وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خبرگزاری ایرنا: سپیدرود رشت امیدوار به صعود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودتیم های فوتبال سپیدرود رشت و چوکا تالش با توجه به نتایجی که در دور رفت رقابتهای لیگ دسته دوم کشور کسب کردند، امیدوار به صعود به لیگ دسته یک کشور هستند اما سپیدرودی‌ها شرایط بهتری را نسبت به تیم چوکا دارند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری ایرنا، دور رفت رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور خاتمه یافت که تیمهای سپیدورد رشت و چوکا تالش ۲ نماینده گیلان در این دوره از مسابقات که در گروه نخست قرار دارند، به ترتیب در رتبه‌های دوم و ششم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در پایان دور رفت این مسابقات با انجام ۱۳ مسابقه؛ هفت پیروزی، چهار تساوی و ۲ شکست کسب کرد و با مجموع ۲۵ امتیاز و تفاضل گل مثبت چهار و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم بهمن جوان در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

سپیدرودی‌ها از لحاظ گل زده در رتبه سوم اما از لحاظ گل خورده در رتبه هفتم جدول قرار گرفتند و از نظر تفاضل گل نیز در مکان چهارم قرار دارند که این آمار نشان می دهد این تیم خط دفاعی مناسبی ندارد و باید بازیکنان بیشتر در این خصوص کار کنند.

تیم فوتبال چوکا تالش در پایان دور رفت این رقابتها با پنج پیروزی، سه تساوی و پنج شکست و با مجموع ۱۸ امتیاز و نیز تفاضل گل مثبت ۲ در رتبه ششم جدول رده‌بندی گروه نخست این مسابقات قرار گرفت.

در هفته پایانی دور رفت رقابتهای لیگ دسته دوم کشور نیز تیم سپیدرود رشت در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فولاد نوین اهواز به برتری رسید تا همچنان یکی از مدعیان جدی صعود از این گروه باشد.

تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در هفته پایانی دور رفت این رقابتها در یک بازی خانگی با نتیجه ۲ بریک برابر تیم فوتبال شهرداری ماهشهر به برتری رسید تا هر ۲ نماینده گیلان در هفته پایانی دور رفت به نتیجه پیروزی دست یابند.

البته سپیدرودی‌ها که با مدیریت جدید در رقابتها حضور یافته و فرشاد پیوس را به عنوان سرمربی در اختیار دارند، تاکنون در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کرده و هم اینک در صدر جدول قرار گرفته و یکی از مدعیان صعود مستقیم به لیگ دسته یک کشور هستند.

با توجه به تجربه مناسب فرشاد پیوس و مدیریت این باشگاه انتظار می رود که روند صعودی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نیم فصل دوم نیز ادامه یابد و این تیم همچنان یکی از مدعیان صعود از گروه خود باشد.

از سوی دیگر با وجود اینکه تیم فوتبال سپیدرود رشت از هواداران زیادی نیز برخوردار است، این طرفداران می توانند در بازی‌های خانگی همچون گذشته از تیم خود حمایت کنند تا سپیدرودی‌ها با پشتوانه تماشاگران بهتر بتوانند در بازیهای خانگی مقابل حریفان خود ظاهر شوند.

البته سپیدرود برای صعود از گروه خود نیاز به نتایج مناسب در بازیهای خارج از خانه نیز دارد و طرفداران این تیم امیدوارند که همانند دور رفت در بازیهای خارج از خانه نیز نتایج مناسبی کسب کند تا در نهایت با قرار گرفتن در صدر جدول، جواز صعود به رقابتهای لیگ دسته یک کشور را کسب کند.

اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور که به همراه سپیدرود رشت در گروه نخست این مسابقات قرار دارد، هم اینک در رتبه ششم جدول رده‌بندی است اما فاصله این تیم با صدر جدول، هفت امتیاز است و طرفداران چوکا امیدوارند که در دور برگشت این فاصله کم شود تا این تیم نیز شانس صعود به لیگ دسته یک کشور را داشته باشد.

