وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خبرورزشی/ پویا نزهتی بهترین بازیکن هفته سی و یکم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته سی و یکم رقابت های دسته اول لیگ آزادگان با تداوم صدرنشینی سپیدرود رشت به پایان رسید.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبر ورزشی، در یکی از مهم ترین بازی هایی که سه شنبه گذشته برگزار شد، تیم پارس جنوبی جم در سیرجان برابر میزبان خود گل گهر با یک گل به پیروزی رسید تا جای این تیم را در رده دوم جدول بگیرد.

پارس جنوبی که پیش از این حتی قدر صدرنشینی را ندانست، اکنون با استفاده از تجربیات قبلی مصمم است در طول سه بازی باقی مانده حائز امتیازات لازم شده و طعم لیگ برتری شدن را بچشد.

سپیدرود رشت که هفته قبل از شکست گل گهر نهایت بهره را برد و به صدر جدول بازگشت، برای تداوم صدرنشینی خود کار دشواری در کرج داشت و ابتدا هم از میزبان خود اکسین عقب افتاد ولی در ادامه ۲ گل زد تا ضمن کسب یک پیروزی باارزش، صدر جدول را به نام خود حفظ کند.

ملوان بندرانزلی، دیگر تیم مدعی رقابت ها، در خانه مس رفسنجان را با شکست بدرقه کرد. شاگردان مایلی کهن ابتدا از مهمان خود عقب افتاد ولی در ادامه مانند سپیدرود ۲گل زد و صاحب ۳ امتیاز ارزشمند شد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

بادران تهران با یک گل از سد خیبر گذاشت تا کماکان از شانس لیگ برتری شدن برخوردار بوده و البته وضعیت نماینده خرم آباد را بیش از پیش با مخاطره مواجه سازد.

مس کرمان در خانه در حالی مغلوب خونه به خونه بابل شد که ابتدا از مهمان خود پیش افتاد و مصمم بود گامی دیگر به بالانشینان نزدیک شود اما در ادامه این شاگردان نادر دست نشان بودند که کنترل بازی را در دست گرفته و دو بار دروازه میزبان را فرو ریختند و با دست پر به دیار خود بازگشتند.

نساجی مازندران در ادامه روند نه چندان خوب خود این بار در خانه با یک گل مغلوب آلومینیوم اراک شد تا دیگر روی کاغذ هم هیچ شانسی برای لیگ برتری شدن نداشته باشد.

اما در قعر جدول هم اتفاقات جالب توجهی رخ داد و تیم های نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی شیراز با نتایج مشابه ۴- صفر برابر تیم های راه آهن تهران و استقلال اهواز به برتری رسیدند که با این نتایج شانس بقای برنده ها افزایش یافت.

ایرانجوان بوشهر هم در خانه ابتدا برابر فولاد یزد عقب افتاد ولی در ادامه با تعویض های طلایی سرمربی اش به پیروزی دست یافت تا شانس خود را برای بقا افزایش دهد.

بهترین های هفته سی و یکم

بهترین تیم: پارس جنوبی جم

پیروزی در خانه تیم دوم جدول یک نتیجه ارزشمند آن هم در هفته های پایانی محسوب می شود که پارسی ها موفق به انجام آن شدند.

بهترین مربی: مهدی تارتار (پارس جنوبی)

تارتار به خوبی تیمش را در سیرجان هدایت کرد تا از پس گل گهر برآمده و جای این تیم را در رده دوم جدول از آن خود کنند.

بهترین بازیکن: محمد نزهتی (سپیدرود)

مهاجم ریز نقش سپیدرود در بازی با اکسین یک گل زد و یک پنالتی گرفت تا تیمش در یکی از حساسترین هفته های لیگ صاحب یک پیروزی ارزشمند در خانه حریف شود.

تیم منتخب هفته (۳-۴-۳)

دروازه بان: داوود نوشی صوفیانی (پارس جنوبی جم)

مدافعان: اویس کرد جهان (آلومینیوم اراک) – محمود خمیسی (پارس جنوبی جم) – مسعود ریگی بادران

هافبک ها: هادی خیری (خونه به خونه) – حسن شوشتری (ایرانجوان) – ایمان سلیمی (فجر سپاسی) – پژمان نوری (خونه به خونه)

مهاجمان: احمد داوودی (نفت مسجد سلیمان) – شاهین ثاقبی (ملوان) – محمد نزهتی (سپیدورد)

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است