وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حواشی روز بزرگ: خونه‌به‌خونه؛ رقیب محبوب رشتی‌ها! / شمال و باز هم فاجعه‌ای به نام زمین چمن

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود رشت موفق شد از حساس‌ترین مسابقه این هفته لیگ یک، سربلند بیرون بیاید. تیم محبوب رشتی‌ها که با بی‌پولی سیر می‌کنند مقابل باشگاه متمول و میلیاردی خونه‌به‌خونه در زمین بابل پیروز شدند.

جالب است که سپیدرود در هفته‌های اخیر با بحران دست و پنجه نرم می‌کرد و از چهار مسابقه اخیرش فقط دو امتیاز کسب کرده بود. اما شهر بابل یک بار دیگر برای رشتی‌ها پایان خوشی داشت. خونه‌به‌خونه در دو فصلی که سهیمه لیگ یک خریده، هنوز موفق به شکست تیم رشتی نشده است. فصل گذشته در دیدار رفت داماش با نتیجه دو بر یک خونه‌به‌خونه را شکست داد. در بازی برگشت هم بابلی‌ها در زمین خودشان مقابل این تیم متوقف شدند.

حالا در این فصل خبری از داماش نیست و دیگر تیم شهر رشت، بلای جان میلیاردهای بابلی شدند. سپیدرود در دیدار رفت در رشت با سه گل از خونه‌به‌خونه پذیرایی کردند. حالا در بازی برگشت باز هم خونه‌به‌خونه را در بابل بردند تا دابل کنند. دابل رشتی‌ها مقابل خونه‌به‌خونه، تیم نظرمحمدی را به رتبه دوم جدول رساند. خونه‌به‌خونه هم این شانس را دارد که در پایان این هفته، رتبه‌اش دو رقمی شود.

شمال و باز هم فاجعه‌ای به نام زمین چمن

دیدار حساس تیم های خونه به خونه بابل و سپیدرود رشت در حالی برگزار می شود که زمین چمن ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل به طرز فاجعه باری خراب است و همین موضوع روی کیفیت بازی دو تیم تاثیر منفی گذاشته است.

خونه به خونه بابل به عنوان یکی از تیم های شمالی حاضر در لیگ دسته اول که داعیه لیگ برتری شدن دارد به مانند اغلب تیم های شمالی از زمین نامناسبی بهره می برد، بازی حساس این تیم در حالی امروز در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برگزار شد که زمین چمن این ورزشگاه در ناهموارترین و بی کیفیت ترین وضعیت خود قرار داشت، موضوعی که در بین ورزشگاه های شمال ایران به صورت زنجیره ای وجود دارد.


خراب بودن زمین و وضعیت فاجعه بار بودن آن باعث شده تا بازی حساس تیم های خونه به خونه و سپیدرود با حداکثر برخوردهای فیزیکی پیش برود و از کیفیت آن پایین بیاورد، دیداری که با توجه به شرایط موجود بسیار زیبا از آب درآمده و در صورت سالم بودن زمین، می شد موقعیت های به مراتب بیشتری در آن دید.


بازی در زمین اسفناک بابل در حالی برگزار می شود که خونه به خونه به عنوان یکی از تیم های مدعی لیگ دسته اول مطرح است و این روزها در کورس رسیدن به لیگ برتر قرار دارد و اصلا مشخص نیست در صورت لیگ برتری شدن این تیم، ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل چگونه می خواهد مجوز برگزاری بازی ها را به دست بیاورد.

حاشیه‌آنلاین: دبل خونه‌به‌خونه در باتلاق فحش

تیم سپیدرود موفق شد تا در زمین خانگی تیم خونه به خونه این تیم را با یک گل شکست دهد و هم این تیم را در رفت و برگشت دبل کند و هم با یک بازی کمتر نسبت به سایر مدعی های لیگ دسته اول، شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر داشته باشد. حواشی این مسابقه را می‌خوانید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی//اهل هر جای رشت و گیلان هستی بیا به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg//یه کانال تماما متعصب رشتی گفت:

    در بازی خونه به خونه با سپیدرود،سه جریان،اخلاق و جوانمردی را باختند.

    ۱-هواداران باشگاه خونه به خونه که به هواداران سپیدرود فحاشی و سنگ پرانی کردند.
    ۲-گزارشگر عقده ای و متملق و آدم فروش بازی که به جای گزارش بازی در صدد یادآوری غیر مستقیم این مساله به حسن زاده بود که می بایست تیم سپیدرود را محروم کند و همچنین به علی نظر محمدی نیز اهانت کرد.
    ۳-یک کانال به اصطلاح هواداری سپیدرود که میخواست هوادارانی را که از تهران و کرج و قائمشهر به بابل رفته بودند را در یک شگرد تبلیغاتی به نفع خود مصادره کند.

    از سوژه های بازی هم میتوان به برادران دالتون تیم خونه به خونه یعنی مازیار زارع و جلال رافخایی و پژمان نوری اشاره داشت که هر چه زدند به در بسته خورد و نشان داد که دوران فوتبالی شان به پایان رسیده است.

    “رشتی های مقیم تهران و کرج(رمتوک)”/اشکان غایبی ساسانی

  • دختر سپیدرودی گفت:

    براداران دالتون خخخخخخخخ
    رمتوک خخخخخخخخ
    هی وایییییییییی

  • مجید بابایی گفت:

    یه همت میخواد برگردیم صدر جدول. ما گیلانی ها میتونیم به بالاترین نقاط برسیم.

  • مهدی گفت:

    دوستان و هواداران سپیدرود کبیر، همونطور که میدونید ما تیمی به اسم ملوان یا ملوان بندر انزلی نداریم!! فقط یه ملوان نیروی دریایی تا جاییکه یادمه داریم. نمیدونم این سایتها و خبرگزاریها و . . . توی اخبار و جداول و . . . مینویسن ملوان، منظورشون همون ملوان نیروی دریایی هست دیگه!! همون که لباسشم مثل لباس سربازهای نیروی دریایی سفیده و لنگر بهش آویزونه؟!!

  • ملوان گفت:

    مهدی عزیز مطالبت رو خوندم خندم گرفت
    یه مثلی هست میگن گربه دستش به گوشت نمیرسه میگن پیف پیف بو میده
    این رو لطفا با دقت بخون:
    هر وقت افتخارات دوتا تیم شهر رشت به ملوان رسید بعد بگو ملوان فلان ملوان…
    هروقت تیم شهرت ۳تا قهرمانی داشت و…
    هر وقت تو آسیا توپ زدین
    بعد بگو ملوان فلانه ملوان پساله
    همین سربازا با لباس های سربازی تا اینجا گل کاشتن
    ما سپیدرود رو دوست داریم نترس
    یکم بگردی تو شهرتونم تیمی به عنوان ملوان داره تو لیگ های گیلان

  • قلب لشت نشا به عشق رشت و رشتی میزنه گفت:

    ملوان بدو برو تو سایت خودت میگم سیاه جامگان بیادااااااا