وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

تیم ۱۷ ساله های سپیدرود تشکیل شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودباشگاه سپیدرود رشت برای نخستین بار تیم ۱۷ ساله ها تشکیل داده است و روز آدینه نخستین جلسه تست فنی این رده برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود، با پیشنهاد سعید متقی طلب مدیر آکادمی باشگاه سپیدرود و موافقت سید مهدی آقازاده مدیرعامل این باشگاه رده سنی ۱۷ سال برای نخستین بار در باشگاه سپیدرود رشت تشکیل شد و میثم وطن خواه به عنوان سرمربی این رده انتخاب شد.

بنابراین گزارش باشگاه سپیدرود پیش از این در تیم های پایه در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید تیم داری می کرد و رده ۱۷ سال با توجه به حضور در جام جهانی از رده های سنی مهمی است که پس از این باشگاه سپیدرود رشت هم در این بخش فعالیت خواهد کرد.

میثم وطن خواه سرمربی جدید ۱۷ سال سپیدرود دارای مدرک بی مربیگری است و در تیم های چوکا و سپیدرود بازی کرده و در تیم های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید باشگاه سپیدرود به مربیگری پرداخته است.

مدیر فنی این تیم محسن مژدهی خواهد بود و وطن خواه را در این راه فرشاد شکوری و علی رضا حجازی به عنوان مربی، مجید مقبل دوست مربی بدنساز و محمدرضا موسوی با سمت مربی دروازه بان ها همراهی خواهند کرد.

نخستین جلسه تست این تیم روز آدینه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۱۱ صبح در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای تست می توانند با شماره تلفن ۰۹۱۹۶۵۰۲۷۴۳ تماس برقرار کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + نوزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.