وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خبرگزاری ایرنا/ فرصت‌سوزی سپیدرود

خبرگزاری ایرنا

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – نمایندگان فوتبال گیلان طی هفته گذشته در لیگ‌های مختلف به میدان رفتند که ملوان در لیگ برتر در یک دیدار خانگی به برتری رسید، داماش نیز با شکست مقابل حریفش در انتهای جدول لیگ دسته یک قرار گرفت و سپیدرود با تساوی خانگی از صدر جدول لیگ دسته دوم فاصله گرفت.

فرصت‌سوزی سپیدرود رشت

اما در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، نمایندگان گیلان در هفته هفدهم این مسابقات به یک تساوی و یک شکست دست یافتند تا نمایندگان این استان هفته ناموفقی را سپری کنند و از سوی دیگر تیم سپیدرود نیز با توقف مقابل حریفش، از صدر جدول فاصله گیرد.

سپیدرودی‌ها در هفته هفدهم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در یک دیدار خانگی و در حضور هوادارانش مقابل تیم فوتبال شهدای رزکان البرز قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت تا تیم سپیدرود ۲ امتیاز حساس این دیدار خانگی را از دست بدهد.

سپیدرود که تا پیش از این دیدار با صدر جدول فاصله‌ای نداشت و حتی چند هفته نیز در صدر جدول قرار گرفته بود، با این تساوی خانگی فاصله خود را با تیم صدرنشین افزایش داد تا کار برای صدرنشینی و صعود این تیم سخت‌تر از گذشته شود زیرا هم اینک سپیدرودی‌ها با صدرجدول سه امتیاز فاصله دارند.

البته با وجود اینکه ۹ مسابقه تا پایان مرحله گروهی رقابتهای لیگ دسته دوم کشور باقی مانده، طرفداران سپیدرود امیدوارند که این تیم در این بازیها نتایج مطلوبی را کسب و در نهایت با کسب عنوان قهرمانی گروه خود به طور مستقیم به لیگ دسته یک کشور صعود کند.

با وجود اینکه ۹ مسابقه تا پایان مرحله گروهی رقابتهای لیگ دسته دوم کشور باقی مانده، طرفداران سپیدرود امیدوارند که این تیم در این بازیها نتایج مطلوبی را کسب و در نهایت با کسب عنوان قهرمانی گروه خود، به طور مستقیم به لیگ دسته یک کشور صعود کند.اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته دوم کشور در هفته هفدهم این مسابقات در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم بهمن تهران صدرنشین این گروه شد که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد.

چوکایی‌ها با این شکست، نه تنها مانع توقف صدرنشین گروه خود نشدند بلکه در همان رتبه پنجم جدول رده‌بندی باقی ماندند و نتوانستند فاصله خود را با سایر تیمهای بالای جدولی کاهش دهند.

تا پایان هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم سپیدرود رشت با کسب ۳۰ امتیاز در مکان چهارم و تیم چوکا تالش با کسب ۲۵ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی گروه نخست این رقابتها قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت برگشت با هم رقابت می‌کنند که در نهایت تیمهای برتر هر گروه به صورت مستقیم و برنده تیمهای دوم نیز به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می‌کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.