وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حق‌شناس: هواداران انرژی منفی ندهند!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – کاپیتان سپیدرود می‌گوید سیاه‌جامگان به قصد تساوی به رشت آمده بود.

به گزارش سایت سپیدرود، سهیل حق‌شناس زننده تک گل سپیدرود مقابل سیاه‌جامگان درباره علت شکست تیمش در دو بازی گذشته به “ورزش سه” گفت: باخت در بازی اول با شکستی که مقابل سیاه‌جامگان کسب کردیم متفاوت است.

ما مقابل نفت اسیر عدم شناخت لیست حریف و اتفاقات پیش از بازی با آنها شدیم، بعد هم چون یک ـ صفر بازی را پیروز شدیم فکر می‌کردیم از پیش برنده هستیم و اجازه دادیم حریف ما را شکست دهد. ما از آن بازی درس‌های زیادی کسب کردیم ولی نتوانستیم آن درس‌ها را در این بازی پیاده کنیم.

وی در ادامه افزود: البته بازی مقابل سیاه‌جامگان با دیدار هفته قبل‌مان متفاوت است. آنها به منظور کسب یک امتیاز و تساوی به رشت آمده بودند و بیشتر از یکی، دو موقعیت خطرناک روی دروازه کار خاصی انجام ندادند و موقعیت‌های دیگر آنها همه به تیرک دروازه برخورد می‌کرد. مشخص بود که آنها به نتیجه تساوی رضایت دارند و نمی‌خواهند بیشتر از آن به خودشان فشار بیاورند اما خوش‌شانس بودند و روی غافلگیری به ما گل زدند.

او اضافه کرد: باتوجه به بازی‌ای که مقابل سیاه‌جامگان داشتیم، فکر می کنم تیم رفته رفته در لیگ‌برتر جا می‌افتد. تیم ما مشکلات زیادی دارد اما در نتیجه‌گیری فقط تیم دخیل نیست بلکه حمایت هواداران هم در نتیجه‌گیری ما تاثیرگذار خواهد بود.

خواهش مجموعه سپیدرود از این هواداران پرشور این است که انرژی منفی به تیم وارد نکنند. موج منفی خیلی بد است و تیم را ناامید می کند. تیم سپیدرود تازه به لیگ‌برتر آمده و بچه ها تجربه لازم را ندارد هنوز ترکیبی که باید در این رقابت‌ها مصاف دهد به دست نیامده. هواداران باید صبوری کنند و  تمام امیدهای ما را از بین نبرند. خواهشا هواداران صبوری کنند تا ما نتایج بهتری را کسب کنیم که مطمئنا همین‌طور خواهد شد.

مهاجم سپیدرود در پاسخ به سوالی که با وجود جذب بازیکنان موثر و خوب چطور نمی‌توانند نتیجه بگیرند می‌گوید: درست است بازیکنانی که به سپیدرود آمدند جز بازیکنان خوب هستند اما می‌توانستیم بهتر از این بازیکن جذب کنیم. ما با بضاعتی که داشتیم در فصل نقل و انتقالات بازیکن گرفتیم، بازیکن حرفه‌ای مطمئنا پول خوب می‌خواهد که این از توان سپیدرود خارج است.

وقتی چنین شرایطی در تیم حاکم است پس توقعات نباید بیشتر از انتظار شود و باید اجازه دهند تیم به آرامش دست پیدا کند و با همین شرایط اوضاع را سروسامان دهد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • ح-خرسند گفت:

    با نظر کاپیتان کاملا موافقم.گیلان ورشت به لحاظ فرهنگ پیشرو هستند.فارغ ازهرنتیجه ودرهرمقطع ای باید ازباهم بودن درورزشگاه لذت ببریم.این باعث دوری استرس ازبازیکنان واعتماد به نفس انان خواهد شد.چهخوب است تماشاگران به صورت خانوادگی درورزشگاه بیایند.

  • محسن الهی گفت:

    با سلام
    پس از یک بازی بی برنامه در مقابل نفت به خصوص در خط حمله و باخت به نفت ، بازی مقابل سیاه جامگان هم چنگی به دل نزد . هر چند در اغلب زمان بازی توپ و میدان در اختیار سپیدرود بود اما با چه زبانی باید گفت که «استاد نظرمحمدی»! برنامه ای برای حمله و رسیدن به دروازه ی حریف ندارید. البته بنده اعتقاد دارم که هنوز خیلی زود است برای قضاوت در مورد عملکرد «علی نظرمحمدی» . در این که ایشان یک استعداد نوشکفته در عرصه مربیگری گیلان است هیچ شکی نیست . همه باید به ایشان اعتماد کنیم. یادمان نرود که چه تیمی را به لیگ برتر آورد . او جوان ، خوش فکر و خوش تیپ است.
    حرف آخر اینکه آقای نظرمحمدی عزیز!
    جوانان و استعدادهای رشت و گیلان را فراموش نکن.

