وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حاشیه نگاری از دیدار تیم های نفت آبادان و سپیدرود رشت

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودتیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر نتوانست سپیدرود رشت را شکست تا همچنان در منطقه خطر باقی بماند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا این دیدار عصر آدینه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان ۲ تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رسیدند.

**حدود چهار هزار هوادار آبادانی در ورزشگاه حضور یافتند.

**نادر دست نشان سرمربی سپیدرود رشت که سابقه حضور روی نیمکت تیم صنعت نفت آبادان را داشت توسط تماشاگران آبادانی تشویق شد. وی که سال ۹۵ موفق شده بود تیم صنعت نفت را به لیگ برتر بیارد در تقابل با تیم سابق خود پیراهن برزیل تیم مورد علاقه آبادانی ها را بر تن کرده بود.

**پس از اینکه تیم صنعت نفت آبادان در دقیقه ۳۰ دروازه خود را باز شده دید تماشاگران حاضر در ورزشگاه علیه مدیریت و کادر فنی این تیم شعار سر دادند.

**حاضران در ورزشگاه تختی آبادان از مسئولان آبادانی خواستار برکناری علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت شدند.

**اینترنت ورزشگاه تختی آبادان مطابق دیدارهای گذشته قطع بود تا خبرنگاران مستقر در ورزشگاه برای پوشش رسانه ای این دیدار به مشکل بر بخورند.

**جایگاه مربوط به خبرنگاران در این دیدار مملو از افراد ناشناس بود و خبرنگاران آبادانی برای هفته های متوالی به این مشکل معترض شدند.

**برای نیمه دوم این دیدار هشت دقیقه وقت اضافی اعلام شد.

**تماشاگران آبادانی که از عملکرد بازیکنان خارجی این تیم رضایت نداشتند علیه این بازیکنان شعار سر دادند و در پایان این دیدار مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را مورد انتقاد قرار دادند.

**آبادانی های معترض در پایان این دیدار با تجمع مقابل درب ورزشگاه تختی آبادان خواستار رسیدگی مسئولان به نتیجه نگرفتن تیم صنعت نفت شدند.

**علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت بیشترین سهم در شعار تماشاگران را داشت و هواداران خواستار پاسخگویی وی شدند.

**همچنین تماشاگران آبادانی با شعار دادن نادر دست نشان برگرد به صنعت نفت خواستار تغییر و تحولات جدی در این تیم شدند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.