وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

جادوگر پشت بازیکنانش درآمد: هر تصمیمی بگیرید، من با شما هستم

احد علوی / روزنامه گل

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – اوضاع و احوال سپیدرود با آنکه تصور می‌شد علی کریمی با حضورش انقلابی در این تیم به‌وجود بیاورد چندان خوب نیست.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه گل، اوضاع و احوال سپیدرود با آنکه تصور می‌شد علی کریمی با حضورش انقلابی در این تیم به‌وجود بیاورد چندان خوب نیست.

بازیکنان از کار کردن با او لذت می‌برند و هواداران خوشحالند که جادوگر گیلکی در زادگاهش حضور دارد و اعتباری دوچندان به سپیدرود داده و با جان و دل برای تیم استانش زحمت می‌کشد اما در این میان مشکلات مالی با آمدن تن‌زاده درست نشده است.

تصور می‌شد این مالک خصوصی که در ساخت و ساز و راهسازی فعالیت دارد، بتواند مشکلات سپیدرود را حل کند. تن‌زاده در برنامه ۹۰ چنان با قدرت از علی کریمی و حمایت مالی‌اش صحبت کرد که به‌نظر می‌رسید آرامش به رشت بازگشته است.

ولی این اتفاق رخ نداد و بی‌پولی دوباره تمرکز جادوگر و شاگردانش را برهم زده است. به‌نظر می‌رسد کریمی این بار هم مثل ماجرای نفت پشت بازیکنانش دربیاید و حاضر نشود با این مالک تازه‌وارد فوتبال ایران تعامل کند.

پس از دیدار سپیدرود و پدیده بازیکنان از علی کریمی درخواست یک جلسه خصوصی می‌کنند و سرمربی سپیدرود با آغوش باز در این جلسه شرکت می‌کند. آنها از مشکلات مالی می‌گویند و علی کریمی خیلی شفاف و روشن به بازیکنانش می‌گوید: «هر تصمیمی که شما بگیرید من اوکی هستم.

اگر می‌خواهید با این شرایط ادامه دهید تا اوضاع درست شود، من با شما هستم و اگر نمی‌خواهید با این وضعیت کار را پیش ببرید، باز هم من با شما هستم. تصمیم‌تان را بگیرید و به من اعلام کنید.»
بعد از این جلسه قرار می‌شود که پس از تمرین روز سه‌شنبه سپیدرود که اولین تمرین بعد از تعطیلات هفته بیست و پنجم است، کریمی با تن‌زاده جلسه بگذارد و وضعیت را که بیشتر شبیه یک هشدار جدی است، به مالک جدید اعلام کند.

وضعیت بی‌پولی سپیدرودی‌ها صدای مردم را هم درآورده و جلسه عصر سه‌شنبه جادوگر با مالک سپیدرود، وضعیت این تیم و سرمربی محبوبش را پیش از سال جدید مشخص خواهد کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    قبلاً عنوان کرده بودم که مسائل پشت پرده باعث تغییر مالکیت شد ،
    یکی از دوستان معترض شد و در همین سایت نوشت : کدام پشت پرده ؟!
    حالا تصور میکنم اون دوست گرامی پاسخ سوالش رو گرفته باشه
    در هر حال از اول هم مشخص بود که ایشان بدنبال مطرح شدن هستند نه عشق سپیدرود و رشت
    بیات در گام اول دو بازیکن خارجی رو به تمرینات آورد و یکی مورد تایید کادر فنی قرار گرفت ولی ایشان بازیکنانی را که در کنار خانواده اوقات بازنشستگی از فوتبال خود را سپری می کردند ، جذب باشگاه کردند
    یعنی اصولاً به هزینه در فوتبال معتقد نیستند و ورزش را با ساخت و ساز مقایسه می کنند ، هرچه خرج کمتر سود بیشتر ، غافل از اینکه مقوله فوتبال از بازاری بودن جداست
    در پایان تصور می کنم جواب این اشتباه محض و نادانی رو آقای الماسخاله باید بدهد که خیلی وسواس در گزینش مالک داشت !!!!!

  • امین (سپیدرود) گفت:

    آقای آرمان من اصلا در مورد مدیریت جدید باشگاه نظری ندارم ولی میدونم بیات جز فریب و بر هم زدن تیم کاری بلد نبود

  • مهدی گفت:

    دوست من، از شما که ماشاالله اینهمه قدرت تحلیل دارید بعید است بگویید یا بپذیرید که بازیکنی را که دوران بازنشستگی از فوتبال را در کنار خانواده میگذراند، در تیمی که کریمی سرمربی آن است بتوان بدون هماهنگی سرمربی و فقط با خواست مالک وارد کرد!!!
    مگر مالک میتواند با نظر خودش بازیکن به تیم علی کریمی تحمیل کند و کریمی هم او را فیکس بازی دهد؟!!!!!!!!!!!!!!!

  • آرمان گفت:

    آقا مهدی عزیز
    هرچه باشد قدرت تحلیل شما را ندارم اما در هرحال معتقدم :
    موقعی که بودجه ای بابت جذب بازیکن در اختیار سرمربی قرار نگیرد و بعبارت دیگر مربی نتواند نیروهای مورد نظر و کارآمد خود را جذب نماید ، چه کریمی و یا هر مربی دیگری مجبور است از بازیکنان به مراتب ضعیف تر استفاده نماید که شامل حال ما شده است .