  • حسین گفت:

    با سلام.سپیدورد پر طرفدارترین تیم شمال کشور هستش.آقایونی که بعنوان مدیر و مسئول بالا سر این تیم وایستادن فکر نکنن این هوادار از چیزی با خبر نیست.هر کاری دلتون خواسته تا الان کردید.ولی کاری نکنید صدای این هوادار در بیاد.

  • سپیدرودی ناب گفت:

    سلام و خسته نباشید به همه تیم محبوبم سپیدرود

    هر چند که نتایج خوبی نگرفتیم ولی نباید نامید شیم. بلکه باید دنبال ضعفمم باشیم و اونها رو پوشش بدیم.
    به نظرم باید روی نیروی جسمانی بازیکنان خیلی کار شه تا بتونند 90 دقیقه پرس کامل رو تیم حریف داشته باشند و سپس به فکر گلزنی باشند. الگوشم تیم ملی با مدیریت کیروشه. تو هر ورزشی اگه شما قدرت بدنی کافی داشته باشی میتونی در کنار فنون هر کاری بکنی. اول قدرت بدنی.
    برادران عزیزم نظرمحمدی و حق شناس هم نگران نباشند. دنبال پوشش ضعقها باشند، ما سپیدرودیهای ناب همیشه پشتیبانشونیم.
    سپیدرود اول بشه آخر بشه عشقه ولی رشت حقش همیشه اول بودنه.
    برف و باران ناریم هر که بایه ترکانیم.

  • فرهاد گفت:

    درود بر شما
    گویا بعضی افراد فکر می کنند اینجا اصفهان است و تیم سپیدرود نیز سپاهان!!! تیم برنامه ندارد! تیم فلان چیز را ندارد! علی نظر مربی نیست و………..!!!!
    متاسفانه فهم فوتبالی تعدادی خیلی پایین است
    عزیز من سپیدرود نیاز به مفسر ندارد حامی می خواهد
    شهر جم با بیست هزار نفر جمعیت استادیوم پانزده هزار نفری دارد، به جای چمن مصنوعی چمن طبیعی دارد، پول دارد، ساختار دارد، پشتوانه مالی دارد ما غیر از تماشاگر چه داریم، شهری با هفتصد هزار نفر جمعیت یک استادیوم دوازده هزار نفری داغان، پول که اساسا” حرفش را نزن، باشگاه مالک ندارد، مدیر ندارد، اصلا” روی هواست بعد شما چه توقعی از تیم دارید که مثل پارس جنوبی از ابتدا با برد شروع کند. این تیم بی پول با کمک هواداران و همین مربی لیگ برتری شد گمان می کنید پولی بود؟!! مربی تیم خود مبادرت به جمع آوری پول می کند تا تیم از هم پاشیده نشود آنوقت تماشاگر چه توقعاتی دارد!! بجایاینکه از تیم حمایت مالی و معنوی کنند انتظار دارند مثل تیمهای پولدار لیگ شق القمر کنیم!!
    شمایی که اینقدر خودت را سینه چاک سپیدرود نشان می دهی رفتی موسسه کوثر حساب باز کنی؟؟
    عضو سامانه هواداران شدی؟!
    معلوم است که خیر اما کارشناسی کردن و بقول سهیل موج منفی دادن الی ماشا اله !!!!
    عزیزم می خواهی به ورزشگاه بیایی اشکالی ندارد، بیا تخمه ات را بشکن، سیگاری هم بکش و برو
    لطفا” ایراد بی خودی نگیر
    ما را امیدی به خیر تو نیست لطفا” شر مرسان !!
    مرسی

  • علیرضامرادبان گروسی گفت:

    با سلام خدمت هواداران و مسئولان عزیز بنده بعنوان یک هوادار کوچک سپیدرود از مسئولین و بزرگان شهر خواهش میکنم قدر این موقعیت را غنیمت شمرده و حمایت مالی ومعنوی خود رو دریغ ننمایند تا ایشاله به سرنوشت داماش دچار نشویم فراموش نکنیم سپیدرود برای اولین با با دستان خالی به لیگ برتر امده
    به امید سربلندی فوتبال گیلان
    مرادیان از مشهد

  • آبرار گفت:

    تیم هافبک وسط نداره ..محمد میری نه بازی ساز هستش و نه قدرت بدنی داره ولی در تخریب بازی حریف تبحر داره.. تیم یه طراح توی وسط زمین میخاد نه یه تخریب گر..یه هافبک وسط طراح همجون مهدوی نیاز داریم و بس…

  • پویا گفت:

    هنوز زوده بابا بذارید تیم جا بیوفته توقعها باید پایین بیاد