وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حسینی: این استقلال بدون سرمربی خطرناکتر است / کلین‌شیت های بعضی ها را بچه ۴ ساله من هم انجام می ده

روزنامه گل / علی مسعودی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود پس از سه باخت پیاپی که شروع ناامیدکننده‌ای در لیگ داشت خیلی زود به خودش آمد و توانست از چهار مسابقه اخیرش هشت امتیاز بگیرد و خودش را از قعر جدول جدا کند.

به گزارش سایت سپیدرود، در این چهار بازی سیدمحمد حسینی دروازه‌بان سپیدرود دروازه‌اش را بسته نگه داشته تا رکورد چهار کلین‌شیت متوالی را از آن خود کند. در این رابطه گفت‌وگوی «گل» را با حسینی بخوانید.

بعد از سه باخت متوالی در لیگ و یک شکست در داربی گیلان آن هم در جام حذفی خیلی زود به خودتان آمدید و توانستید هشت امتیاز بگیرید؟

سه باخت ما در لیگ برتر که انصافاً فنی نبود و اتفاقی بود که روی اشتباهات خودمان شکست خوردیم. بازی حذفی هم به خاطر اینکه تعطیلات زیادی را گذرانده بودیم شرایط بازی را نداشتیم و یکی از عوامل حذفی اکثر تیم‌های لیگ‌برتری همین تعطیلات بود که دیدید پشت‌سر هم حذف شدند. الان دیگر کاری به جام حذفی نداریم و فقط به لیگ برتر فکر می‌کنیم.

از بازی‌های سختی هم امتیاز گرفتید؟

ما وقتی سپاهان را در اصفهان متوقف کردیم همه گفتند با ضدفوتبال و دفاع کردن توانستیم این کار را انجام دهیم ولی گل نخوردن مقابل نفت آبادان، استقلال خوزستان و پیکان کار راحتی نبود. پیکان که پرسپولیس را شکست داد و نفتی که استقلال را برد. پس کار ما راحت نبود و به سادگی این تیم‌ها را متوقف نکرده‌ایم.

خود تو الان رکورددار کلین‌شیت پیاپی در لیگ‌برتر هستی که توپ‌های زیادی را مهار کردی به‌خصوص مهار پنالتی جاسم کرار که واقعا پیروزی تیم‌تان را تکمیل کرد!

من خودم اصلا به کلین‌شیت اعتقادی ندارم. وقتی دروازه‌ای بسته می‌ماند همه بازیکنان در آن سهم دارند. تیم ما الان با الگو گرفتن از سبک بازی تیم‌ملی توانسته خط دفاعی مستحکمی بسازد. اگر هم می‌بینید من چهار بازی پشت‌سر هم گل نخورده‌ام تمام مجموعه تیم در آن نقش داشته‌اند. متاسفانه در ثبت کلین‌شیت باید بیرون از زمین آدم داشته باشی و حمایتت کنند.

الان دروازه‌بانی است که یک سیو هم نداشته و گل نخورده خیلی‌ها او را دروازه‌بان هفته اعلام می‌کنند و از او تعریف و تمجید می‌شود که نمی‌دانم چه بگویم! بعضی از این کلین‌شیت‌ها که در فوتبال ما رخ می‌دهد بچه چهارساله من هم گلر باشد می‌تواند کلین‌شیت کند. در هر حال من کار خودم را انجام می‌دهم و کاری به این اتفاقات ندارم.

این هفته یک بازی حساس با تیم پرحاشیه و به‌هم ریخته استقلال دارید. خود تو این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

درست است که استقلال در قعر جدول قرار گرفته ولی در هر حال استقلال، استقلال است. به نظر من این تیم از گذشته‌اش خیلی خطرناک‌تر است چون می‌تواند آبستن حوادث زیادی باشد. من دوست داشتم استقلال این بازی هم مربی داشت و بعد از ما اگر قرار بود اتفاقی رخ دهد، می‌افتاد.

الان بازیکنان استقلال تحت فشار هستند و دوست دارند هر روز بازی کنند و بتوانند برد بیاورند تا از وضعیتی که دارند خارج شوند. من شرایط این تیم را درک می‌کنم و می‌دانم استقلال مقابل ما کاملا فوتبال انتحاری بازی می‌کند و مثل گذشته نخواهد بود.

در این بازی به احتمال زیاد دوستت هم غایب باشد؟

من خودم هم احساس می‌کنم سیدمهدی رحمتی در این بازی نباشد و سیدحسین حسینی بازی کند. او هم در دو بازی قبلی عملکرد خوبی داشته و هم سیدمهدی رحمتی مدتی است که شرایط روحی خوبی ندارد و تمرین هم زیاد نداشته است.

در هر حال هر دو دروازه‌بان سید هستند و فرقی نمی‌کند کدام یکی درون دروازه قرار بگیرد؟

کاملا درست است ولی من می‌خواستم نکته‌ای را بگویم. مدت‌هاست که اسم من را سیدحسین حسینی می‌نویسند و حتی چند بار هم برای سایت‌ها کپی شناسنامه‌ فرستادم تا به آنها ثابت کنم اشتباه می‌نویسند. امیدوارم که این موضوع را اصلاح کنند.

راستی یک سوال غیرفوتبالی! علی نظرمحمدی با اتوبوس رانندگی می‌کند؟

من برگشت تیم به رشت حضور نداشتم و عکس آقای نظرمحمدی را دیدم که رانندگی می‌کند. البته پدر علی‌آقا راننده اتوبوس بوده و خود او هم توانسته یاد بگیرد. هرچند که اتوبوس‌های امروزی نیاز به بلدبودن ندارد و با توجه به دنده اتوماتیک بودن هرکسی می‌تواند سوار شود. (می‌خندد)

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.