وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

جلسه مدیرعامل سپیدرود با سرپرستان و مربیان تیم های پایه

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت جلسه ای با سرپرستان و سرمربیان تیم های نوجوانان، جوانان و امید سپیدرود برگزار کرد.

به گزارش سایت سپیدرود، مهندس مسعود حیدری در این جلسه به لزوم توجه ویژه به تیم های پایه تاکید کرد و بزرگترین هدف باشگاه سپیدرود رشت را بازیکن سازی در فوتبال دانست.

وی با اسم بردن از خیل بازیکنانی که در باشگاه سپیدرود پرورش یافتند و به تیم های دیگر فرستاده شدند اشاره کرد و گفت: بازیکنانی نظیر شایان مصلح، میلاد پورمحسن، عماد میرجوان، محمد میری، میعاد یزدانی، محمد آبشک، حمید ملکی محمد بلبلی، جواد آقایی پور، امید سام کن و بسیاری دیگر همگی از سنین پایه، امید و زیر ۲۳ سال در باشگاه سپیدرود رشد کردند و ستاره شدند و سپس ادامه فوتبال خود را در مسیری دیگر دنبال کردند.

مدیرعامل سپیدرود بازیکن سازی به مانند سال های دهه شصت توسط سپیدرود را تنها راه بقای این تیم خصوصی عنوان کرد و گفت: ما نمی توانیم در برابر باشگاه هایی بزرگی که به ناروا بودجه های چند ده میلیاردی دولت را می بلعند مبارزه کنیم و چاره کار ساختن برای برطرف کردن نیازهای ما هست و با ترانسفر کردن به سایر باشگاه ها به درآمد سازی هم بپردازیم.

حیدری با تاکید بر توجه حداکثری به ساختار سازی تیم های پایه گفت: نظم و انضباط تیمی برای ما از نتیجه گرایی اولویت بیشتری دارد و سلامت کاری و اخلاق مداری با مکتب سپیدرود عجین شده است.

در ادامه مدیرعامل باشگاه سپیدرود در جریان مشکلات و خواسته های مسئولان تیم های پایه قرار گرفت و در حد توان باشگاه قول مساعدت و همکاری های لازم را داد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.