وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خبر فوری – انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان لغو شد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تاریخ انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان بعد از سه بار تغییر سرانجام لغو شد و برای چهارمین بار به تاریخی دیگر موکول شد.

به گزارش سایت سپیدرود، انتخابات ریاست هیات فوتبال گیلان که قرار بود امروز یکشنبه برگزار شود و در ادامه به روز سه شنبه ساعت ۱۰ و سپس به همان روز ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه تغییر کرده بود برای چهارمین مرتبه به روز ۳۰ آبان ماه تغییر داده شد.

این در حالی است که فرزاد سیری در گفتگو با سایت دیار میرزا این تغییر را تکذیب کرد و در ادامه در استدلالی تعجب آور وجود انتخابات ۱۳ آبان و برگزار مسابقه ایران – عراق را دلیل این تغییرهای مکرر و پی در پی تاریخ انتخابات اعلام شد اما آنچه که واقعیت دارد موضوع دیگری است.

به نوشته دیار میرزا آن گونه که در فضای رسانه‌ای بیان شده، روز گذشته سازمان بازرسی نامه‌ای به ورزش و جوانان زده و در آن برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال استان گیلان با سرپرستی فردی که خود کاندیداست، غیرقانونی است.

همچنین به موضوع بازنشستگی الماسخاله و تغییر اعضای مجمع در آستانه برگزاری انتخابات نیز اشاره شده و از وزارت ورزش و جوانان خواسته شده که انتخابات را لغو کند.

گفته می شود روز گذشته سازمان بازرسی کل کشور نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان زده و در آن به دلیل اینکه برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان با سرپرستی فردی که خود کاندیداست، غیرقانونی می باشد، این سازمان همچنین به موضوع بازنشستگی الماسخاله و تغییر اعضای مجمع در آستانه برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و از وزارت ورزش و جوانان خواست انتخابات را ملغی نماید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.