وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خانه تکانی پایان سالی در باشگاه سپیدرود رشت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – باشگاه سپیدرود رشت طی چند روز اخیر با تغییرات مدیریتی و کادرفنی مواجه شد و در روزهای پایان سال، خانه تکانی گسترده‌ای در این باشگاه انجام گرفت.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، باشگاه سپیدرود رشت با قدمتی بیش از ۵۰ ساله، قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان محسوب می‌شود و همچنین از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی در سطح کشور بشمار می‌رود که سابقهدحضور در لیگ برتر را نیز دارد اما هم اینک این تیم در لیگ دسته دوم حضور دارد.

طی روزهای پایانی هفته گذشته، جلسه هیات مدیره باشگاه سپیدرود با حضور علی‌رضا نوید مالک و رییس هیات مدیره باشگاه، اسماعیل شاد نایب رئیس هیات مدیره و احمد صومی، رضا محمدی اصل و محمد فلاح در رشت برگزار شد و طی تصمیمات اتخاذ شده، تصمیم به پایان همکاری با مدیرعامل و سرمربی سپیدرود داده شد.

در جریان این جلسه ، ضمن تشکر از عملکرد و زحمات انجام گرفته توسط سیدمهدی آقازاده مدیرعامل و حسن اشجاری سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت ، تصمیم بر آن گرفته شد تا با مدیرعامل و سرمربی باشگاه سپیدرود خاتمه همکاری داده شود.

اسماعیل شاد از مدیرعاملی پگاه تا سپیدرود

پس از تصمیم به پایان همکاری با مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت، اعضای هیات مدیره به اتفاق آرا، اسماعیل شاد مدیرعامل اسبق باشگاه پگاه و داماش گیلان را به سمت مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت انتخاب کردند.

اسماعیل شاد مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود رشت یکی از چهره‌های شناخته شده ورزش گیلان در بخش مدیریتی است که وی سابقه مدیرعاملی در باشگاه‌های پگاه گیلان و داماش گیلان را نیز در کارنامه مدیریتی خود دارد.

حال باید مشاهده کرد که مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود که اوایل سال جاری به عنوان مدیرعامل داماش معرفی شد اما پس از گذشت چند ماه از سمت خود کناره گیری کرد، در باشگاه سپیدرود چه دستاوردی را به همراه خواهد داشت.

ساسان صادقی سرمربی جدید سپیدرود

پس از انتخاب اسماعیل شاد به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سپیدرود، وی در روز پایانی سال ۱۴۰۰ طی حکمی ساسان صادقی را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت انتخاب کرد تا این مربی جانشین حسن اشجاری در نیمکت سرخپوشان رشتی شود.

مدیرعامل سپیدرود گزارشی از بررسی گزینه‌های سرمربیگری و مذاکره با برخی از این گزینه‌ها را ارایه کرد و با برشمردن نکات مثبت و منفی گزینه های سرمربیگری، پیشنهاد انتخاب ساسان صادقی مربی پایه‌های سپیدرود در سال گذشته و سرمربی فعلی تیم شهرداری ماسال در لیگ برتر استان گیلان را ارایه کرد که مورد تایید و موافقت هیات مدیره باشگاه سپیدرود قرار گرفت.

با این وجود، ساسان صادقی که سابقه سرمربیگری در تیم های جوانان و امید سپیدرود و مربیگری در تیم بزرگسالان را در کارنامه دارد و در حال حاضر در لیگ برتر گیلان به عنوان سرمربی در تیم شهرداری ماسال نتایج خوبی را کسب کرده به صورت رسمی سکان هدایت سپیدرود را در لیگ دسته دوم کشور برعهده خواهد داشت.

قرارداد صادقی یک و نیم ساله است و طی روزهای آینده وضعیت دستیاران وی اعلام می شود و تاریخ رسمی شروع تمرینات پس از استراحت تعطیلی سال نو از طربق سایت رسمی باشگاه سپیدرود اطلاع رسانی خواهد شد.

با توجه به خانه تکانی روزهای پایان سال در باشگاه سپیدرود رشت و انتخاب مدیرعامل و سرمربی جدید، باید مشاهده کرد که تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه رقابتهای لیگ دسته دوم کشور چه نتایجی را کسب خواهد کرد.

هم اینک و تا پایان هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب ۲۶ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی گروه خود در این دوره از مسابقات قرار دارد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابتهای لیگ دسته دوم کشور با تیمهای چوکا تالش، بعثت کرمانشاه، شهدای رزکان البرز ، ملی حفاری اهواز ، شهدا بابلسر، شهرداری بم، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد،  علم و ادب تبریز ، نیروی زمینی تهران. شهرداری بندرعباس، شهید اورکی اسلامشهر همگروه هستند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌ دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند و در نهایت، تیم های برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیم های دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.