وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

جهانبخش: از خوشحالی هواداران سپیدرود خوشحال شدم

من هم از خوشحالی سپیدرود و هوادارانش خوشحال شدم و امیدوارم در ادامه فصل هم شاهد بهترین نتایج از جانب سپیدرود باشیم.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – علیرضا جهانبخش لژیونر ملی‌پوش کشورمان و بازیکن تیم آلکمار در شروع لیگ هلند شکست تلخی را مقابل آیندهوون در خارج از خانه متحمل شد اما در دومین دیدار لیگ، بازگشتی خوب مقابل تیم دن‌باخ داشته و به پیروزی باارزشی رسیدند.

به گزارش سایت سپیدرود، خبرورزشی با علیرضا اختصاصی از همه چیز حرف زد.

* لیگ را با باختی ناامیدکننده در خانه آیندهوون شروع کردید.

بعد از ۵، ۶ هفته آماده‌سازی، اردو و… شروع لیگ با یک دیدار سخت خارج از خانه برای‌مان با باخت تلخ شد. ما مقابل تیم قدرتمند آیندهوون در خانه‌اش، بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم و در بهترین حالت، نتیجه مساوی عادلانه‌ترین نتیجه بود اما متأسفانه اشتباهات بد دروازه‌بان‌مان روی گل دوم و سوم نتیجه را تغییر داد و بازی را باختیم.

* و بعد بازی دوم را از دن‌باخ بردید.

خدا را شکر در خانه، پیروزی خوبی کسب کردیم البته تیم دن‌باخ در دقیقه ۲۰، ۱۰ نفره شد اما تیم ما صرفنظر از این موضوع عالی کار کرد. فراموش نکنید هنوز اول فصل است و تیم‌ها برای جا افتادن نیاز به زمان بیشتری دارند. تیم‌ها هم هنوز در فصل نقل و انتقالات هستند و مقداری طول می‌کشد تا به آمادگی آرمانی برسند.

* هنوز گل نزدی!

بله، فعلاً پایم به گل باز نشده اما اطمینان داشته باشید نوبت گلزنی‌ام در آلکمار هم فراهم می‌شود و من هم گل می‌زنم و هم پاس گل می‌دهم. مقابل آیندهوون پنالتی گرفتم و به تیر هم زدم.

* مارادونا با دعوت چه کسی به تماشای بازی شما با آیندهوون آمد؟

مارادونا با یک تیم قطری قرارداد دارد و در آن روز در هلند حضور داشت. او به خاطر دوستی قدیمی که با رودگولیت داشت، به دعوت او آمد.

* حرفی یا نقل‌قولی از مارادونا یا گولیت نشنیدی؟

نه.

* دیدار بعدی کارتان سخت است.

بله، بازی بعدی ما با ویتس آرنهم در خارج از خانه است، دیداری که بدون شک، برای ما خیلی سخت خواهد بود. فصل قبل در فینال جام‌حذفی، نتیجه را به ویتس آرنهم واگذار کردیم و حالا انگیزه‌های زیادی برای انتقام داریم و کاملاً آماده‌ایم.

* بازی ایران روسیه را چطور می‌بینی؟

دیدار با روسیه، قطعاً بازی تدارکاتی خیلی خوبی برای ماست. روسیه به خاطر میزبانی جام‌جهانی شرایط خوبی دارد و در صدد است تا حضوری قدرتمندانه در جام‌جهانی ۲۰۱۸ داشته باشد. دیدار با روسیه، دیداری بسیار مفید و محکی بسیار مناسب برای تیم ملی ماست.

* یک بار چند سال قبل با گل خلعتبری روسیه را شکست دادیم. این بار هم می‌توانیم ببریم؟

واقعاً نمی‌توانم در این زمینه پیش‌بینی کنم.

* بازی با کره‌جنوبی را چطور می‌بینی؟

بازی با کره تحت هر شرایطی برای ما دیداری رسمی و بسیار مهم محسوب می‌شود و در مسیری که قرار گرفتیم، دیدار با کره ارزش زیادی برای ما دارد. صعود ما قطعی شده ولی باید برابر کره بهترین عملکرد را داشته باشیم.

* رکورد شکست‌ناپذیری‌مان حفظ می‌شود؟

قطعاً حضور در جام جهانی با رکورد شکست‌ناپذیری لذت خاصی دارد. تمام هدف ما ادامه همین رکورد شکست‌ناپذیری در دو بازی پایانی است.

* در خصوص نتایج اخیر سپیدرود، چه نظری داری؟

واقعاً نمی‌دانم سه باخت ابتدای فصل سپیدرود چگونه رقم خورد اما خوشحال شدم که سپیدرود پیکان را برد. سه امتیازی که حتماً می‌تواند اعتماد به نفس خوبی را به تیم بدهد. من هم از خوشحالی سپیدرود و هوادارانش خوشحال شدم و امیدوارم در ادامه فصل هم شاهد بهترین نتایج از جانب سپیدرود باشیم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است