وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حامد عبدالهی: آبروی تیم سپیدرود، آبروی شهر ما است

عبدللهی عنوان کرد: توجه به حیثیت و آبروی تیم سپیدرود که آبروی شهر ما است امری بسیار مهم محسوب می شود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه تا این لحظه از عملکرد خودم راضی نیستم، اظهار داشت: باید از ارتباطات خودمان برای رفع مشکل مردم استفاده کنیم.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ایلنا از رشت، حامد عبدالهی عضو شورای شهر در خصوص وضعیت شهرداری رشت اظهار داشت: بیشتر مراجعات مردم در خصوص عدم کیفیت آسفالت شهر است که انتظار داریم افرادی که با شهرداری قرارداد می بندند به کارکنان شهرداری آموزش های مناسب بدهند.

وی با بیان اینکه نطق ها باید خروجی داشته باشد، اذعان داشت: نطق ها گفته می شود اما هیچ اتفاق خاصی نمی افتد چرا که باید خیر این جلسات به مردم برسد.

این عضو شورا با بیان اینکه تا این لحظه خودم از عملکرد خودم راضی نیستم اظهار داشت: باید از ارتباطات خودمان برای رفع مشکل مردم استفاده کنیم. مشکلات زیاد است و مردم هزاران درخواست از ما دارند و از مردم عذرخواهی می‌کنم که تاکنون هیچ کاری برای آنها انجام ندادیم.

وی همچنین در خصوص پل های عابر پیاده گفت:جنازه های آهن، بسیاری از پیاده رو های شهر را اشغال کرده و برای شهروندان بسیار خطرناک است و تقاضا داریم که به این امر رسیدگی شود.

نایب رئیس کمسیسون برنامه بودجه با اشاره به لایحه کمک به تیم داماش و سپدرود بیان داشت: این لایحه به دلایل مختلفی برگشت داده شد در حالی که سپیدرود از سال گذشته ۵۵٠ میلیون تومان مصوبه دارد.

عبدللهی عنوان کرد: توجه به حیثیت و آبروی تیم سپیدرود که آبروی شهر ما است امری بسیار مهم محسوب می شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    لطفاً در خصوص مصدومان تیم و نفراتی که قصد دارند از تیم جدا شوند اطلاع رسانی کنید .
    با عرض معذرت باید عرض کنم ، می دونم زحمات زیادی در سایت می کشید اما اصلاً سایت پویایی نیست ، یک سایت لیگ برتری باید همیشه آنلاین باشه و هر لحظه اطلاع رسانی کنه
    بقول یکی از دوستان ، تا دلت بخواد غلط املایی و نوشتاری به وفور در سایت دیده می شه!!!
    در ضمن مطالبی که در سایت منتشر می کنید از سایر سایت ها کپی می شود و . . .