وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حمایت ریاست هیات فوتبال از حق میزبانی ارتش سرخ: بازی های سپیدرود به سردارجنگل نمی رود

ریاست هیات فوتبال گلان گفت: تعمیر سکوهای عضدی تمام نشود با ۵۰ درصد ظرفیت ورزشگاه بازی می کنیم چراکه ورزشگاه سردار جنگل آمادگی میزبانی از سپیدرود را ندارد.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رییس هیات فوتبال استان گیلان با بیان این مطلب که دیدار های سپیدرود به ورزشگاه دیگری منتقل نمی شود، گفت: ورزشگاه سردار جنگل آمادگی میزبانی این بازی ها را ندارد.

به گزارش سایت سپیدرود، فرامرز الماس خاله در گفتگو با خبرنگار کاسپین در مورد وضعیت سکوهای روبروی جایگاه ورزشگاه شهید عضدی رشت که به علت تعمیرات بسته شده است، اظهار کرد: این قسمت از سکوهای ورزشگاه شهید عضدی در حال مرمت و نوسازی است.

وی با بیان اینکه این سکوها از شرایط خوبی برخوردار نبود و باید مرمت می شد، گفت: اگر مرمت این قسمت از سکوهای ورزشگاه طبق بررسی کارشناسان تا بازی خانگی بعدی سپیدرود تکمیل نشود، تنها از ظرفیت ۵۰ درصد دیگر ورزشگاه استفاده می کنیم.

رییس هیات فوتبال استان گیلان با تأکید براینکه باید منتظر نظر کارشناسان در اعلام زمان تحویل این بخش فرسوده از سکوهای ورزشگاه شهید عضدی باشیم، اضافه کرد: مسئولان مربوطه باید بنشینند و در این رابطه تصمیم گیری کنند.

الماس خاله در پاسخ به این سؤال که امکان دارد بازی ها در ورزشگاه سردار جنگل انجام شود، اظهار کرد کرد: ورزشگاه سردار جنگل آمادگی میزبانی بازی های سپیدرود را ندارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

25 دیدگاه ارسال شده است

  • مهدی گفت:

    خبر خوشحال کننده برای ما که الماسخاله موضع گیری کرد و تلاش برخی ها خنثی شد.

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    درود بر سپیدرود سلام بر داماش مرگ بر صعود با پارتی بازی ملوان

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    آقای الماسخاله درود بر شرفت.لطفا این معضل ورزشگاه رو هر چه سریعتر برطرف کنید.توی این مملکت هیجی حساب و کتاب نداره.توی کوران مسابقات آدم ورزشگاه ترمیم میکنه؟مثل اینه که خیابونا رو آسفالت میکنن بعد تازه یادشون میفته باید آسفالت رو برای جا گذاری لوله ی گاز و سیم و تلفن و فاضلاب دوباره بکنن.آخه چرا این ترمیم ورزشگاه در زمان مناسبی همچون فاصله ی بین دو فصل انجام نشده؟

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    آقای دیدار الان واجب تر از هر کاری گذاشتن یه شماره تلفن یا دست کم یه ایمیل یا آیدی تلگرامه.لطفا اینکارو بکنید تا هوادارا مرتب با شما در ارتباط باشن

  • فرهادسپیدرود گفت:

    یه عده ان زلیچی و تورک توی این سایت با نام کاربری جعلی قصد تفرقه افکنی دارن که صد البته درازگوش خودشون هستن…رشتی جماعت همیشه دگان تشریف دره…شلخت خزری هم از ترس هوادارهای رشتی با نفوذ در اداره ورزش سعی داره که تماشاچی های رشتی رو از ورود به استادیوم محروم کنه که اینم از بی وجودی همیشگی ان زل جماعت هستش..دنیا فقط رشت

  • گیله مرد علوی گفت:

    سلام اشکان غایبی از دیشب تا حالا اونی که داره اذیتت میکنه منم ولی فقط میخواستم بهت حالی کنم ببینی چقدر این سایت هرکی کیه تا دیروز بقیه دنبال شماره تلفن مسولای سایت بودن حالا تو هراسان دنبال تلفن و ادرس افتادی دنیا اصلا اینجوریه گهی زین به پشت و گهی پشت به زینه اگه واقعا دلت واسه سپیدرود میتپه اینقد بقیه رو اذیت نکن منم دیگه کاریت ندارم اینقد رو اعصاب همه تو سایت اسکی نرو اینا هم مثل تو ادمای عادی هستن اجیرشده ملکه انگلیس و روسیه و رسانه بیگانه چ کوفتیه با ادبیات درست باهاشون حرف بزن سایت قشنگ ما رو دستاویز دشمنامون نکن موفق باشی اگه واقعا رشت رو دوست داری

  • omid گفت:

    اقا در اینکه بازی نباید سردار بره شکی نیست اما تکلیف این ۳ هزار ۴ هزار نفری که از ظرفیت ورزشگاه کم میشه چیه؟ تماشگرا چجوری باید بیان از ظرفیت هوادارای ملوان تو رشت که کم نمیکنین اونوقت تکلیف چیه؟ این ظلم به رشتیا میشه که!!!!

