وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حرف های متناقض درباره سپیدرود: سپیدرود به حمایت نیاز دارد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هنوز دو هفته از آغاز مسابقات لیگ هفدهم فوتبال ایران گذشته و اگرچه سپیدرود هر دو دیدار خود را باخته، اما تا پایان راه ۲۸ بازی دیگر باقی مانده است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، در این میان مساله عجیب موضع گیری برخی افراد است که همین دو ماه قبل با صعود سپیدرود رشت از دسته اول کشور، از “کارلوس کی روش” خواسته بودند که سرمربی تیم قرمزپوش گیلانی را دستیار خود کند و اکنون فقط پس از دو شکست خواهان برکناری و اخراج هستند!

این افراط و تفریط ها، البته به همراه بسیاری معضلات و مشکلات دیگر همیشه به ورزش و فوتبال گیلان ضربه زده و می زند. سرمربی سپیدرود باید فرصت کافی برای هماهنگ کردن تیم و رفع نقاط ضعف را داشته باشد و به کارش ادامه بدهد.

اگرچه انتقاد از تصمیماتش در زمان نقل و انتقالات و یا در جریان مسابقات لیگ نه تنها اشکالی ندارد که به او کمک هم خواهد کرد.

سپیدرود رشت فقط یک تیم فوتبال نیست. عشق و علاقه بخشی از مردم رشت و حتی برخی از دیگر شهرهای گیلان بوده و هست.

در تمام آن سال هایی که سپیدرود در مسابقات رده های پایین بازی می کرد، گروهی از طرفدارانش این تیم را تنها نمی گذاشتند و به ورزشگاه می رفتند و به تشویق و حمایت می پرداختند.

اکنون که سپیدرود پس از چند دهه به بالاترین لیگ فوتبال ایران آمده، طرفداران قدیمی همچنان از تیم مورد علاقه خود چه در رشت و چه در شهرهای دیگر پشتیبانی می کنند و البته تماشاگران جوان تر نیز به آن ها پیوسته اند تا تعداد دوستداران تیم قرمزپوش چند برابر شود.

سپیدرود البته در دو هفته گذشته نتایج خوبی نگرفته و به همین جهت طرفدارانش را نگران کرده است. اما لیگ هفدهم تازه آغاز شده و تا پایان مسابقات فرصت زیادی باقی مانده تا شرایط بهبود پیدا کند.

سپیدرود در حال حاضر به حمایت نیاز دارد. قطعا “نقد فنی” و بررسی اشکالات و اشتباهات در دوران نقل و انتقالات و یا در جریان بازی ها هم می تواند به شکلی حمایت تلقی گردد و به کادر فنی این تیم برای جبران و ترمیم نقاط ضعف یاری برساند.

اما روحیه دادن به سپیدرودی ها و تشویق آنان به منظور کسب پیروزی در مسابقات آینده، حمایت لازم و مهم تری است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • پژمان گفت:

    حمایت از سپیدرود تا بوده مورد حمایت هوادارانش قرار گرفته واز اینجابه بعد هم حمایتش میکنیم،یه دنیا سپیدرود.ولی علی چیلاورت باید ترکیب مهدوی احسان عبدی ورستمی حفظ یا حداقل یکی رو نگه میداشت تاوسط میدان براحتی از دست ندیم

  • ali گفت:

    اینکه بیش از حد خوش بین باشیم و نقاط ضعفمون رو نبینیم یعنی پی رفع مشکلاتمون نریم و خطر ناکه باید بدونیم تیمهای دیگه هم هماهنگ نشدن تیم ما در خط حمله خیلی ضعیف نشون داده و نیاز به تمرین خیلی زیادی دارو چه اشکالی داره از مشاوره مجید جهانپور هم استفاده کنیم

  • فرزاد گفت:

    کلا ایشون ترکیب رو بد چیده بود قربانزاده اومده بود عقب کعبی ذخیره جماعتی اضافه وزن داره و کنده فقط 3 نفرند که معمولا تو یه سطح خوبند و نقاط قوت تیم هستند سید محمد حسینی،کعبی و نزهتی فردوسی هم داره کم کم تثبیت میشه عملکرد بقیه بگی نگیه باید تلاش بیشتری کنند
    یکی از نقاط ضعف تیم اینه که خیلی باز بازی میکنه بعدش به نتیج نمیرسه رو به بازی مستقیم میاره این نشون میده که ….
    همون کیروشی بازی کنیم بهتره

  • رضا گفت:

    والله کسی نگفت علی نظر محمدی مشاور کی روش بشه شاید دور و بری های ایشون برای خوشامد سرمربی او را مورینیو قلمداد کردن همین باعث غرور شد. غرور بزرگترین آسیب به یک مربی است. فوتبال در لیگ برتر بچه بازی نیست فوتبال امروز یک علم است سال گذشته عوامل مختلفی باعث صعود شد یکی مربی بود. اتحاد و همدلی و حمایت فوق العاده مردم و مسئولان باعث موفقیت شد ولی بهتر نبود آقای نظرمحمدی از بازیکنان خوب پارسال به ویژه مهدوی استفاده می کرد؟ الان تیم فاقد یک طراح وسط است مهدوی اگر سال های قبل در تیم های تهرانی بازی می کرد شک نکنید الان تیم ملی بود وقتی شنیدم آندو تیموریان یک میلیاردی به سپیدرود دعوت شد توسط نظرمحمدی متوجه شدم که اوضاع سپیدرود خیلی خراب خواهد شد چرا که حاضرند 1 میلیارد به یک بازیکن تمام شده بدن ولی رضا مهدوی و رستمی و حاجتی را مفتی و بدون پول هم نخواستند. این غرور بود در هر صورت ما رشتی ها دوست داریم بعد 50 سال تیم ما باعث خنده و مسخره نشه چه با نظرمحمدی چه بی او هر چه زودتر لهتر زمینه بازگشت دو سه بازیکن متعصب بومی را در وسط زمین از جمله مهدوی فراهم کنید.