وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

جوانان سپیدرود در لیگ برتر گیلان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود با مشخص شدن تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان، قرعه کشی این مسابقات انجام شد.

به گزارش سایت سپیدرود، مدیرروابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پاس گیلان، الماس اسالم تالش، شاهین جوان لاهیجان، شهرداری ماسال، سپیدرود رشت، شهرداری فومن، شهرداری تولمشهر، سپاهان گیلان، شهرداری رشت، نیل رود تالش، شهدای نویر بندرانزلی، کیانمهر رشت و بنادر و دریانوردی بندرانزلی تیم های حاضر در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان هستند.

علیرضا وهابی افزود: تیم های حاضر در این دوره از مسابقات در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده استان گیلان در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به قرعه کشی انجام شده که با حضور نمایندگان هیات فوتبال گیلان و نمایندگان تیمهای حاضر انجام شد در هفته اول این مسابقات، تیم های فوتبال جوانان پاس گیلان و سپاهان گیلان به مصاف هم می روند، شهرداری ماسال میزبان شهدای نویر بندرانزلی است و تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت نیز میزبان بنادر و دریانوردی انزلی خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین تیم های فوتبال جوانان شهرداری فومن و کیانمهر رشت رو در روی هم قرار می گیرند، شاهین جوان لاهیجان میزبان نیل رود تالش است و تیم های فوتبال جوانان الماس اسالم تالش و شهرداری رشت به مصاف هم می روند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: تاریخ برگزاری هفته اول و همچنین زمان برگزاری سایر هفته های رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان نیز از سوی این هیات به تیمهای شرکت کننده اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.