  • رشت گفت:

    الان وقتش بود آخه

  • امین(سپیدرود) گفت:

    آقا سپیدرود مالک نداره … عاشق که داره … فکر کردن تیم بی کس و کاره سرشو ببرن !!! یعنی میخوان به ه نحوی شده نذارن سپیدرود بیاد بالا … ولی میاد خوبم میاد

  • کوروش گفت:

    وقتی ورزشگاه پر شد یه فکری واسه اون فنسها میکنیم .
    بقول رشتیا همه چی چاریه.آه قربان

  • جعفری گفت:

    آقا فرهاد عزیز لطفا به هیچ انسانی توهین نکنید اهانت کننده اول به خودش اهانت می کند . ماقبل از این که هوادار و عاشق سپیدرود باشیم انسانیم و ایرانی ایم و مسلمانیم . همه قول داده بودیم که دیگر از تیم شهرمون حمایت بکنیم . ممنون

  • دختر سپیدرودی گفت:

    من که تاحالا ورزشگاه رو نرفتم ولی اگه ترمیم فقط بهانه باشه نمیشه هجوم برد و جایگاه که بسته شده رو پرکرد؟اصلا میشه همچین کاری کرد؟!

  • رشت گفت:

    ۵۰ درصد استادیوم ب درده همون هیت فوتبالتون میخوره

  • محمد - نرم افزار گفت:

    استاد غایبی، من هر بار که یاد شما میفتم، از خنده دل درد میگیرم. تا کلاس چندم سواد داری حالا که به خودت میگی استاد!

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    جناب محمد گرامی اگر در جایی دیدید که من به خود گفته باشم استاد تاریخ دقیق آن نوشتار را بفرمایید تا دیکران ببینند و من رسوا شوم.
    در ضمن من بیسوادم اما بیشعور نیستم.
    جناب محمد التماس شعور

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    جناب گیله مرد علوی من غیر از اون اطلاعیه ای که دادم دیگه پیامی نگذاشتم.گویا همانطور که جنابعالی اکانت مرا جعل کرده و به شعور هواداران توهین کردید)البته به گفته خودتان(گویا عده ای دیگر نیز مثل شما اکانت مرا جعل کرده و این بار شما را سرکار گذاشته اند.من هیچگاه دنبال شماره باشگاه نبودم زیرا شماره را دارم و گهگاه با باشگاه در تماسم.گویا اصل موضوع این است که عده ای بیکار با نام من همدیگر را سرکار گذاشته اند.اگر غیر این است بگویید.در ضمن من در هیچ جای ایران یا جهان هوادار ندارم اما دوستان بسیاری دارم که خود را خادم انها می دانم.
    با سپاس

  • زورو گفت:

    اشکان غایبی که اسمتو از سلسه های باستانی ایرانی اشکانیان و ساسانیان گرفتی بالاخره بچه های سایت از کجا بدونن کدوم تو هستی کدوم تو نیستی؟الان چندماهه کارت همینه توهین میکنی بعد میگی جعل شدم طرفداری میکنی بعد میگه من نبودم این چه مسخره بازیه آخه

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    اگر کسی آدم باشه و اسم رو جعل نکنه اونوقت هر کسی به راحتی میفهمه

  • گیله مرد علوی گفت:

    من کی گفتم اکانت تو رو جعل کردم مردک؟چرا حرف تو دهن مردم میذاری نوشته ام هم موجود هست گفتم اذیتت کردم و کاری کردم بخاطر توهین هایی که بهت کردم دربه در دنبال شماره مسوول سایت بگردی البته نمیگم با کدوم اسم کاربری بهت توهین کردم اما قصدم این بود که دیگه به بچه های کم سن و سال این سایت توهین نکنی همین ولی مثل اینکه تو دوست داری ادامه بدی

  • مهدی گفت:

