وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

جادوگر طلسم شکن در ورزشگاه انزلی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – علی کریمی با برد برابر ملوان بندرانزلی در بازی روز گذشته به اولین برد خارج از خانه دوران مربیگری خود دست یافت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش‌سه،  تیم سپیدرود رشت با کسب برد در دیدار روز گذشته مقابل ملوان توانست علاوه بر صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به طلسم ۳۳ ساله نبردن خود در انزلی خاتمه دهد و رکورد خود را بهبود ببخشد.

اما یک طلسم جالب توجه دیگر در بازی روز گذشته شکسته شد که مربوط به علی کریمی است. کریمی که از ابتدای لیگ هفدهم وارد جرگه مربیگری شده است همراه با نفت تهران و سپیدرود رشت در هیچ یک از مسابقات خارج از خانه خود پیروزی را تجربه نکرده بود و حالا با شکست ملوان بندرانزلی به اولین برد خارج از خانه خود دست یافت.

حالا این تیم در دو بازی خارج از خانه سخت دیگر به ترتیب مقابل پرسپولیس و پیکان تهران قرار می‌گیرد و روی کاغذ کار سختی برای کسب امتیاز خواهد داشت. سپیدرودی‌ها در اولین بازی خانگی خود روز ۲۷ مهر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود تا دوری یک ماهه‌ای از ورزشگاه سردار جنگل داشته باشد.

خوش تیپ، موثر و محبوب؛ علی کریمی با موهای سفید

هر تصوری که از علی کریمی دارید را کنار بگذارید؛ او حالا حکم یک منجی را برای مردم رشت دارد که باموهای سپید در کنار زمین تمام تلاشش را برای بهتر کردن این تیم انجام می دهد.

تصویر غالب خیلی ها از علی کریمی، جادوگری است که با پیراهن پرسپولیس، بایرن مونیخ و تیم ملی مدافعان حریف را دریبل می زند؛ برخی دیگر او را عصیان گر شهر و مبارز فدراسیون نشین ها می دانند؛ اما دو مقطع مربیگری در شهر پدری باعث شده تا او لقب «منجی» را هم از سپیدرودی دریافت کند.

علی کریمی حالا کسی است که یک بار سپیدرود را از سقوط نجات داد و حالا هم می خواهد از بحران بیرون بیاورد و به سمت رویاهای بزرگ تر پیش ببرد.

سپیدرود روز گذشته دربی ال گیلانو را از ملوان بندر انزلی برد و بی شک چیزی بالاتر از غلبه بر تیم هم استانی برای هواداران این تیم وجود دارد. بردی که خاطره شکست های متوالی در لیگ برتر را از ذهن قرمزهای گیلان پاک کرد و آن ها را به آینده ای بهتر امیدوار ساخت.

نماینده رشت، میانگین هر سه بازی یک امتیاز را به ثبت رسانده و قعرنشین مطلق لیگ هجدهم است. آن ها هفته آینده با پرسپولیسِ آماده برانکو ایوانکوویچ دیدار می کنند و در میان این همه سختی، دلشان به مربی ای قرص است که شاید تجربه مربیگری زیادی نداشته و مثل خیلی از مربیان دنبال مدرک لایسنس پرو هم نرفته باشد اما با همین شرایط تمام تلاشش را می کند تا سرخپوشان رشتی بار دیگر در لیگ بمانند و به لیگ برتر عادت کنند.

پاداش نقدی کریمی بعد از فتح ال گیلانو

سرمربی سپیدرود رشت بعد از کسب برد در ال ‌گیلانو به بازیکنانش وعده پرداخت پاداش نقدی داد.

روز گذشته تیم سپیدرود رشت توانست با یک گل رقیب دیرینه خود یعنی ملوان را در بندرانزلی شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

بعد از کسب این برد علی کریمی با حضور در رختکن به بازیکنان خود وعده پرداخت پاداش یک میلیونی داد. حال قرار است تا قبل از فرا رسیدن تعطیلات این پول به حساب بازیکنان سپیدرود واریز شود. هم‌چنین قبل از بازی با ملوان ۲۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان به حساب آن‌ها واریز شد تا این گونه وضعیت خوبی در باشگاه پر طرفدار رشتی حاکم شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + بیست =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.