وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

جامانده از الگیلانو: درگیری سرخابی های سپیدرود با انزلی چی ها / شیرین ترین پنالتی، محصول غلامی ها برای سپیدرود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – دربی گیلان در جام حذفی همانطور که انتظار می رفت با جنجال و درگیری همراه بود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، دربی گیلان با سنت شکنی سپیدرود همراه شد و آنها بعد از مدت‌ها موفق شدند در خارج از زمین خود به برتری دست یابند.

در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، سپیدرود در انزلی موفق شد با تک گل محمد غلامی از سد ملوان انزلی عبور کند. این در حالی است که بیشتر دقایق با جنجال و حواشی همراه بود. در یکی از این صحنه‌ها علیرضا نورمحمدی و یعقوب کریمی به درگیری با عکاسان کنار زمین پرداختند.

ماجرا از جایی شروع شد که این دو بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال برای گرم کردن به پشت دروازه رفتند اما با توهین هواداران مواجه شدند. بعد از آن، این دو به کنار نیمکت رفتند تا آنجا به گرم کردن بپردازند که اینبار با ممانعت داور چهارم مواجه شدند.

نورمحمدی و کریمی در ادامه پشت دروازه و جلوی عکاسان به گرم کردن پرداختند که بعد از توهین یکی از عکاسان به یعقوب کریمی درگیری فیزیکی بین آنها شکل گرفت و نورمحمدی نیز وارد ماجرا شد و این درگیری شدت بیشتری بین طرفین گرفت.

در نهایت با دخالت ماموران و ناظر بازی این ماجرا ختم شد. با این حال نورمحمدی و یعقوب کریمی که به شدت بابت توهین و فحاشی شاکی بودند آن را به اطلاع ناظر بازی رساندند تا برخورد لازم در این ارتباط صورت گیرد.

دیروز ال گیلانو مثل همیشه درگیر یک اتفاق تلخ بود. درگیری هواداران دو تیم. درگیری که حتی می رفت داور وسط و کمک داور دوم بازی را هم دچار مصدومیت شدید کند اما هر آنچه بود به خیر گذشت. در بیرون از زمین البته هواداران دو تیم حسابی از خجالت هم در آمدند و کار چند نفر به بیمارستان کشیده شد.

شیرین ترین پنالتی، محصول غلامی ها برای سپیدرود

تیم سپیدرود رشت با استفاده از یک ضربه پنالتی توانست ملوان را در دربی گیلان شکست دهد و راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شود.

شاید شیرین‌ترین پنالتی برای سپیدرودی‌ها بعد از پنالتی حسین کعبی مقابل نساجی، پنالتی دیروز محمد غلامی مقابل ملوان باشد؛ دو پنالتی‌ای که حسرت طولانی مدت سپیدرودی‌ها را پایان داد.

درست دو سال قبل در آخرین دیدار سپیدرود در لیگ یک که مقابل نساجی مازندران بود یک پنالتی برای سرخ‌پوشان رشتی به دست آمد و حسین کعبی با گل کردن آن به حسرت ۲۵ ساله رشتی‌ها برای حضور در سطح اول فوتبال ایران پایان داد.

در دربی روز گذشته هم محمد غلامی، مهاجم تیم سپیدرود از اشتباه پوریا غلامی مدافع تیم ملوان نهایت استفاده را برد و با زیرکی تمام یک پنالتی برای تیمش به دست آورد و خودش پشت توپ ایستاد و با گل کردن آن خوشحالی را به طرفداران رشتی هدیه کرد و طلسم ۳۳ ساله نبردن سپیدرود در انزلی را شکست.

غلامی که در ابتدای فصل عضو تیم آلومینیوم اراک بود با درخواست علی کریمی از این تیم جدا شد و بار دیگر به سپیدرود بازگشت. او در بازی روز گذشته تیمش مقابل ملوان تحرک خوبی به خط حمله رشتی‌ها بخشید و توانست خط دفاع ملوان را در همان عقب زمین نگه دارد.

غلامی بعد از به ثمر رسیدن گل درست در زمانی که فشار انزلی‌چی‌ها برای ثبت گل مساوی بسیار زیاد شده بود با برگشت به زمین خودی، پرس را بر روی بازیکنان حریف انجام می داد تا در بخش دفاعی هم کمک حال سپیدرود باشد.

نمایش دیروز غلامی نشان داد که اصرار کریمی برای بازگشت وی به سپیدرود بی دلیل نبوده است و حالا باید منتظر عملکرد او در ادامه فصل باشیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.