وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

جنجال بلبلی: ۳ تیم مدعی او هستند! / سپیدرود، فولاد یا استقلال؟

وب سایت فرهنگی ورزشیسپیدرودمحمد بلبلی بازیکنی است که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم از سایپا به سپیدرود پیوست و نمایش بسیار خوبی در این تیم داشت اما درخشش او هم مانع از سقوط این تیم به لیگ یک نشد.

نمایش خوب بلبلی در سپیدرود باعث شد این تیم در پایان فصل از چند باشگاه پیشنهاد دریافت کند اما این بازیکن در نهایت تصمیم خود را گرفته است و برای عقد قرارداد با استقلال به توافق نهایی رسیده است. بلبلی ۲۱ سال سن دارد و با توجه به اینکه او لیست بزرگسال استقلال را پر نمی کند خرید این بازیکن می تواند اتفاق خوبی برای آبی ها باشد.

این اما تمام ماجرای بلبلی نیست چرا که وی گفته می‌شد با قراردادی سه ساله به فولاد خوزستان پیوسته و شاگرد جواد نکونام به شمار می‌رود اما با وجود اینکه او به رضایتنامه از باشگاه سپیدرود نیاز داشت این انتقال رسمی نشد اما مسئولان این باشگاه با بازیکن فولاد قرارداد رسمی امضا نکرده و استقلالی‌ها از فرصت استفاده کرده و با بازیکن جوان این تیم قرارداد امضا کردند.

جنجال بلیلی؛ ۳ تیم مدعی او هستند!

در حالی که باشگاه فولاد مدعی است بلبلی پدیده سپیدرود و کشف علی کریمی نیازی به رضایت‌نامه نداشته و با فولاد قرارداد بسته است باشگاه استقلال با او قرارداد بست.

در هر صورت بلبلی با دو تیم قراراداد بسته، اول با فولاد و بعد با استقلال. اگر فولاد شکایت کند جنجالی در راه است و باید دید در این میان باشگاه سپیدرود چه نظری دارد و در نهایت حق با کدام است.

در این میان، باشگاه فولاد قراردادی که با بلبلی امضا کرده را منتشر کرد و تاکید دارد بدلیل اینکه بلبلی قرارداد آماتور بسته بوده نیازی به رضایت‎نامه نبوده و بلبلی که قرار بود برای فسخ به رشت برود در پی پیشنهاد استقلال دیگر به تماس‌ها پاسخ نداده است.

حال اینکه استقلال با اخذ رضایت‌نامه از سپیدرود با بلبلی قرارداد بسته یا خیر مشخص نیست. باید دید در نهایت چه می‌گذرد. واکنش سپیدرود در نوع خود جالب خواهد بود.  بلبلی ابتدا با فولاد و سپس با استقلال قرارداد بسته است.

اگر فولاد شکایت کند استقلال با دردسر مواجه خواهد شد چرا که پیشتر پرسپولیس به خاطر عقد قرارداد با بازیکنی (طارمی) که تحت قرارداد تیم دیگری (ریزه اسپور) بود دو پنجره محروم شد.

قانون چه می‌گوید؟ قرارداد بلبلی با فولاد بدلیل عدم فسخ او با سپیدرود قانونی بوده؟ آیا بلبلی بدلیل مذاکره و عقد قرارداد با دو تیم در کمتر از چند روز تخلف کرده؟

نکته جالب در قرارداد منتشر شده از جانب باشگاه فولاد این است که تاریخ عقد قرارداد این بازیکن با فولاد اشتباه درج شده و باید دید در این باره قانون چه می‌گوید. از سوی دیگر فولادی ها صراحتا عنوان کرده‌اند که با این بازیکن پیش از دریافت رضایت‌نامه از سپیدرود قرارداد بسته‌اند و همین موضوع نیز منجر به اعتراض سپیدرودی‌ها شده است.

باید دید آیا باشگاه سپیدرود با کسب رضایت از سپیدرودی‌ها اقدام به عقد قرارداد با بلبلی کرده یا این باشگاه نیز به مانند فولاد با این بازیکن جوان قرارداد بسته است.

1

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.