وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خبرگزاری ایرنا: نظر محمدی سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – از سوی مدیریت باشگاه سپیدرود رشت ، علی نظر محمدی به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه گفت : با رای اکثریت قریب به اتفاق اعضای هیات مدیره باشگاه سپیدرود ، علی نظر محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : جلسه فوق العاده هیات مدیره این باشگاه با حضور اعضاء برای انتخاب سرمربی جدید این تیم تشکیل شد که پس از بحث و تبادل نظر و بررسی روند فعالیت تیم در فصل گذشته و تبیین نیازهای آتی باشگاه ، علی نظر محمدی با رای قاطع و اکثریت اعضای هیات مدیره به عنوان سرمربی جدید باشگاه سپیدرود رشت انتخاب و معرفی شد.

وی اظهار کرد : همچنین هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت، از تلاش های افشین ناظمی سرمربی خوشنام و اخلاق مدار فصل پیشین خود نیز تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: علی نظرمحمدی بیش از 15 سال سابقه حضور در سطح نخست فوتبال ایران به عنوان بازیکن و کاپیتان در تیم های ملوان ، پگاه ، داماش ، مس کرمان، استیل آذین ، پاس و نساجی را دارد.

وی بیان کرد : سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت در دوره سیزدهم لیگ برتر با دستیاری افشین ناظمی در تیم فوتبال داماش کارش را آغاز کرد و در بازی های پایانی نیز سرمربی این تیم شده بود.

وی خاطرنشان کرد : نظرمحمدی در روزهای بحرانی داماش پس از سقوط ، توانست به اوضاع آشفته این تیم سر و سامان دهد و مقدمات شرکت این تیم در لیگ دسته اول آزادگان را با بستن یک تیم جوان ، ارزان قیمت و در عین حال مدعی و باانگیزه فراهم کند که البته چند روز به آغاز مسابقات ، وی از سوی مدیرعامل داماش کنار گذاشته شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور حضور دارد که این تیم فصل گذشته به مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم صعود کرده بود اما از راهیابی به لیگ دسته اول بازماند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • حسین بچه ساغریسازان گفت:

    تیم فوتبال سپیدرود رشت شد

    باشگاه خبرنگاران جوان: علی نظرمحمدی سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود

    امتیاز ایرانجوان خورموج واگذار شد

    خبرگزاری فارس: نظر محمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت شد

    ایران ورزشی: نظرمحمـدی، سرمربــی سپیــــدرود

    ورزش سه: علی نظرمحمدی سرمربی سپیدرود شد

    خبرگزاری ایسنا: قرارداد رسمی سرمربی جدید سپیدرود.بابا دیگه بسه.گواردیولا که نیومد.