وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

جماعتی: از سپیدرود به تیم ملی برمی‌گردم / در لیگ برتر هم موفق می‌شویم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مهرداد جماعتی هافبک خوزستانی که نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم بدون تیم بود، در شروع نقل و انتقالات به صنعت‌نفت آبادان رفت اما به دلایلی از عقد قرارداد با این تیم منصرف شد و به رشت رفت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه ایران ورزشی، جماعتی به سپیدرود رفت تا با این تیم قرارداد امضا کند. مهرداد جماعتی با اشاره به جدایی از فولاد خوزستان و پیوستن به سپیدرود می‌گوید:

« تصمیم حضور در شهر رشت و تیم سپیدرود با تمرکز زیادی اتخاذ شد و عمیقا از این تصمیم خوشحالم. » جماعتی با بیان اینکه آینده روشنی را برای تیم مردمی سپیدرود می‌بیند، ادامه می‌دهد:

« هواداران و بازیکنان بسیار خوب و بااخلاقی که با تمام وجودشان برای سپیدرود تلاش می‌کنند، مهم‌ترین عامل موفقیت این تیم ریشه‌دار است. مردم رشت خیلی خونگرم و فوتبالی بوده و از صمیم قلب تیم‌شان را دوست دارند و در این شرایط مطمئنم این تیم در آینده‌ای نه چندان دور نتایج درخشانی می‌گیرد. »

هافبک جدید سپیدرود درباره اهدافش برای حضور در این تیم می‌گوید: « من با انگیزه بسیار زیاد و با دو هدف به سپیدرود آمده‌ام. اول اینکه به سپیدرود کمک کرده و دوم خودم را به سطح اول فوتبال ایران یعنی تیم ملی که آن را قبلا تجربه کرده‌ام، برسانم.»

مهرداد جماعتی در رابطه با شرایط آماده‌سازی سپیدرود توضیح می‌دهد: « هرچند امکانات تیم ممکن است کمتر از سایر تیم‌ها باشد اما با توجه به همه شرایط، به نظر می‌رسد سپیدرود در مسابقات نتایج لازم را به دست آورده و تیم موفقی می‌شود. »

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • ایمان گفت:

    خوش اومدی به سپید رود مهرداد جماعتی عزیز. ایشالله همیشه توو زندگیت موفقو پیروز باشی، با سپیدرودم روزای خوبیو تجربه کنی دل خودتو مردم یه استانو خوشحال کنی.

  • سپید همیشه رود گفت:

    درود بر مهرداد جماعتی عزیز هافبک چپ فوق تخصصی به خدا توکل کن و بدان اعمال ، رفتار ، کردار هر فردی اگر برای رضای خدای تعالی باشه هیج شکی نکن در تمام امورات زندگی پیروز خواهی شد