وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

جار و جنجال تازه به دوران رسیده ها: مربیگری به داد و فریاد نیست!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با بازگشت دوباره سپیدورد به صدر جدول همراه بود.

به گزارش سایت سپیدرود، تیمی که اگر چه به بازیکنانش پول نمی دهد و شاید هم پولی که نداشته باشد پرداخت کند اما تیم شایسته ای است. تیم شایسته ای با مربیگری علی نظر محمدی. شاید پیش تر خیلی ها روی این مربی جاوان و با اراده حساب نمی کردند اما علی نظر محمدی نشان داد که مربی تاثیر گذاری است.

محمد مایلی کهن بعد از جوانگرایی در ملوان این تیم را تبدیل به مدعی کرده تا انزلی چی ها این روزها خوشحال تر از همیشه باشند. بی شک اگر در پایان تیم به لیگ برتر صعود کند حلاوت و شیرینی اش خیلی بیشتر از این خواهد بود که باشگاه تصمیم گرفته بود با خرید امتیاز لیگ برتری شود.

اتفاقات ملوان نشان داد جوانگرایی نه تنها نتیجه را قربانی نمی کند بلکه نتیجه را به ارمغان می آورد و گاهی نیاز است برای جوانگرایی و ایجاد انگیزه تیم را خانه تکانی کرد.

اما در این هفته شاهد اتفاقات تلخی در برخی از بازی ها بودیم. در بازی فولاد یزد – راه آهن تهران در یزد مربی و ماساژور تیم  میزبان داور را کتک زدند! هر چند کمیته انضباطی این دو را یک فصل از همراهی تیم خود محروم کرد اما همین بدعتی شد که اتفاقات مشابه ای را در دیگر بازی ها شاهد باشیم.

در پایان بازی بادران – نساجی بازیکنان دو تیم به جان هم افتادند و از سر و کله هم بالا می رفتند. مثل یک دعوای خیابانی. در بابل هم مهرداد میناوند چه غوغایی که به راه نیانداخت! اول به داور بازی اعتراض کرد و در نهایت اخراج شد و در سکو هم دست بردار نبود. آن قدر اعتراض کرد که تماشاگران تحریک شدند و در پایان هم با همه دعوا داشت از جمله فیروز کریمی، مربی حریف!

مربیگری این نیست. همه تلاش ها باید پیش از بازی در تمرین و در کلاس های تئوری خرج شود نه روی نیمکت و سکوی تماشاگران. حساب کنید اگر سنگ هایی که به پای داور خورد به سر او می خورد و اتفاق تلخی رخ می داد. آنوقت مهرداد میناوند چه حرف هایی را برای پاسخ داشت.

مربیگری مردان جنتلمن می خواهد. مردان با تدبیر و با ایده. فوتبال دیگر داد و هیاهو در کنار زمین نیست. دیگر مربیان را با تن صدا نمی سنجندند. اکنون به بازی نگاه می کنند و بر آن اساس به مربی نمره می دهند!

باید به نتایج خوب نساجی با محمود فکری اشاره کرد. این تیم با همه مشکلاتی که از ابتدای فصل داشته تا به امروز با محمود فکری خوب نتیجه گرفته. محمود فکری که خود سال های سال بازیکن استقلال بوده و با حاشیه آشناست با برخوردی که با محمد عباس زاده داشته نشان داده که راه برخورد با حاشیه ها را خوب می داند. محمود فکری حمایت شود می تواند نساجی را به روزهای خوب گذشته برگرداند و به لیگ برتر نزدیک کند.

