وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حمیدرضا منصوری به کادرفنی سپیدرود پیوست / اسطوره ارتش سرخ، به خانه بازگشت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – حمیدرضا منصوری گلزن افسانه ای دهه ی شصت باشگاه سپیدرود رشت، ظهر دوشنبه با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود به جمع کادر فنی این تیم اضافه شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، حمیدرضا منصوری به جرات نامدارترین گلزن تاریخ فوتبال گیلان است و محبوب ترین و شاخص ترین بازیکن و پیشکسوت ارتش سرخ گیلان محسوس می شود.

حمید رضا منصوری سابقه سرمربیگری در باشگاه شهرداری لنگرود و یک بار صعود با این تیم را به لیگ بالاتر در کارنامه دارد.

ماندگارترین چهره ای که هواداران فوتبال از وی در ذهن دارند، مربوط به مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ قدس بین دو تیم منتخب گیلان با منتخب اصفهان در لیگ قدس است که حمیدرضا منصوری در کمتر از بیست دقیقه دوبار به زیبایی دروازه احمدرضا عابدزاده را باز کرد و البته منصوری پس از گل دوم با ضربه پای عابدزاده از زمین مسابقه بیرون برده شد!

imageimage image

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • hamid گفت:

    خبر خوبی بود. مثل منصوری هیچوقت نداشتیم

  • حسین بچه ساغریسازان گفت:

    رسول خان حقدوست هم میتونست کمک کنه.

  • فرهادسپیدرود گفت:

    عجب ضربه سری زد به عابدزاده!!! یادش بخیر منتخب گیلان لیگ قدس

  • علی عزیزی گفت:

    با توجه به تجربه حمید رضا منصوری در تیم شهرداری لنگرود و صعود این تیم به لیگ یک بهترین اتخاب بود

  • سینا گفت:

    انتخاب سرمربی جدید سپیدرود برای برخی خوش ایند و برای برخی ناگوار بود اما من به عنوان یک سپیدرودی از این انتخاب بسیار خوشحالم و هر روز که می گذرد مشخص می شود این انتخاب درست بوده است . اما سخنی دارم با رییس هسئت کشتی آقای هدایتی واقعا برای شما متاسفم که خارج از تخصص شما و مسئولیت شما وارد دعوای انتخاب سرمربی سپیدرود شدید من فک نمی کنم شما مسئولیتی و ربطی به این انتخاب داشته باشید من هنوز ربط این مسئله را نفهمیده ام . روی سخن دیگر من با آقای کامران جعفری است . می شود ایشان بگوید چند سال است ممنوع التصویر هستند ؟ چطور شد پس از یک دهه سکوت وارد بازار حمایت از عبد نصرالهی شده اید . آقای محسن از مربیان تحصیل کرده ماست سپیدرودی است و ما دوستش داریم اما باشگاه نظر محمدی را انتخاب کرد می تونید بگید به شما چه ربطی دارید که حتی نزدیک است از ماهواره علیه باشگاه جوسازی کنید . من برای باشگاه متاسفم چرا اطلاعیه نمی دهد و این آدم خوش سابقه را معرفی نمی کند که چه سابقه ای دارد ؟ وقتی سکوت می کنید افرادی مثل جعفری بخودشان حق می دهند هر حرفی بزنند وقتی شما باشگاه را به زدو بند متهم می کنید آیا باشگاه نمی توان شما را به زور گیری رسانه ای متهم کند؟ اقای جعفری مراقب باش پرده ها نیافتد ؟! می دانید که چه می گویم …؟؟

  • فرهاد گفت:

    سلام
    بازگشت حمیدرضا منصوری را به تیم سپیدرود از صمیم قلب خیرمقدم می گویم. بعنوان یک سپیدرودی اصیل که از قبل از انقلاب هوادار این تیم بودم این انتخاب را به فال نیک می گیرم مطمئن هستم اگر به ایشان بهاء داده شود می تواند بسیار موثر باشد البته علی نظر هم باید به این پیشکسوت با سابقه سپیدرود احترام گذاشته و از تجربیات ارزشمند او استفاده نماید