وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حسن زاده: مربی خونه به خونه فراموش کرده در رشت محروم شده!؟

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: ما در مصاحبه برخی از مقامات تیم خونه به خونه آمده بود که در مسابقه با سپیدرود در رشت که تماشاگران اهانت کردند، مگر چه اتفاقی افتاد؟  باید بگویم اولاً متأسفم از اینکه مقامات مسئول یک باشگاه آرای صادر شده از یک رکن قضایی را دنبال نمی‌کنند.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی در خصوص تخلف برخی از تیم‌های لیگ دسته اولی اظهار داشت: با توجه به روند تخلفات تماشاگران، کمیته انضباطی احکام مناسبی را صادر می‌کند. تیم خونه به خونه یکی از چند تیمی است که نگران رفتار تماشاگرانش بودیم و با اعمال تنبیهاتی که در آیین‌نامه انضباطی است، در طول هفته‌های گذشته به صورت پلکانی، این تیم با جریمه نقدی مواجه شده است. مثلاً تخلفات تماشاگران تیم خونه به خونه را ابتدا با احکام سه میلیون تومانی، سپس پنج میلیون تومانی و بعد ۱۰ میلیون تومانی جریمه کردیم و در هفته ششم نیز تخلفات تماشاگران این تیم منجر به یک جلسه محرومیت تعلیقی شد.

وی ادامه داد: در آخرین رأی برای تیم خونه به خونه یک جلسه محرومیت تعلیقی در نظر گرفتیم. مفهوم محرومیت تعلیقی این است که بعد از رأی، چند تیمی که برای‌شان محرومیت تعلیقی صادر شده و مرتکب تخلف شوند، علاوه بر رأی جدید، آن جلسه تعلیقی اجرا می‌شود. این اتفاق برای تیم خونه به خونه افتاده و قبل از اینکه رأی تخلفات دیدار  اکسین – خونه به خونه صادر شود، یک جلسه محرومیت معلق شده قبلی به حالت اجرا در خواهد آمد. البته تذکرات لازم را به موقع به باشگاه‌هایی که تماشاگرانش مرتکب تخلفات می‌شوند، داده‌ایم.

حسن‌زاده در ادامه در خصوص دیدارهای روز گذشته لیگ دسته اول گفت: دو نکته بسیار مهم وجود دارد. ابتدا اینکه مقامات مسئول مسابقه اساساً چه تخلفاتی را به ما گزارش می‌کنند و در واقع رفتار تماشاگران تیم خونه به خونه در موضوع پرتاب سنگ و مصدوم کردن داور چگونه گزارش می‌شود تا درباره آن صحبت و نهایتاً تصمیم‌گیری کنیم، اما نکته دوم که بسیار مهم بوده، این است که اگر داور بازی در دقایق پایانی، مسابقه را نیمه تمام اعلام بکند، آن وقت کمیته انضباطی باید در خصوص بازی نیمه تمام، چنانچه به دلایل رفتار تماشاگران و ناامنی باشد، در خصوص نتیجه هم تصمیم‌گیری کند. هنوز نمی‌دانیم که دقیقاً گزارش داور در خصوص خاتمه یافتن و نیمه تمام ماندن مسابقه، چیست.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: اما در مصاحبه برخی از مقامات تیم خونه به خونه آمده بود که در مسابقه با سپیدرود در رشت که تماشاگران اهانت کردند، مگر چه اتفاقی افتاد؟  باید بگویم اولاً متأسفم از اینکه مقامات مسئول یک باشگاه آرای صادر شده از یک رکن قضایی را دنبال نمی‌کنند.

در آن مسابقه که در رشت برگزار می‌شد، هم تخلفات میزبان راتنبیه کردیم و هم تخلفات تیم میهمان را و از قضا در آن مسابقه رفتار گزارش شده از سرمربی تیم خونه به خونه را نیز مورد حکم قرار دادیم و باز هم تأکید می‌کنیم که تیم‌هایی که مرتباً تماشاگران‌شان تخلف می‌کنند، اگر با تنبیه پلکانی و جریمه نقدی متنبه نشدند و جریمه نقدی بازدارنده نبود، مطمئناً باید محرومیت از حضور تماشاگران را در نظر بگیریم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

17 دیدگاه ارسال شده است

  • mohammad گفت:

    بی عدالت

  • فرشاد محمدی گفت:

    آقای دیدار چرا مصاحبه های چنین افرادی رو در سایت بزرگ سپیدرود منتشر می کنید؟باز اون چند تا بچه که فحش میدادن بهتر از مصاحبه چنین افرادیه

  • کوروش گفت:

