وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خبرگزاری فارس: نخستین گام محکم سپیدرود برای صعود / پیروزی در جدال مدعیان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودسپیدرود با حسن اشجاری در نخستین مسابقه فصل موفق شد تا سه امتیاز کامل را در برابر یکی از نیم‌های خوب لیگ دو کسب کند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، از هفته اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران سپیدرود رشت در استادیوم سردارجنگل موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد حریف ماشهری خود عبور کند و سه امتیاز بازی را کسب کند.

سپیدرود امسال می‌تواند با این تیم کاملا بومی و منسجم با رهبری حسن اشجاری به لیگ دسته دوم باز گرد.

ترکیب سپیدرود رشت در این دیدار مصطفی زینعلی، میلاد نجفی، رضا فخری، معین تقوی، سید حسین حق‌شناس (از دقیقه ۸۰ علی بیجاری)، رضا عاشوری (از دقیقه ۶۲ سهیل ربیع زاده)، حسین آفرین‌زاد (از دقیقه ۶۵ آرین نصیری نژاد)، پویا عزیزپور، علیرضا ربیع‌زاد (از دقیقه ۸۰ امیرحسین صالحی)، امیر قلم آرا و آرمان مردانی بودند.

شهرداری ماهشهر هم با ترکیب، آرمین بهرامی، خیراله ویسی آرا، میثم پورفرضی، روح اله شعبانی، محمد باشی، رضا آتیک، احمد فدعمی (از دقیقه ۷۵ امین عسگری)، سجاد قنواتی (از دقیقه ۸۳ علی شریفی)، محمد بختیاری (از دقیقه ۴۶ حسین قره داغی)، رسول سعدیان ﴿از دقیقه ۸۳ مرتضی عبدی) و سجاد ریحانی در این دیدار به میدان رفتند.

جدال دو تیم مدعی صعود در فصل گذشته یک فینال زودهنگام در گروه نخست در روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم بود. ماهشهر فصل گذشته در پلی آف مغلوب ویستا توربین شد و سپیدرود در هفته یکی مانده به پایانی در گروهی که شهرداری همدان و ویستاتوربین موفق به صعود شدند، از صعود ناکام ماند.

سپیدرود مسابقه را با توپ پر آغاز کرد و بعد از چند موقعیت نصف و نیمه خیلی زود در دقیقه ۱۰ موفق شد تا بر روی یک همکاری تیمی از پیش کار شده با تیزهوشی آرمان مردانی گل نخست را وارد دروازه کند.

در ادامه پس از وقفه چند دقیقه مسابقه بازهم این سپیدرود بود که توپ و میدان را در دست داشت که حاصلش دو موقعیت پی در پی بر روی دروازه ماهشهر توسط میلاد نجفی و آرمان مردانی بود که تپسط آرمان بهرمانی مهار شد.
دقیقه ۴۰ نخستین موقعیت ماهشهر از روی یک ضربه ایستکاهی توسط رسول سعدیان نواخته شد که مصطفی زینعلی توپ را به راحتی مهار کرد.

مهمترین موقعیت برای زدن گل دوم سپیدرود در دقیقه ۴۷ نیمه نخست با فرار در عمق آرمان مردانی و پاس تو درش برای امیر قلم آرا بدست آمد که شوت سرکش قلم آرا از داخل محوطه شش قدم با فاصله چند سانتی تیرک عمودی به خارج رفت.

خطای مدافع ماهشهر بر روی آرمان مردانی داخل محوطه جریمه را داور به راحتی از کنارش عبور کرد تا پایان نیمه نخست با همان نتیجه یک بر صفر رقم بخورد. سپیدرود نیمه دوم را بدون تغییر آغاز کرد اما ماهشهری‌ها با یک تعویض به زمین آمدند.

بعد از اینکه روی یک موقعیت مشکوک به آفساید ماهشهری‌ها موفق شدند دروازه سپیدرود را باز کنند برای دقایقی مالک بازی شدند اما خیلی زود اشجاری با دو تعویض دوباره شاهین ترازو را به سمت سپیدرود تغییر داد و در دقایق میانی نیمه دوم سپیدرودی‌ها صاحب چندین موقعیت مناسب شدند که نتوانستند از آن حاصلی بدست بیاورند.

شرح گل: 
سپیدرود ۱-۰ ماهشهر: شروع مجدد عالی مصطفی زینعلی توپ را تا داخل محوطه جریمه به آرمان مردانی رسید تا ضربه دقیق مردانی گل نخست بازی را به ثمر برساند.

سپیدرود ۱-۱ ماهشهر: بر روی یک شروع مجدد سجاد قنواتی که در موقعیت مشکوک به آفساید حضور داشت با یک شوت دروازه سپیدرود را باز کرد.

سپیدرود ۲-۱ ماهشهر: پرتاب بلند اوت امیر قلم آرا داخل محوطه شش قدم روی سر معین تقوی فرود آمد تا معین با یک ضربه سر دقیق و چکشی گل پیروزی بخش سپیدرود را به ثمر برساند.

سپیدرودرشت با ۹ غایب در بازی امروز مقابل شهرداری بندر ماهشهر حاضر می‌شود. پژمان ثباتی؛ مهیار نوری؛ محمد لطفی؛ سبحان سحرخیز؛ شایان عاشورنژاد؛ آیدین مسعودی؛ مجید محمدی؛ مهدی زاده هشت غایب هستند که بدیل مصدومیت در تمرینات آماده‌سازی فصل امروز سپیدرود را همراهی نمی‌کنند.

بعد از زدن گل سپیدرود به بهانه حضور چند هوادار سپیدرود در ورزشگاه مسابقه متوقف شد و این در حالی است که مسابقه جام حذفی که سپیدرود در همان استان خوزستان برگزار شده بود بیش از هزار هوادار در ورزشگاه حاضر بودند.

کارت بازی بازیکنان سپیدرود با تلاش سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود در روز گذشته توسط سازمان لیگ صادر شد تا کمی از دغدغه‌های این تیم کاسته شود.

داور در نیمه نخست بیش از ۸ دقیقه وقت تلف شده را منظور کرد.

اعتراض به هر سوت داور تاکتیک اول ماهشهری‌ها بود که بر روی همین تاکتیک داور از اعلام آفساید گل تساوی ماهشهری‌ها خودداری کرد.

سوت‌های داور در اواخر نیمه اول و کل نیمه دوم به شدت روی اعصاب سپیدرودی‌ها بود. داور به شدت تحت تاثیر اعتراض‌های مهمان بود در این مسابقه.

به گزارش فارس، سپیدرود رشت و چوکا تالش نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دو فوتبال ایران هستند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.