وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خبرگزاری ایرنا/ کام تلخ هواداران سپیدرود

خبرگزاری ایرنا

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – نمایندگان فوتبال گیلان در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ در لیگ‌های مختلف کشور به میدان رفتند که ملوان با برتری برابر حریفش به طرفدارانش عیدی داد اما تیمهای داماش، سپیدرود رشت، شهرداری بندرآستارا و چوکا تالش با توقف مقابل حریفان، کام هواداران را تلخ کردند.

در رقابت های لیگ دسته دوم کشور، نمایندگان گیلان به یک تساوی و یک شکست دست یافتند تا کام طرفدران سپیدرود و چوکا نیز در آخرین بازی سال ۱۴۰۲ تلخ شود و این طرفداران منتظرند تا سال آینده تیمهای آنان نتایج بهتری کسب کنند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که در ۲ بازی قبلی خانگی خود به یک تساوی و یک شکست دست یافته بود و این امر سبب جدایی فرشاد پیوس سرمربی این تیم شد، در هفته نوزدهم در یک بازی خارج از خانه مقابل تیم شهرداری ماهشهر قرار گرفت که در نهایت با حریفش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

سپیدرودی‌ها که تا چند هفته گذشته یکی از مدعیان اصلی صعود به رقابتهای لیگ دسته یک کشور بودند، طی سه هفته متوالی، ۲ تساوی و یک شکست کسب کردند تا با این نتایج از صدر جدول فاصله گرفته و شانس آنها برای صعود به لیگ دسته یک کاهش یابد.

با توجه به اینکه تیم سپیدرود در سه بازی اخیر خود، هفت امتیاز از دست داده، هم‌اینک این تیم با صدر جدول هشت امتیاز فاصله دارد که این امر کار آنان را برای صعود به رقابتهای لیگ دسته یک کشور سخت کرده است.

با توجه به اینکه تیم سپیدرود در سه بازی اخیر خود، هفت امتیاز از دست داده، هم‌اینک این تیم با صدر جدول هشت امتیاز فاصله دارد که این امر کار آنان را برای صعود به رقابتهای لیگ دسته یک کشور سخت کرده است

تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته دوم کشور در هفته نوزدهم این مسابقات در یک بازی خانگی رو در روی تیم نیروی زمینی تهران قرار گرفت که در نهایت با نتیجه سه بر ۲ مغلوب حریفش شد تا این نماینده گیلان نیز با شکست سال را به اتمام برساند.

تا پایان هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاههای کشور، سپیدرود رشت با کسب ۳۱ امتیاز در مکان چهارم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب ۲۶ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی گروه نخست این مسابقات قرار دارند.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاههای کشور، ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت تیمهای نخست هر گروه به همراه برنده تیمهای دوم، به رقابتهای لیگ دسته یک باشگاههای کشور صعود می‌کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.