وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خبرگزاری ایرنا/ حاشیه های دیدار تیم های سپیدرود رشت و سایپا + (عکس)

(ایرنا / عکس از: مجتبی محمدی)

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – بازی تیم های فوتبال سپیدرود و سایپا تهران در ورزشگاه سردارجنگل رشت حاشیه هایی داشت که مهمترین آنها، روبوسی علی کریمی و علی دایی بود که به عنوان آشتی کنان و پایان اختلافات تعبیر می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران عصر جمعه در هفته بیست و چهارم از مسابقات فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه ۲ بر صفر حریفش را شکست داد.

در چند سال اخیر حرف و حدیث های زیادی از درگیری و اختلاف بین علی دایی و علی کریمی عنوان شده اما در این دیدار و قبل از آغاز بازی، علی کریمی به سمت دایی رفت و با روبوسی و دست دادن با او ، به این مسائل پایان داد و سپس، به سوی نیمکت تیم سایپا رفت و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد و با حضور کنار علی دایی، عکاسان از این دو فوتبالیست نام آشنا و افتخارآفرین کشور عکس گرفتند.

تعدادی از بازیکنان تیم سپیدرود نیز قبل از آغاز بازی، به سمت علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا رفتند و با او روبوسی و خوش و بش کردند.

دو تیم سپیدرود رشت و سایپا تهران حدود یک ساعت قبل از آغاز بازی، وارد زمین مسابقه شدند و حدود ۴۰ دقیقه مشغول گرم کردن خود شدند و در این مدت، طرفداران سپیدرود بازیکنان تیم خود را تشویق می کردند.

قبل از آغاز بازی به دلیل سانحه هوایی پرواز تهران – یاسوج، یک دقیقه سکوت اعلام شد.

هرچند هوای رشت در چند روز اخیر سرد و بارانی است اما به دلیل حساسیت این دیدار، بیش از هشت هزار تماشاگر به ورزشگاه سردارجنگل رشت آمدند تا از نزدیک نظاره گر این مسابقه باشند.

پیش از آغاز بازی و هنگام ورود تیم ها به داخل زمین، طرفداران تیم سپیدرود رشت علی کریمی سرمربی خود را تشویق کردند و در ادامه نیز علی دایی سرمربی سایپا مورد تشویق طرفداران سپیدرود قرار گرفت.

در دقیقه ۲۲ ، میرعماد میرجوان بازیکن تیم سپیدرود رشت از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد و ادامه بازی را با سر بانداژ شده انجام داد؛ چند دقیقه پس از این آسیب دیدگی نیز محمدرضا مهدوی دیگر بازیکن سپیدرود از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد و او نیز با همین شرایط در زمین مسابقه حضور داشت.

در نیمه اول به دلیل مصدومیت بازیکنان به خصوص بازیکنان سپیدرود رشت ، حسین زرگر داور این دیدار چهار دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که در نیمه دوم نیز وقت تلف شده این بازی، چهار دقیقه اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است

  • LFC 1892 گفت:

    فقط کاپیتان مهدوی……بهترین بازیکن این روزای سپیدرود مهدوی هست وبس….یه کلاس بالاتر از بقیه فوتبال میکنه….دمت گرم باوجود

  • مهران گفت:

    واقعا اگر مهدوی رو اول فصل کنار نمیزاشت و با بدن سازی قبل فصل میتونست کمک زیادی در بازهای ابتدایی که تیم های گسترش و نفت تهران امادگی نداشتند راحت امتیاز بگیریم . لجبازی علی نظر هم خودش رو خراب کرد هم تیم رو . دسته یک هم دیر به مهدوی میدان داد. کاش بجای کدورت ارزش این بازیکن با کلاس رو میدونست .