وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حرف جالب خداداد درباره هواداران معترض: آغاز طغیان گیلک ها در تهران

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تماشاگران نماینده رشت در لیگ برتر در حین بازی تیمشان برابر سایپا در تهران نسبت به وضعیت این تیم معترض بودند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، لیگ برتر در شروعش با حواشی همراه بود به طوری که در بازی سایپا برابر سپیدرود که در شهرک اکباتان به میزبانی سایپایی ها برگزار می شد ، هواداران سپیدرودی حاضر در ورزشگاه با اعتراضاتشان صحنه های عجیبی آفریدند.

خداداد عزیزی سرمربی این فصل سپیدورد اما در پایان بازی درباره تماشاگرانی که در این بازی از روی سکوها معترض بودند گفت که مشکل این تماشاگران با نیروی انتظامی بوده نه او و بازیکنان سپیدرود.

سپیدرود در این فصل مشکلات زیادی داشته و حتی تا چند روز مانده به آغاز لیگ برتر دو تیم با نام سپیدرود فعالیت می کردند و مشخص نبود کدام تیم سپیدورد واقعی است.

هرچند دادگاه مالکیت را به شرکت نوین داد و تیمی که خداداد عزیزی هدایت آن را به عهده داشت در هجدهمین دوره لیگ برتر به میدان رفت. سپیدورد در اولین بازی فصلش با سه گل مغلوب سایپا شد تا مشکلات این تیم از همان هفته اول مشخص شوند و به نظر عزیزی و بازیکنانش کار سختی برای رضایت هواداران سپیدرودی دارند.

آغاز طغیان گیلک ها در تهران

هواداران تیم سپیدرود رشت را می توان معترض ترین هواداران هفته اول رقابت های لیگ هجدهم دانست.

سپیدوردی ها در حالی اولین بازی خود در لیگ هجدهم را آغاز کردند که نسبت هواداران زیادی را در کنار خود می دیدند. آنها که در دقایقی از بازی به داوری معترض بودند اعتراض خود را به هواداران منتقل کردند و آنها از میانه های نیمه اول اعتراض های خود را به قضاوت این دیدار آغاز کردند.

اعتراضهایی که در اواسط نیمه دوم به اوج خود رسید و گویا به غیر از داوری، اتفاقات دیگری نیز باعث شد تا آنها بعضا با شکستن صندلی ها حرف خود را به گوش مسئولان برگزار کننده این بازی برسانند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • نبی زاده گفت:

    از طرفداران شخص بی قانونی مثل نوین بیشتر از این ها انتظار نمی ره

    سپیدرود واقعی و تماشاگر های فهیمش سال پیش هم خارج از خانه خیلی باخت دادند؛ مخصوصا نیم فصل دوم باخت ۳-۰ هم زیاد دادند
    اما یادمون نمیاد صندلی شکونده باشیم
    البته بعضی وقت ها می شد که هواداران با فرهنگ سپیدرود زباله های ورزشگاه رو جمع کنند (که عکس هاش هم باید توی سایت موجود باشه)
    اما اینکه صندلی بشکونن؛ یاد نداریم
    اونم توی زمین حریف
    جایی که می تونیم فرهنگ رشت و گیلان رو به مردم کشور معرفی کنیم

    واقعا خجالت آوره
    چرا ما باید طرفدار این افرادی باشیم که دارند آبرو حیثیت ما رشتی ها رو می برند؟