    می دیل خایه انه بگیرم تا سر حد مرگ بزنم… مرتیکه بی عدالت فقط گیلان تیمانه محروم کنه بی غیرت

  • فرهادسپیدرود گفت:

    آخه یکی نیست به این مرتیکه بگه توی یزد که به تیم سپیدرود فحاشی شد شما چه تصمیمی گرفتین….فقط ماله رشتیها واسه شما سوزش داره

  • علی گفت:

    این چه گیلانی هست که بر ضد رشت رای صادر میکنه…

  • فراز گفت:

    ما که زورمون به این آدم نالایق نمیرسه!
    ÷س تنها چاره ی در امان بودن از گزند یه همچین آدم نادرستی, اینه که به هیچ عنوان فحاشی نکنیم..
    به تیمای دیگه ام اصلا کاری نداشته باشین.
    خودمون بیایم هیچ اشتباهی نکنیم..

  • هواداران متعصب اشکان غایبی و سپیدرود رشت+رشتی های مقیم تهران+دختر پسرهای ناب رشت+رشتی های متعصب گفت:

    همونقدر که حسن زاده منفور مردم رشته اشکان غایبی محبوب مردم رشت و ایرانه.خودم از زبان اشکان غایبی یک روز شنیدم که میگفت اگر من رییس کمیته انضباطی بودم بلایی سر تیمهای شهید سپاسی و سیاه جامگان و ابومسلم و پرسپولیس و استقلال میاوردم که تا سالها نتونن کمر راست کنن.
    به اشکان غایبی میگن رشتی اصیل

  • sadegh گفت:

    تیم خونه به خونه و مسئولینش فضولی هوادارای خودشون و بکنن و به بقیه کار نداشته باشن. حسن زاده اونقدر نامرد هست و در حق تیمای رشتی بدی کرده که دیگه شهره کشور شده!خدا جای حق نشسته آقای حسن زاده. چوبش و از خوش میخوری برادر. شک نکن.

  • فرشاد محمدی گفت:

    آقای اشکان غایبی کجایید؟
    تو رو خدا اگر پیامهای ما رو می بینید جواب بدید.۲۰روزه که از شما خبری نیست استاد؟

  • ماهان گفت:

    پس از مصاحبه آقای مرزبان نظرمحمدی در اینستاگرامش علیه آقای مرزبان موضع گیری کرد . این که مرزبان نباید چنین موضع می گرفت درست اما نادرست این است که آقای مرزبان مربی علی آقا بوده و در ثانی علی آقای باید بداند مربی تیم لیکگ یکی است و ثالثا علی آقا نباید علیه یک مربی دیگر حرف بزند . علی آقا نبااید با این رفتار و موضع گیری ها سطح خودش را پایین بیاورد. و مثلا به هواداران بگوید من تنها کسی هستم که از شما دفاع می کنم . نه خیر علی اقا این رفتار شما توجیه ندارد و باعث میشود جرایم و تنبهات و … علیه سپیدرود ادامه یابد .

  • کیوان گفت:

    عادل باشید که خداوند انسان های عادل را دوست می دارد

  • هواداران متعصب اشکان غایبی و سپیدرود رشت+رشتی های مقیم تهران+دختر پسرهای ناب رشت+رشتی های متعصب گفت:

    ما هشدار میدیم به باندبازان که دارن سپیدرودو تکه پاره می کنن بین هواداران و باشگاه دارن اختلاف میندازن. سایت هواداری رود سپید درخدمت بعضی ازمدیران تیم و باندای بیرونی اند . ما در روزهای آینده این باندا را معرفی می کنیم و اجازه نمیدیم که برای تیم حواشی درست بکنن و برای خودشون دارو دسته درست کنن

  • هوشنگی گفت:

    می بایست زمان را غنیمت بشماریم و از لحظه به لحظه آن برای مشخص کردن خواسته های مشترکمان (خواسته های منطقی هواداران ، برنامه و توانایی تصمیم گیری و اجراء صحیح مدیران باشگاه) و برنامه ریزی جهت رسیدن به اهداف باشگاه استفاده کنیم.

  • داوود گفت:

    ما می توانیم و باید کاری کنیم که دل این جوانان شاد شود. نباید بابت هر اتفاقی به یکدیگر خرده بگیریم. بیایید با همکاری یکدیگر، ناهمواری را هموار کنیم و چالش ها را مرتفع کنیم. همه چیز را از دیدگاه بدبینی نگاه نکنیم. به جای دست گیری، به دنبال پاگیری همدیگر نباشید. بزرگترین درد این استان این است که ما همیشه ادعا داریم که با هم هستیم اما آنجایی که باید با هم باشیم، نیستیم. تحمل همدیگر را نداریم و دست یکدیگر را نمی گیریم. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند و کمک بکنند تا انشاالله روزهای بهتری را در آینده تجربه کنیم.

