وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حواشی جذاب یک روز پاییزی + تصاویر

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود با هم حواشی دیدار تیم های سپیدرود و شهرداری ماهشهر را می خوانیم و می بینیم.

سپیدرودرشت با ۹ غایب در بازی امروز مقابل شهرداری بندر ماهشهر حاضر می‌شود. پژمان ثباتی؛ مهیار نوری؛ محمد لطفی؛ سبحان سحرخیز؛ شایان عاشورنژاد؛ آیدین مسعودی؛ مجید محمدی؛ مهدی زاده هشت غایب هستند که به دلیل مصدومیت در تمرینات آماده سازی فصل امروز سپیدرود را همراهی نمی‌کنند.

بعد از زدن گل سپیدرود به بهانه حضور چند هوادار سپیدرود در ورزشگاه مسابقه متوقف شد و این در حالی است که مسابقه جام حذفی که سپیدرود در همان استان خوزستان برگزار شده بود بیش از هزار هوادار در ورزشگاه حاضر بودند!

کارت بازی بازیکنان سپیدرود با تلاش سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود در روز گذشته توسط سازمان لیگ صادر شد تا کمی از دغدغه های این تیم کاسته شود.

داور در نیمه نخست بیش از ۸ دقیقه وقت تلف شده را منظور کرد. اعتراض به هر سوت داور تاکتیک اول ماهشهری ها بود که بر روی همین تاکتیک داور از اعلام آفساید گل تساوی ماهشهری ها خودداری کرد!

سوت های داور در اواخر نیمه اول و کل نیمه دوم به شدت روی اعصاب سپیدرودی ها بود. داور به شدت تحت تاثیر اعتراض های مهمان بود در این مسابقه.

به جای وقت کشی بحرینی باید با قاطعیت از وقت کشی ماهشهری نام ببریم که تمام نیمه دوم را با انداختن های پی در پی بر روی زمین و عدم اجازه داور برای ورود برانکارد موفق به قتل وقت شدند تا به جای فوتبال سوهان بر روی اعصاب سپیدرودی ها کشیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.