وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حسینی: سپیدرود پیروز دربی گیلان خواهد بود / سپاهانی‌ها فکر می‌کردند بازی راحتی مقابل سپیدرود در پیش دارند

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – گلر تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: سپاهانی فکر می‌کردند بازی راحتی مقابل سپیدرود در پیش دارند و با اختلاف برنده خواهند شد.

به گزارش سایت سپیدرود، سید محمد حسینی در گفتگو با خبرگزاری فارس از رشت بابیان اینکه سپاهانی‌ها خود را از پیش برنده می‌دانستند اظهار کرد: بازی مقابل سپاهان دیداری سنگین بود.

این تیم یکی از قطب‌های فوتبال ایران است و در اولین رؤیایی با سپیدرود خود را از پیش برنده می‌دانست و گمان می‌کرد با آوراژ گلی بالا می‌تواند سپیدرود را شکست دهد لیکن بازیکنان سپیدرود هم‌قسم شده بودند اولین امتیاز دور از خانه را کسب کنند که با یک بازی منطقی و حساب‌شده موفق شدیم با امتیاز به خانه بازگردیم.

وی بابیان اینکه بازی فداکارانه بازیکنان سپیدرود عامل بسته نگه‌داشته شدن دروازه این تیم بود افزود: در بازی مقابل سپاهان به‌خوبی توانستیم راه‌های نفوذ حریف را ببندیم.

بسته نگه‌داشته شدن دروازه سپیدرود در برابر سپاهان مرهون تلاش تمامی بازیکنان است که توانستند در یک بازی پرفشار با کمترین اشتباه در برابر رقیب قدر صف‌آرایی کنند و خدا را شکر گلی دریافت نکردیم.

گلر سپیدرود بابیان اینکه دربی گیلان در جام حذفی سورپرایز مرحله یک شانزدهم نهایی خواهد بود بیان داشت: فکرش را نمی‌کردیم در اولین دیدار جام حذفی به مصاف ملوان برویم لیکن از این قرعه استقبال می‌کنیم و آماده رویارویی با این تیم هستیم. بسیار امیدوارم که دربی گیلان با پیروزی سپیدرود خاتمه یابد.

حسینی در پایان بابیان اینکه سپیدرود رفته‌رفته در حال رسیدن شرایط آرمانی است تصریح کرد: مطمئناً با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی نتایج خوبی را در ادامه راه رقم خواهیم زد و باعث شادمانی هوادارانمان خواهیم شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + نوزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • مظاهر گفت:

    سربلند باشی تیم من ولی اقای حسینی همیشه این تاکتیک جواب نمیده که شما 90 دقیقه دفاع کنی بعضی وقتها هم تمارض به هرحال امیدوارم بازی های قشنگتری از تیم محبوب من ببینم