تیم پارس جنوبی جم هم با مهدی تارتار بازگشت خوبی به نیمه بالای جدول داشت. این تیم با دو پیروزی متوالی در دربی بوشهر و هم چنین در بازی با فجر سپاسی دوباره به نیمه بالای جدول آمد و نشان داد هم چنان می تواند یکی از تیم های خوب دسته اول باشد. به شاغلام هم باید فرصت داد که فجر سپاسی را بهتر بشناسد و بتواند ایده های خود را به تیم القاء کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

18 دیدگاه ارسال شده است

  • ثابتی گفت:

    سلام آقا دیدار ما خودمون هم کم مشکل نداریم وقتی یه مربی لیگ برتری خودشو ذلیل میکنه که بیاد سرمربی یه تیم دست دومی بشه نبایستی انتظار داشته باشین که مربی گری وضعیت بهتر یداشته باشه . ای کاش میتونستم چهره بعضیا رو را نقاشی بکنم و بگم چه چهره ای دارن استاد …

  • فرشاد محمدی گفت:

    آقای اشکان غایبی کجایید؟
    تو رو خدا اگر پیامهای ما رو می بینید جواب بدید.۲۰روزه که از شما خبری نیست استاد

  • هواداران متعصب اشکان غایبی و سپیدرود رشت+رشتی های مقیم تهران+دختر پسرهای ناب رشت+رشتی های متعصب گفت:

    همونقدر که حسن زاده منفور مردم رشته اشکان غایبی محبوب مردم رشت و ایرانه.خودم از زبان اشکان غایبی یک روز شنیدم که میگفت اگر من رییس کمیته انضباطی بودم بلایی سر تیمهای شهید سپاسی و سیاه جامگان و ابومسلم و پرسپولیس و استقلال میاوردم که تا سالها نتونن کمر راست کنن.
    به اشکان غایبی میگن رشتی اصیل

  • آستانه گفت:

    اگه قراره رفتارای مربیان لیگ یک را فیلم بسازن ما علاوه براین که از نظر هوادار و ادعا و محبوبیت برخیا اولیم در این بخشم جز اولیناییم

  • آستانه گفت:

    بسیاری از ما در روز با افرادی روبرو می‌شویم که برای رسیدن به اهدافشان از هرحربه‌یی استفاده می‌کنند برخی مواقع این افراد حتی نزدیک‌ترین افرادشان را دور می‌زنند یعنی به قول خودمان می‌پیچانند!
    در برخی مواقع افراد به حق خودشان قانع نیستند و یا فکر می‌کنند حقی دارند که به آنها نرسیده است؛ در این مواقع افراد انتظار دارند برخلاف زحمتی که کشیده‌اند به جایی برسند بنابراین خیلی راحت برای رسیدن به مدارج بالاتر افراد را دور می‌زنند.
    در روانشناسی این موضوع در باب فاصله میان میل و حق بررسی می‌شود یعنی هر کسی تلاش کرده باشد به نتیجه می‌رسد اما آن کسی که برخلاف تلاشش با رشوه، پارتی و یا دور زدن دیگران دنبال رسیدن به مدارج بالاست فاصله میان حق و میلش را قبول ندارد. یعنی فرد حاضر نیست بپذیرد میان آن چیزی که تمایل به داشتنش دارد و آن چیزی که با تلاش به آن می‌رسد و حقش است تفاوت وجود دارد؛ بنابراین اگر فرد را در این زمینه توجیه نکنیم خیلی راحت حق کس دیگری را ضایع می‌کند یا به قول خودمان یک نفر را در روابط اجتماعی برای رسیدن به اهدافش دور می‌زند.
    در برخی مواقع ضعف‌های درونی افراد عاملی است برای دور زدن افراد در جامعه یعنی ممکن است آموزش‌ها و همچنین تربیت درست به فرد داده شده باشد اما فرد خودش احساس می‌کند که باید بیشتر از آن چیزی که حقش است به خواسته‌هایش برسد.
    این مسئله در درجه اول به تربیت خانواده ها بر می‌گردد که چگونه در دوران کودکی فرزندانشان را تربیت کنند تا به حقش قانع باشد که وقتی بزرگ شد نیاز نباشد برای رسیدن به هر درجه‌ای از نردبان دیگران بهره بگیرد؛ از سوی دیگر آموزش‌هایی که در دوران مدرسه به بچه‌ها داده می شود آنقدر جامع و کامل نیست تا بتواند راهگشای آنها باشد به عنوان مثال مساله دور زدن دیگران از نظر اعتقادی و شرعی در مدارس به کودکان آموزش داده نمی‌شود.
    معمولا در کتاب های درسی بچه ها موضوعات مختلف اخلاقی وجود دارد اما تشریح این موضوعات معمولا با ضعف‌هایی مواجه است. اگر بتوانیم این موضوعات را حتی به خانواده‌ها منتقل کنیم آنها می‌توانند کودکانشان را با این موضوعات و به خصوص روابط اجتماعی صحیح در جامعه آشنا کنند.
    اما در برخی مواقع ضعف‌های درونی افراد عاملی است برای دور زدن افراد در جامعه یعنی ممکن است آموزش‌ها و همچنین تربیت درست به فرد داده شده باشد اما فرد خودش احساس می‌کند که باید بیشتر از آن چیزی که حقش است به خواسته‌هایش برسد.
    این ضعف‌های درونی از طریق برخی فیلم ها و وسایل ارتباط جمعی می‌تواند پررنگ تر شود به عنوان مثال در یک فیلم یک شخصیت محبوب تمام رفتارهای ضداجتماعی از جرم و جنایت گرفته تا رشوه، دورزدن و … را انجام می‌دهد؛ فرد به خاطر علاقه شدیدی که به این شخصیت دارد رفتارهای ضداجتماعی این هنرپیشه را مثبت تلقی می‌کند و ممکن است برای اینکه همزادپنداری با این شخصیت کند همان رفتارهای غیراجتماعی را در جامعه انجام دهد که مسئله دورزدن هم می‌تواند منشایی این چنینی داشته باشد.

