وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حسین کعبی: با پیراهن سرخ سپیدرود از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – وینگر تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با تمام وجود برای سپیدرود بازی می‌کنم و به دلیل هواداران دوست‌داشتنی سپیدرود با پیراهن سرخ این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

به گزارش سایت سپیدرود حسین کعبی در گفتگو با خبرگزاری فارس از رشت بابیان اینکه تساوی مقابل سایپا برای ما حکم برد را داشت افزود: مقابل تیم جوان و یکدست سایپا نتیجه خوبی کسب کردیم و بازی مقابل تیم‌های آقای دایی سخت است.

وی بابیان اینکه وقفه ایجادشده بین لیگ باعث نوسان در نتایج تیم‌ها می‌شود گفت: وقفه هفده‌روزه بازی‌ها باعث می‌شود که تیم‌ها مجدداً بدن‌سازی کنند. تیم ما نیز شاکله‌اش از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل‌شده است که هماهنگی این بازیکنان کمی زمان می‌برد.

ما بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم و بازیکنانی که به‌تازگی به سپیدرود پیوسته‌اند به‌خوبی خود را با سایر نفرات وقف داده‌اند.

وینگر سپیدرود در مورد نحوه بازگشت دوباره‌اش به لیگ برتر گفت: اراده قوی و زندگی سالم رمز موفقیت من در بازگشت دوباره به لیگ برتر بوده است. اینکه بعد از دو سال وقفه بتوانی مجدداً به فوتبال برگردی و خودت را اثبات کنی کمی سخت است و هر فوتبالیستی از عهده آن برنمی‌آید ولی من بااراده قوی و عزمی که داشتم به این مهم نائل آمدم.

او ادامه داد: دید من به فوتبال حرفه‌ای است و با تلاش و پشتکار فراوان دوباره به سطح اول فوتبال بازگشتم. لیگ دسته اول سخت‌ترین لیگ ایران است و هر بازیکنی نمی‌تواند در این لیگ خود را احیا کند.

کعبی در پایان بابیان اینکه هواداران سپیدرود استثنائی هستند گفت: در سپیدرود هرگز دنبال محبوبیت نبوده و نیستم و تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین عملکردم را در این تیم داشته باشم. بستن بازوبند کاپیتانی وظیفه من را سنگین‌تر کرده است و تا روزی که باشم باجان و دل برای سرخ‌های شهر باران بازی خواهم کرد.

فوتبالم را به خاطر مردم رشت و هواداران دوست‌داشتنی سپیدرود در همین تیم تمام خواهم کرد و با پیراهن سرخ سپیدرود از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است