وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حواشی قرعه کشی لیگ دسته اول: حضور نماینده نماینده کارون اروند

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول آزادگان با حضور نمایندگان تیم ها برگزار شد.

به گزارش سایت سپیدرود، نکته مهم این قرعه کشی این است که بر خلاف شایعه های هفته های گذشته خبری از حضور نمایندگان داماش گیلان و آلومینیوم جاجرود در قرعه کشی نبود و سیدمحمد علوی به عنوان نماینده کارون اروند در این قرعه کشی حاضر شد.

در این رابطه فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری رقابت ها، امروز عنوان کرده است که داماشی‌ها برای خرید سهمیه کارون اروند تنها به رضایت نهایی فدراسیون فوتبال نیاز دارند که بتوانند خود را به لیگ دسته اول فوتبال ایران برسانند.

خونه به خونه در قرعه کشی لیگ یک!

قرعه کشی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امروز برگزار می شود و نام تیم خونه به خونه هم دراین قرعه کشی خواهد بود.

این در حالی است که گفته می شود امتیاز تیم خونه به خونه به تیم آلومینیوم جاجرم واگذار شده است. فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری بازی های لیگ یک در این باره می گوید:

«تاکنون هیچ کدام از باشگاه ها برای انتقال امتیاز خود به سازمان لیگ نامه ای ارسال نکرده اند و به همین دلیل هم امروز در قرعه کشی لیگ دسته اول ما نام تیم خونه به خونه را در جدول قرعه کشی قرار می دهیم.

بارها در رسانه ها اعلام کرده ایم که اگر قرار به انتقال امتیاز باشگاهی هست این پروسه باید تا قبل از ۱۶ مرداد انجام شود زیرا بعد از این تاریخ دیگر مدرکی از باشگاهی تحویل گرفته نخواهد شد.»

گفتنی است تیم ها باید تا ۱۶ مرداد نام ۱۴ بازیکن خود را برای سازمان لیگ لیست کنند. در غیر اینصورت از جدول بازی ها حذف می شوند و جای خود را به تیم های رده پایین تر خواهند داد. بازی های این فصل با حضور ۱۸ تیم از ۲۶ مرداد آغاز می شود. تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ بار دیگر بر استانداردسازی ورزشگاه ها برای آغاز مسابقات لیگ تاکید کرد.

مسابقات لیگ یک دقایقی پیش قرعه کشی شد و طبق برنامه اعلام شده، هفته اول این لیگ از تاریخ ۲۶ مردادماه برگزار می شود.

اما مشکل استاندارد سازی استادیوم ها فقط مربوط به مسابقات لیگ برتر نیست و در لیگ یک نیز، تاکید بسیاری برای بهبود شرایط ورزشگاه ها وجود دارد و حتی محمودزاده مسئول مسابقات لیگ یک در این رابطه گفته است:« اگر باشگاهی نتواند ورزشگاهش را به شرایطی که مورد تایید ما است، برساند، باید در استادیوم دیگری از حریفانش میزبانی کند.»

سعید فتاحی نیز در اینباره می گوید:« همانطور که آقای محمودزاده گفتند، اگر ما می خواستیم مسابقات را در لیگ برتر، لیگ یک و حتی دسته های پایین تر برگزار کنیم، مشکلی نبود ولی این کار را نمی کنیم و تا موقعی که استانداردهای مورد نیاز ما فراهم نشود، این کار را نخواهیم کرد. در لیگ برتر حداقل باید شش ورزشگاه آماده شود تا ما بازی ها را شروع کنیم.»

او ادامه داد:« قطعا این فشارها ادامه دارد. این هم برای این نیست که فقط حرفی زده باشیم. قبلا هر طور بوده، طبق تاریخی که اعلام می شد، مسابقات را شروع می کردیم. امسال گفتیم دهم مردادماه ولی چون هنوز ورزشگاه ها آماده نشده، در این تاریخ بازی ها را شروع نخواهیم کرد.

ما جلسات متعددی را هر روزه در این رابطه برگزار می کنیم. حداقل باید ۵ یا ۶ ورزشگاه به شرایط استاندارد ما برسند تا لیگ را شروع کنیم و در این صورت تیم هایی که ورزشگاهشان آماده نشده است، باید به ورزشگاه های استاندارد شده بروند و بدون حضور تماشاگرانشان بازی کنند.»

فتاحی سپس خطاب به مدیران و نماینده های باشگاه های حاضر در مراسم قرعه مشی لیگ یک اضافه کرد: «از شما خواهش می کنم از همین حالا به فکر ورزشگاه ها باشید. امیدوارم دو تیمی که می آیند و به لیگ برتر صعود می  کنند، از همین حالا ایرادات خودشان را رفع کنند.

به چمن های خودتان رسیدگی کنید. خدا را شکر شرایط فنی در لیگ یک هم بهتر شده و تیم ها روی زمین بازی می کنند. ما سال آینده بعد از لیگ برتر، به لیگ یک می رسیم. گیت گذاری، بلیت فروشی اینترنتی و … می خواهیم. امیدوارم این مشکلات هر چه زودترحل شود.»

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.