    یه روزایی نه چندان دور آبای هایی با نام کاربری کرامتی وسامیار و پهلوی و . . . از هواداران تیم کوچک شهرک همسایه میومدن توی سایت سپیدرود کبیر پرسه میزدن و امیدوار بودن که سپیدرود امسال پیره و توی این لیگ فرسایشی آروم آروم، کم میاره!! دیدن هرچه گذشت، سپیدرود بیشتر راه افتاد! وسطهای نیم فصل که دیدن سپیدرود کبیر صدر جدولو چسبیده، به خودشون امید میدادن که بازیهای سخت سپیدرود و بازیهای آسان تیم کوچک اونا مونده و همین باعث میشه اونا صدر جدولو زیارت کنن! ولی فقط ۲۴ ساعت با یه بازی کمتر اومدن صدر رو آب و جارو کردن تا سرورشون بیاد سر جاش بشینه و از هفته های بعد با یه بازی بیشتر بازم دوم و پشت سر سپیدرود کبیر بودن و دیگه همون ۲۴ ساعت هم نمیتونستن آرزوشونو برآورده شده ببینن! آخر نیم فصل هم که با ۴ امتیاز و ۳ تفاضل عقب موندن و به امید نیم فصل دوم. اون اوایل فصل میگفتن، تیم ما جوان و بومیه و هرچه ما میگفتیم شما در تمام تاریختون بخاطر حمایت نیروی دریایی، شرایط اولیه رو از باشگاههای خصوصی کلانشهر رشت بیشتر داشتین و تمام بازیکنان شهرستانهای دیگر استان و رشت و بخشهای حومه رشت و بازیکنان سرباز داخل و خارج استان، تیمتونو گردوندن و مثال این بازیکنا عبارتند از: پژمان نوری و محمد غلامی و حسین ملکی(رضوانشهر) و پایان رافت(آستارا) و اشجاری(فومن) و تامینی و نزهتی و رستمی(لشت نشا رشت) و آبشک(رشت) و نیک نظر(رشت) و فشنگچی و مسلمان و ماهینی و کرمی و حاتمی و بادامکی(استانهای دیگر و سرباز) و قدیمها هم میثاقیان و دشتی و و و هزاران هزار نفر دیگر و کلا فوتبالیست انزلیچی مثل کیمیاست، قبول نمیکردن و آسمون ریسمون میبافتن و ما میگفتیم تیم امسالتون هم که هی میگین جوانن و جوانگرایی کردیم، همه از بیرون استان هستن، قبول نمیکردن!!
    الان میبینن که تمام امیدهاشون برای پایین اومدن سپیدرود کبیر تمام بومی، به یاس مبدل شده و از همه جالبتر امروز توی شلخت کلاب دیدم یکی از هوادارانشون خطاب یه هوادار دیگرشون به نام “رحیم”، حرف جالبی نوشته بود که اینجا عینا کپی میکنم تا خودتون ببینین که بین خودشون و توی خلوت خودشون خیلی چیزها رو میدونن و قبول دارن! ببینین چی نوشته این آبای:

    آقا رحیم، خدایی اصلا بازی امروزو(بازی با اراک) ول کن، کلا بازیهای ملوانو دیدی که اینجور میگی؟! بعد این آقا(مایلی) رو با ونگر مقایسه میکنی؟! کدوم جوون بومی؟! اگه شما دیدی بما هم بگو!! وکیلی و قنبری=میانه، غلامی= ساری، نورمحمدی= تهران، شنانی=آبادان، مصطفایی=رضوانشهر، آهی=تهران،آبشک=رشت، ایمان صادقی=تهران،کرمی=کرمانشاه، محبی رو نمیدونم اهل کجاست، ولی قول میدم اونم برات پیدا کنم! حالا شما پیدا کن پرتقال فروشو!! در ضمن این امتیازات ملوانو آقای ونگر (مایلی) نگرفته، تماشگر بیچاره که هر بازی گلوشو داره پاره میکنه گرفته . . . . !!

    دیدین نظر یک هوادار رو در گفتگو با یک هوادار دیگر تیم کوچک شهرک همسایه؟!! حالشو ببرین!! اینا خودشونو بومی میودنن و رقیب سپیدرود کبیر!! یه عمر حق و استعداد فوتبالیستهایی رو که مال سپیدرود بودن با حمایت نیروی دریایی برای خودشون مصادره کردن و مثلا برند شدن!! همیشه نیمه پایین جدول وآبروریزی . . . . !!

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    دوستان کوتاه اعلام میکنم؛
    برای همیشه از این سایت میرم.خدانگهدار

  • omid گفت:

    مرحبا مهدی سخن حق

  • قوی سپید گفت:

    ابوی جوجه آخر پاییز می شمرند

  • آبرار گفت:

    شلخت جان هروقت تونستی درست نوشتن ابوی رو یاد بگیری بعد بیا اینجا لجن پراکنی کن

  • مجید گفت:

    این یارو دیگه کیه بابا، یه کامیونم اسمشو نمیکشه. خدا شفا بده بره. ” جوجه به خودش میگه استاد ” ( هر وقت میام سر میزم میبینم چرت و پرت نوشته، خیلی خودمو نگه میدارم فحش بارونش نمیکنم ) البته ببخشیدا دوستان هم وطن گیلانی با عرض پوزش