چوکایی‌ها در دور رفت این مسابقات فراز و نشیب زیادی داشتند اما در نیمه راه پژمان نوری مدیرعامل اسبق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هدایت این تیم را برعهده گرفت و تاکنون نیز تیم چوکا توانست با کادرفنی جدیدش نتایج قابل قبولی کسب کند.

سپیدرود نیمی از راه صعود را طی کرده است

اما یکی از کارشناسان فوتبال گیلان در خصوص عملکرد نمایندگان این استان در دور رفت رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سپیدرود رشت نیمی از راه صعود به لیگ دسته یک کشور را طی کرده و انتظار است که نیم فصل دوم را نیز همینگونه طی کند تا شانس صعود به لیگ دسته یک کشور را داشته باشد.

سپیدرود رشت نیمی از راه صعود به لیگ دسته یک کشور را طی کرده و انتظار این است که این تیم نیم فصل دوم را نیز همینگونه طی کند تا شانس صعود به لیگ دسته یک کشور را داشته باشد.

سیدامیر فرحسینی افزود: سپیدرودی ها در دور رفت بیش از نیمی از بازیهای خود را با پیروزی سپری کردند اما این تیم نقاط ضعفی نیز دارد که به طور حتم برای موفقیت در نیم فصل دوم باید نقاط ضعفش را برطرف کند تا نتایج بهتری را تصاحب و در نهایت با صدرنشینی به لیگ دسته یک صعود کند.

وی ادامه داد: سپیدرود در پایان دور رفت فقط به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه دوم جدول گروه خود قرار گرفت و اگر شکست عجیب این تیم مقابل شهرداری بم اتفاق نمی‌افتاد، این نماینده گیلان می‌توانست جشن قهرمانی نیم فصل را برپا کند.

وی که به مدت ۱۹ سال به عنوان مدیر و مربی در تیم های پایه سپیدرود حضور داشت، بیان کرد: سپیدرود باید در خطوط دفاعی و تهاجمی تقویت شود و به طور حتم بازیکنان مناسبی را در این خطوط جذب کند و ضمن آنکه از داشتن یک هافبک بازی‌ساز محروم است که در این زمینه نیز باید کادرفنی چاره‌ای بیاندیشد.

وی خاطرنشان کرد: البته سپیدرود پس از چند سال مالک مناسبی دارد که از لحاظ توان مالی شرایط خوبی را داراست و این امر یکی از نقاط مثبت و بارز سپیدرود در فصل جاری بشمار می‌رود. همچنین حضور فرشاد پیوس سرمربی این تیم از ابتدای فصل نیز دیگر نکته مثبت سپیدرود است و داشتن طرفداران هم در بازیهای خانگی، دیگر نقطه قوت این نماینده گیلان محسوب می‌شود.

این کارشناس فوتبال در ادامه گفت: از سوی دیگر اکثر پیروزی‌های سپیدرود رشت با حداقل گل کسب شده که این یک نقطه ضعف است و این تیم مهاجم تمام کننده نیز ندارد و فاقد بازیکن طراح و بازیساز است که این ضعفها باید در دور برگشت برطرف شود.

وی در خاتمه بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و نتابج کسب شده توسط نمایندگان گیلان در لیگ دسته دوم کشور، انتظار می‌رود که سپیدرود با تقویت خود بتواند در پایان این مسابقات در رتبه نخست گروه خود قرار گیرد و تیم چوکا تالش نیز باید حداقل برای کسب مقام دومی تلاش کند تا این تیم نیز شانس صعود به لیگ دسته یک کشور را داشته باشد.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و چوکا تالش به همراه تیمهای بهمن جوان، نیروی زمینی، شهرداری ماهشهر، فولاد نوین اهواز، شهدای بابلسر، پاس همدان، آینده سازان اردبیل، تهران یاسا، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندرعباس، شهرداری بم و شهدای ساری در گروه نخست رقابتهای لیگ دسته دوم کشور حضور دارند.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیمهای نخست هر گروه به طور مستقیم و برنده تیمهای دوم نیز به رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود می‌کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.