  • امید سپیدرودی گفت:

    برد کثیف ملوان با کمک صدرصد داور ..حسن زاده ادمی شرف وانسانیت نداره…

  • هواداران متعصب اشکان غایبی و سپیدرود رشت+رشتی های مقیم تهران+دختر پسرهای ناب رشت+رشتی های متعصب گفت:

    ما هشدار میدیم به باندبازان که دارن سپیدرودو تکه پاره می کنن بین هواداران و باشگاه دارن اختلاف میندازن. سایت هواداری رود سپید درخدمت بعضی ازمدیران تیم و باندای بیرونی اند . ما در روزهای آینده این باندا را معرفی می کنیم و اجازه نمیدیم که برای تیم حواشی درست بکنن و برای خودشون دارو دسته درست کنن

  • هوشنگی گفت:

    می بایست زمان را غنیمت بشماریم و از لحظه به لحظه آن برای مشخص کردن خواسته های مشترکمان (خواسته های منطقی هواداران ، برنامه و توانایی تصمیم گیری و اجراء صحیح مدیران باشگاه) و برنامه ریزی جهت رسیدن به اهداف باشگاه استفاده کنیم.

  • کوهی گفت:

    آیا گامی برای حل مشکلات هوادار برداشته شده. چه کاری برای رضایتمندی هواداران کرده ایم. برای ارزیابی شاخص ها برای هواداران چه قدمهایی برداشته ایم. نباید متهم به استفاده ابزاری از هوادار بشویم

  • کریم گفت:

    اگر ما هواداران در مسیر خواسته های خود پا فشاری کنیم و شما عزیزان نیز در راستای برنامه های خود و مسیر دیگر پیش بروید و هیچ مسیر و نقطه مشترکی در اصول و اساس تفکرمان وجود نداشته باشد هیچگاه باشگاه موفقی نخواهیم داشت. همگان موفقیت سپیدرودرا می خواهند اما اگر تفکرات مان با عمل مان یکی نشود و صرفا” دوست داشته باشیم درباره چگونگی موفقت صحبت شود و از این سخنان هیجان زده و سرمست شویم و به نتیجه نرسیم ، هیچ ثمری جز وقت تلف کردن نخواهیم دید.

  • جوانی گفت:

    در زنــدگـی ،

    کســانـی مــا را می رنـجـاننـد (!)

    کـــ کــوشیــده ایـم / هـرگـــز / از مــا نــرنجنــد!

