارداد امضاء شده، به مدت یک سال تیم والیبال نشسته با نام باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت به فعالیت خودش ادامه خواهد داد و در رقابت ها حضور می یابد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: براساس این تفاهم  نامه یک ساله، تیم والیبال نشسته معلولین و جانبازان با نام و لوگوی باشگاه سپیدرود رشت در اجرای آموزش های تخصصی و شرکت در مسابقات استانی، کشوری و بین المللی حضور می یابد که بر این اساس این تیم در لیگ برتر مردان کشور نیز شرکت می کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.