وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خبرگزاری تسنیم: سپیدرود رشت برای حفظ رتبه دومی فوتسال ایران به میدان می‌رود

خبرگزاری تسنیم: تیم بانوان فوتیال سپیدرود رشت برای حفظ رتبه دومی فوتسال ایران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان به میدان می‌رود.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور دو تیم سپییدرود رشت و راه آهن تهران روز آدینه پنجم دی ماه در تهران برابر هم قرار می‌گیرند.

بانوان سپیدرود در دور رفت توانسته بود حریف تهرانی خود را با شکست بدرقه نماید، برای تدوام حضور در کورس قهرمانی به هر سه امتیاز این مسابقه نیاز دارد.

این مسابقه که نخستین بازی دور برگشت این مسابقات هم خواهد بود از ساعت 11 صبح در سالن شهربانو تهران برگزار می شود،‌داوری این مسابقه بر عهده مریم پورجعفریان است و فریبا کعبی، سمیه محسنی و سمیه یدی او را در این امر یاری خواهند کرد.

بانوان سپیدرودی تا پایان دور رفت از 10 بازی خود صاحب 24 امتیاز است و پس از تیم ملی حفاری ایران 30 امتیازی در رتبه دوم جدول لیگ برتر فوتسال جای گرفته است.

راه آهن هم با 10 بازی و 11 امتیاز در سکوی هشتم جدول این رقابت ها جای خوش نموده است، نتیجه بازی رفت دو تیم در رشت با حساب پنج بر دو به سود بانوان سپیدرود خاتمه یافته بود.

لیگ برتر فوتسال بانوان با شرکت دوازده تیم سپیدرود رشت، ملی حفاری ایران، پالایش نفت آبادان، راه آهن تهران، بازرگانی امیر نوشهر، هیئت فوتبال شهریار، دانشگاه آزاد تهران، یاران جوان بندرعباس، انصار ولایت تبریز، دانیال ایذه، البرز شهرداری زنجان و کاسپین قزوین آغاز شد که در ابتدای فصل تیم دانیال ایذه از این رقابت ها کناره‌گیری کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است