  • هاشم گفت:

    ﺭﻭﺯﯼ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮐﺮﺩﻡ و گفتم : ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ ؟؟؟ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻣﯿﺪﯼ ﻧﺪﺍﺭﻡ !!!حتی به ﺧﻮﺩﮐﺸﯽ هم فکر کرده ام !!!
    ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﺧﺪﺍ ﺟﻮﺍﺑﻢ ﺭﺍ ﺩﺍﺩ … ﻭ … ﮔﻔﺖ :
    ﺁﯾﺎ ﺩﺭﺧﺖ ﺑﺎﻣﺒﻮ ﻭ ﺳﺮﺧﺲ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﻩ ﺍﯼ ؟؟؟
    ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﻠﻪ ﺩﯾﺪﻩ ﺍﻡ …
    ﺧﺪﺍ ﮔﻔﺖ : ﻣﻮقعی که ﺩﺭﺧﺖ ﺑﺎﻣﺒﻮ ﻭ ﺳﺮﺧﺲ ﺭﺍ ﺁﻓﺮﯾﺪﻡ ، ﺑﻪ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﺮﺍﻗﺒﺖ ﻧﻤﻮﺩﻡ …
    ﺧﯿﻠﯽ ﺯﻭﺩ ﺳﺮﺧﺲ ﺳﺮ ﺍﺯ ﺧﺎک ﺑﺮﺁﻭﺭﺩ ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﺯﻣﯿﻦ ﺭﺍ ﮔﺮﻓﺖ
    ﺍﻣﺎ ﺑﺎﻣﺒﻮ ﺭﺷﺪ ﻧﮑﺮﺩ … ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﻭ ﻗﻄﻊ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﮑﺮﺩﻡ
    ﺩﺭ ﺩﻭﻣﯿﻦ ﺳﺎﻝ ﺳﺮﺧﺴﻬﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺭﺷﺪ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﺍﺯ ﺑﺎﻣﺒﻮ ﺧﺒﺮﯼ ﻧﺒﻮﺩ …
    ﺩﺭ ﺳﺎﻟﻬﺎﯼ ﺳﻮﻡ ﻭ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻧﯿﺰ ﺑﺎﻣﺒﻮﻫﺎ ﺭﺷﺪ ﻧﻜﺮﺩﻧﺪ …
    ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ﭘﻨﺠﻢ ﺟﻮﺍﻧﻪ ﻛﻮﭼﻜﯽ ﺍﺯ ﺑﺎﻣﺒﻮ ﻧﻤﺎﯾﺎﻥ ﺷﺪ …
    ﻭ ﺩﺭ ﻋﺮﺽ ﺷﺶ ﻣﺎﻩ ﺍﺭﺗﻔﺎﻋﺶ ﺍﺯ ﺳﺮﺧﺲ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺭﻓﺖ …
    ﺁﺭﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﺕ ﺑﺎﻣﺒﻮ ﺩﺍﺷﺖ ﺭﯾﺸﻪ ﻫﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﻗﻮﯼ ﻣﯿﮑﺮﺩ !!!
    ﺁﯾﺎ ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﻟﻬﺎ ﻛﻪ ﺗﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﻣﺒﺎﺭﺯﻩ ﺑﺎ ﺳﺨﺘﯿﻬﺎ ﻭ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺑﻮﺩﯼ ، ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺭﯾﺸﻪ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻣﺴﺘﺤﻜﻢ ﻣﯿﺴﺎﺧﺘﯽ ؟؟؟!!!
    ﺯﻣﺎﻥ ﺗﻮ ﻧﯿﺰ ﻓﺮﺍ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﺳﯿﺪ ﻭ ﺗﻮ ﻫﻢ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﺮﺩ …
    ﻧﺎﺍﻣﯿﺪ نباش و هرگز ناامید ﻧﺸﻮ …

  • nima گفت:

    منو جای اشکان غایبی قبول کنید. بخدا بازی راه آهن هر چقدر گشتیم دنبالش پیداش نکردیم. خالی بندی هم حدی داره بخدا…
    اشکان بیا دفاع کن از خودت ره

  • امید سپیدرودی گفت:

    دوستان اولا حسن زاده یه ادم … و ضد رشته باید مثل ….. کرد بارها ضدرشتی بودن خودشه رو نشون داده وهمیشه رو به انزلی و هشتپر قش کرده …بعدش بی خیال غایبی وغایبی ها