وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حرف نظرمحمدی درست است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – اواخر هفته گذشته علی نظرمحمدی در مصاحبه ای گفت که هدف تیم سپیدرود رشت در این فصل، بقای در مسابقات لیگ است و حرفی که موافقان و مخالفانی دارد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، برخی می گویند که با توجه به حضور سپیدرود پس از چندین دهه در سطح اول لیگ فوتبال ایران و عدم تجربه شرکت در این رقابت ها، باید سعی و تلاش خود را صرف حفظ موقعیت و بقایش در مسابقات کند تا به تدریج و در فصل های بعد به کسب عناوین بالا بیاندیشد.

بعضی هم سپیدرود را حتی در همین فصل برتر از شش – هفت تیم می دانند که اسکلت اصلی خویش را حفظ کرده و چند بازیکن باتجربه بومی و غیربومی هم آورده و می تواند به نیمه اول جدول برود و به خصوص به لطف ده الی پانزده هزار تماشاگر خود قادر است حداکثر امتیازات را در رشت بگیرد.

به نظر ما می توان به هر دو طرف حق داد. چرا که سپیدرود تیمی از فوتبال گیلان با پتانسیل و توان فنی بالا است و قدرت پشت سر گذشتن چند تیم از استان های دیگر که بهره مند از دو – سه هزار تماشاگر نیز نیستند، دارد و از طرف دیگر فاقد تجربه شرکت در برترین لیگ فوتبال ایران است و باید این تجربه را با انجام مسابقه مقابل حریفان نیرومند کسب کند.

اما نظرمحمدی حرف درستی زده و سپیدرود باید در فصل اول بیش از هر چیز به بقایش بیاندیشد. این به دلیل سال های طولانی عدم حضور در سطح نخست فوتبال ایران است و در ضمن فشار را از روی دوش بازیکنان برمی دارد.

فصل قبل هم نظرمحمدی سپیدرود مسابقه هایش را با پیروزی پشت سر می گذاشت، بازیکنان قرمزپوش نیز کم کم به این باور رسیدند که به لحاظ فنی کمتر از تیم های دیگر نیستند و می توانند صعود کنند و هفته به هفته اعتماد به نفس آنان بالا رفت.

اکنون هم نظرمحمدی به درستی می گوید که سپیدرود باید این فصل در جهت بقای خویش بکوشد. حال اگر در جریان مسابقات لیگ نتایج خوبی گرفت و به نیمه بالای جدول رفت، چه بهتر.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    شاید کامنت بنده ربطی به این خبر نداشته باشد
    اما تشویق آهی پس از شکست از نفت و متعاقب آن پاکسازی ورزشگاه تختی باعث شده مکتب تازه ای در لیگ برتر فوتبال ایران دیکته شود اگرچه قدمت این مکتب دیرینه است این حرکات سبب شده تا همگان ،هواداران متعصب شهرمان را خون تازه ای در شریان کانون هواداران تیم های ایرانی تلقی نمایند
    از همه این عزیزان تشکر می کنیم

  • فرهاد گفت:

    درود بر شما
    بعضی ها بیش از اندازه خوشبین هستند، سهمیه آسیایی!!!!
    آقاجان تیم مالک ندارد، یک زمین تمرین و حتی یک ساختمان اداری برای رتق و فتق امور ندارد، بعد سهمیه آسیایی!!!
    غیر از این است که یک بار منفی روانی روی دوش بازکن می گذاریم که منجر به آن اشتباه کشنده احمد آهی شود؟!!
    شما دیدید این بازیکن به کل روحیه اش از دست داده بود.
    منطق داشته باشیم، تیمی که این همه مشکل دارد باید ابتدا به ماندن در لیگ برتر فکر کند نه چیز دیگری.

  • علی گفت:

    حمیدرضا منصوری اسطوره سپیدرود با کوله باری از تجربه ‘یک نعمت برای نیمکت سپیدرود است خواهشا همیشه او را بر روی نیمکت در کنار علی نظر داشته باشید

  • شاهین گفت:

    استقلال و تراکتور هم در بازی اول باختن
    درسته این بازی رو میتونستیم با هوشیاری با سه امتیاز شیرین شروع کنیم ولی خب اشتباه اهی و استرس و فشار روی بقیه باعث شد تیم مغلوب بشه
    باید امیدوار باشیم از بازی دوم تیم با قدرت به زمین بره
    ما انتظار اسیایی شدن نداریم ولی از طرفی فکر نمیکنم درست باشه از الان خودمون رو جز فانوس به دست ها بدونیم