  • هاشم گفت:

    ﺭﻭﺯﯼ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮐﺮﺩﻡ و گفتم : ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ ؟؟؟ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻣﯿﺪﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ !!!حتی به ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ هم فکر کرده ام !!!
    ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺧﺪﺍ ﺟﻮﺍﺑﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﺩ … ﻭ … ﮔﻔﺖ :
    ﺁﯾﺎ ﺩﺭﺧﺖ ﺑﺎﻣﺒﻮ ﻭ ﺳﺮﺧﺲ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﻩ ﺍﯼ ؟؟؟
    ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﻠﻪ ﺩﯾﺪﻩ ﺍﻡ …
    ﺧﺪﺍ ﮔﻔﺖ : ﻣﻮقعی که ﺩﺭﺧﺖ ﺑﺎﻣﺒﻮ ﻭ ﺳﺮﺧﺲ ﺭﺍ ﺁﻓﺮﯾﺪﻡ ، ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﻧﻤﻮﺩﻡ …
    ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﺳﺮﺧﺲ ﺳﺮ ﺍﺯ ﺧﺎک ﺑﺮﺁﻭﺭﺩ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻣﯿﻦ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ
    ﺍﻣﺎ ﺑﺎﻣﺒﻮ ﺭﺷﺪ ﻧﮑﺮﺩ … ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﻭ ﻗﻄﻊ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﮑﺮﺩﻡ
    ﺩﺭ ﺩﻭﻣﯿﻦ ﺳﺎﻝ ﺳﺮﺧﺴﻬﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺭﺷﺪ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﺍﺯ ﺑﺎﻣﺒﻮ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﺒﻮﺩ …
    ﺩﺭ ﺳﺎﻟﻬﺎﯼ ﺳﻮﻡ ﻭ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻧﯿﺰ ﺑﺎﻣﺒﻮﻫﺎ ﺭﺷﺪ ﻧﻜﺮﺩﻧﺪ …
    ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ﭘﻨﺠﻢ ﺟﻮﺍﻧﻪ ﻛﻮﭼﻜﯽ ﺍﺯ ﺑﺎﻣﺒﻮ ﻧﻤﺎﯾﺎﻥ ﺷﺪ …
    ﻭ ﺩﺭ ﻋﺮﺽ ﺷﺶ ﻣﺎﻩ ﺍﺭﺗﻔﺎﻋﺶ ﺍﺯ ﺳﺮﺧﺲ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺭﻓﺖ …
    ﺁﺭﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﺕ ﺑﺎﻣﺒﻮ ﺩﺍﺷﺖ ﺭﯾﺸﻪ ﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﻗﻮﯼ ﻣﯿﮑﺮﺩ !!!
    ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻛﻪ ﺗﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﺳﺨﺘﯿﻬﺎ ﻭ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺑﻮﺩﯼ ، ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺭﯾﺸﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﺴﺘﺤﻜﻢ ﻣﯿﺴﺎﺧﺘﯽ ؟؟؟!!!
    ﺯﻣﺎﻥ ﺗﻮ ﻧﯿﺰ ﻓﺮﺍ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﺳﯿﺪ ﻭ ﺗﻮ ﻫﻢ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﺮﺩ …
    ﻧﺎﺍﻣﯿﺪ نباش و هرگز ناامید ﻧﺸﻮ …

  • ایران ملوان گفت:

    امید بیا برات فوت کنم تا خنک بشی جایگاه اول حق مسلم ما انزلیچی ها هست آره داداچ

  • میلاد ق گفت:

    ملوان و انزلی چی ها هیچ وقت صعود نمیکنن . مطمینم میان پایین. ابروی گیلان رو بردید

  • آبرار گفت:

    شلخت خزری با کمک داور و فوتبال کثیف همیشه سعی کرده خودشو بالا بکشه ولی همیشه اون پایینا دست و پا زده….ان زلی ویلا داره………جا داره

  • میلاد ق گفت:

    خدا اشکان غایبی رو بیامرزه. همیشه گوز گپ میزد تو سایت مزه داشت

  • میلاد ق گفت:

    شادی روح اشکان غایبی یک دقیقه …………………… خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • سیامک از رشت گفت:

    البته با کمک داوران در بازی برگشت عیار شما بی وجود را مشخص میکنیم