وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حسینی: به بیرانوند گفتم روز خوب‌ات را برای این بازی نگه داشته بودی!

علی مسعودی / روزنامه گل

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود رشت در روزی مقابل پرسپولیس صدر جدولی مغلوب شد که نسبت به بازی‌های قبلی‌اش عملکرد بهتری داشت. شاید اگر حسین ابراهیمی و مهاجمان دیگر سپیدرود موقعیت‌شناس بودند و البته روز خوب بیرانوند نبود رشتی‌ها دست خالی زمین را ترک نمی‌کردند. در هر حال این اتفاق رخ داد و در خصوص بازی گفت‌وگوی «گل» با سید محسن حسینی دروازه‌بان سپیدرود را بخوانید که فقط یک بار مغلوب مهاجمان حریف شد.

در یک بازی خوب نتیجه را واگذار کردید؟

هیچ تیمی پرسپولیس را این همه اذیت نکرده بود. اگر حق را بخواهید حق ما شکست نبود بلکه پیروزی بود. در روزی که ستاره زمین علیرضا بیرانوند بود ما با یک گل مغلوب حریف شدیم. واقعا حیف شد چون پیروزی در این بازی می‌توانست خیلی به ما کمک کند.

فکر می‌کردی بیرانوند ستاره زمین شود چون خیلی‌ها قبل از مسابقه فکر می‌کردند دروازه‌بان سپیدرود بهترین بازیکن میدان شود؟

من بعد از بازی به خود بیرانوند هم گفتم روزی ستاره زمین شدی که نباید می شدی. فکر کنم او روز خوبش را برای بازی با ما گذاشته بود (می‌خندد)

قبول داری خوب بازی می‌کنید ولی بد می‌بازید؟

ما در خیلی بازی‌ها واقعا بدشانس بودیم. بازی با فولاد دو گل خوردیم ولی بعد از دریافت دو گل اگر شانس داشتیم حتی می‌توانستیم برنده زمین باشیم. یک بار به تیر زدیم و دو بار مدافعان حریف توپ را از روی خط برگشت دادند و چندین و چند موقعیت دیگر داشتیم که استفاده نکردیم.

حسین کعبی و چند بازیکن دیگر تیم‌تان اعتقاد داشتند خطای منجر به گل پرسپولیس اصلا خطا نبود؟

من خودم اصلا متوجه نشدم که چه اتفاقی رخ داده، تلویزیون هم صحنه آهسته نشان نداد و باید ببینیم کارشناس برنامه نود چه نظری می‌دهد و عادل فردوسی‌پور چطور صحنه را موشکافی می‌کند. در کل داوری زیاد مشکل نداشت و شاید همان یک صحنه مشکل داشته است.

روی گل دید کافی نداشتی؟

تجمع بازیکنان درون محوطه جریمه باعث شد که شوت زمینی مهاجم حریف از لابه‌لای پاهای بازیکنان به سمت من بیاید و دیدی آنچنانی نداشته باشم. من شیرجه هم زدم و به توپ هم رسیدم ولی به خاطر چمن مصنوعی دفع توپم طوری نبود که مانع گل شدن شود.

پایان بازی هم سرمربی تیم استعفاء داد ولی مجددا برگشت!

علی آقا ناراحت بود چون تیم خیلی مشکل دارد. او تیم را با کمترین هزینه به لیگ برتر آورد و قرار نیست با کمترین هزینه هم حفظش کند. اگر قرار باشد یک تیم هر سال با کمترین هزینه نتیجه بگیرد تیم‌هایی که هزینه می‌کنند زیر سئوال می‌روند. من نمی‌دانم مسئولان استان چه روزی می‌خواهند فکر تیم بیفتند؟ حتما باید سیل و زلزله بیاید تا پولی بدهند و فکر تیم باشند؟! با سلام و صلوات نمی‌شود نتیجه گرفت و تیمداری کرد.

مگر اسپانسر نیامده و نمی‌خواهد تیم را بخرد؟

شخصی به نام بیات آمده و قرار است که مالک تیم شود ولی هنوز قطعی نشده است. گرچه او اعلام کرده ۲۰۰ میلیون به تیم کمک کرده ولی با این پول نمی‌شود مطالبات را پرداخت کرد. اگر باشگاه بخواهد ده درصد از مطالبات را هم پرداخت کند حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون پول می‌خواهد. پرداخت ۲۰۰ میلیون به جایی نمی‌رسد و باید فکر اساسی کرد چون اگر کمتر از ۳۵ درصد به بازیکنان پول بدهند آنها به راحتی می‌توانند فسخ قرارداد کرده و راهی دیگر تیم‌ها شوند.

قبول داری بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتید؟

ما پنج بازی سخت را مقابل تیم‌های مدعی انجام دادیم که اکثر آنها بالای جدولی بودند. در نیم فصل دوم باید از همان بازی با نفت تهران دنبال امتیاز گرفتن باشیم چون گرفتن امتیاز در نیم فصل دوم واقعا سخت است و تیم‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند.

راستی یک بدشانسی هم آوردید و احمد آهی را همان نیمه نخست از دست دادید؟

آهی با میثم تهیدست برخورد کرد و بدجور مصدوم شد که این هم یکی دیگر از بدشانسی‌های تیم بود. تعویضی اجباری باعث شد تمام تاکتیک تیم به هم بریزد. حسین ابراهیمی هم با مصدومیت بازی کرد. در کل شانس با ما یار نبود و با حریف یار بود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.