وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حواشی مسابقه سپیدرود – فولادنوین: فراموشخانه لیگ دو همینه!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودسپیدرود در گرمای کشنده اهواز با داوری بسیار ضعیف هم باید می جنگید و در نهایت موفق شد تا با یک کامبک به موقع بازی دو بر صفر باخته را با تساوی دو بر دو تمام کند.

این ورزشگاه های فاجعه و این داوری های آماتور و مغرضانه و این شرایط برگزاری مسابقه به سبک دهه ۶۰ همه و همه تاوان قدر عافیت نداشتن و کفران نعمت کردن در لیگ برتر بود که به موقعیتی که با هزار سختی به دست آمد با سوء مدیریت ها از کف رفت. یادمان نرفته که همین دو سال پیش در لیگ برتر در اهواز فولاد اصلی را با تمام ستارگانش به زانو در آورده بودیم!

ما باز می گردیم و این بار قدر لحظه به لحظه حضور در سطح بالای فوتبال را خواهیم داشت!

مسابقه به درخواست باشگاه سپیدرود برای رسیدن به پرواز برگشت ساعت ۲۲:۵۰ اهواز – تهران ده دقیقه زودتر آغاز شد.

مسابقه در دمای ۴۵ درجه سانتی گراد شهر اهواز برگزار شد.

به دلیل گرمای بیش از حد هوای شهر اهواز باتری تلفن پخش زنده دچار مشکل فنی می شود و به همین دلیل لایو بازی در دقایقی قطع و وصل می شود که از هواداران سپیدرود پوزش می خواهیم.

تماشاگران پرتعداد حاضر در ورزشگاه اختصاصی فولاد با حمله و یورش به بازیکنان ذخیره سپیدرود موجب توقف بازی شدند!! هوادارانی که به صورت غیر مجاز در ورزشگاه حاضر هستند و در جهت حمایت از وقت کشی تیم میزبان بیش از ۵ دقیقه از بازی را متوقف کردند!

بازیکنان فولاد از دقیقه ۲۵ شروع به وقت کشی و افتادن روی زمین کردند و از معجزات داشتن استادیوم اختصاصی همین بس که برانکارد هم وارد زمین نمی شود تا وقت بیشتری در این تاخیرهای پی در پی تلف شود!

ورزشگاه مملو از هواداران یاغی فولاد از یکسو و داوری بحث برانگیز داوری از سوی دیگر آنقدر واضح و عیان هست که بوی گند فوتبال در فراموشخانه را بشود حس کرد!! داور که پنالتی صد در صد بر روی محمد غلامی را نمی گیرد درست یک دقیقه بعد یک صحنه خنده دار را برای بار دوم اعلام پنالتی می کند!

داور در نیمه نخست ۱۱ دقیقه و در نیمه دوم ۶ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

در این گرمای شدید حداقل انتظار این بود که داور در نیمه نخست و دوم دوبار کولین برک اعلام کند که این گرمای ۴۷ درجه برای داور ظاهرا عادی بود و خبری از استراحت نبود!

اصوات هواداران فولاد حاضر در ورزشگاهکه از خود بیرون می آوردند بسیار شبیه به انسان های غار نشین در دوره پارینه سنگی بود و نکته جالب این بود که با اعتراض سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد هم مواجه شد!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.