وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حسینی: با حمایت هوادارن، ذوب آهن را شکست می‌دهیم / کعبی ستون سپیدرود است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – دروازه بان سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد که با برطرف شدن مشکلات حسین کعبی، کاپیتان این تیم در شت بماند.

به گزارش سایت سپیدرود، سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط آماده سازی بازیکنان سپیدرود رشت در تعطیلات لیگ برتر و دیدارهای تدارکاتی که برگزار کردند گفت: سه روز بعد از آخرین بازی‌مان تمرینات تعطیل بود و پس از آن تمرینات پرفشار ما آغاز شد.

دو بازی تدارکاتی هم داشتیم که هرچند برابر این دو تیم آن چنان که باید شرایط رسمی نبود به هرحال بزاعت ما این بود و برای آماده سازی خوب بود.

دروازه بان سپیدرود ادامه داد: دو بازیکن مصدوم داریم و بقیه بازیکنان از لحاظ بدنی مشکلی نداریم؛ برای دیدار مقابل ذوب آهن آماده هستیم.

حسینی درخصوص بازی برابر ذوب آهن اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر عنوان کرد: شناخت خوبی از این تیم داریم و شرایط آنها را آنالیز کرده‌ایم. قطعا بازی سختی داریم و با توجه به اینکه نتایجی که در جدول رقم خورده باید در بازی‌های خانگی حداکثر امتیاز را بگیریم.

امیدواریم بتوانیم با حمایت هوادارانمان در ورزشگاه سردار جنگل امتیاز کامل را بگیریم و می دانیم که این کار سخت امکان پذیر است.

سنگربان سرخپوشان گیلانی درباره خداحافظی حسین کعبی گفت: با شنیدن این خبر با کعبی صحبت کردم و مشکلاتش را گفت. احتمال این که کعبی رشت را ترک کند کم است و با شنیدن این خبر متعجب شدم. بازیکنان همگی دوست دارند او در تیم بماند به هر حال کعبی ستون سپیدرود است و بازوبند کاپیتانی را در اختیار دارد. بودن او از نظر فنی و روحیه دادن به جوانان کمک می‌کند.

حسینی در پایان درباره اتفاق ناگوار زلزله که استان‌های غربی کشور را با ویرانی مواجه کرد، عنوان کرد: من هم به نوبه خودم و باشگاه سپیدرود این ضایعه را تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان این حادثه آرزوی صبر می‌کنم. ان شاء الله هر چه سریعتر کمک رسانی‌ها انجام شود و ما را هم در غم خودشان شریک بدانند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • نبی زاده گفت:

    می خواستم این پیام رو جایی بذارم که فقط مسئولین سایت ببینند، اما چنین جایی رو پیدا نکردم.(تو قسمت تماس با ما هم چنین امکانی ندیدم)
    متاسفانه توی این سایت بسیار بیشتر از حد تصور غلط املایی می بینم و این موضوع برای یک باشگاه فرهنگی خیلی خیلی بدو زننده است.
    من هر روز سایت تیم محبوبم رو پیگیری می کنم و تقریبا می تونم بگم هفته ای نیست که غلط املایی تو این سایت نبینم (گاهی هم هفته ای چند تا)
    توی همین نوشته بالا کلمه بضاعت؛ به اشتباه بزاعت نوشته شده.
    لطفا دقت بیشتری بفرمایید.
    اگر لازم باشه من می تونم هر بار که غلط املایی دیدم تذکر بدم.
    لطفا این موضوع رو جدی بگیرید.

  • پویا گفت:

    درود لر آقای نبی زاده

  • نبی زاده گفت:

    ممنون آقا پویا …
    شما هم کلمه «بر» رو «لر» نوشتی
    🙂