وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خبر فوری – لایحه ی دو فوریتی کمک یک میلیاردی شورای شهر به سپیدرود تصویب شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در یکصد و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر رشت که در ساختمان مرکزی شورا برگزار شد لایحه دو فوریتی کمک مالی به تیم سپیدرود مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، این طرح که به پیشنهاد محمد علی رفیعی نوده در جلسه ۵ دی ماه با محوریت کمک یک میلیارد تومانی به سپیدرود با امضای تعدادی از اعضای شورا اعلام وصول شده بود (اینجا بخوانید) در نهایت امروز با ۸ رای مثبت مورد تایید اعضای شورا قرار گرفت.

متن گفتگوی اعضای شورای شهر در ارتباط با طرح کمک به باشگاه سپیدرود بدین شرح است:

عباس صابر: اول باید پرسیده شود که پرداخت ۸۴۱ میلیون تومانی که قبلا تصویب شده به کجا رسید؟

کاظمی: این را باید شهرداری پاسخ دهد.

رضا رسولی: من نیز یک سوال دارم. پیش از این لایحه یک لایحه برای خرید سپیدرود مطرح شد که بنده دو هفته پیش به نیابت از نه نفر نامه آن را خدمت شما ارائه کردم که این نه نفر به صراحت موافقت خود را برای خرید سپیدرود اعلام کردند. آن لایحه نسبت به این تقدم دارد و ما دوست داریم بدانیم چرا آن لایحه مطرح نشده است؟

مسعود کاظمی: ما دو الی سه هفته پیش قرار بود کارگروهی در این رابطه تشکیل شود که مسائل و جزئیات  آن مشخص باشد و تنها نامه ای بدست من رسید که با کلیات خرید موافق هستیم.

فاطمه شیرزاد موافق دو فوریت لایحه گفت: من خواستار مشخص شدن وضعیت خرید سپیدرود هستم. اما  کمک به ادامه بازی های این تیم است ضروری است. از اردیبهشت به بعد به هیچکدام از بازیکنان سپیدرود هیچگونه پرداختی نشده است و بازیکنان با وجود فشارهای زیاد بلاتکلیف هستند و برای همین دوست داریم که مثل همیشه یارو یاور این تیم ریشه دار باشید.

کارگرنیا مخالف دو فوریت گفت: علت مخالفت ما همان فرمایشات آقای رسولی هست. متاسفانه با وجود این که آقای موسوی روزان اعلام کردند که گزارش کارگروه خرید اعلام شده است لایحه خرید وارد صحن نشده است. اگر گزارش اعلام شده است  که بحث تملک سپیدرود مطرح شود اکنون درخواست من این است که بحث تملک تیم را ابتدا ارائه کنند.

مسعود کاظمی: من ابتدا عنوان کردم که نامه ای که جناب روزان ارائه کردند باید جمع بندی شود. این یک میلیارد نیز در راستای حمایت از این تیم است و اگر قرار برای خرید تیم باشد این مبالغ پرداختی از آن کسر می شود.

کارگرنیا: ما دوستان را انتخاب نکردیم که به این مسائل پاسخ دهند که با این کار موافق هستند یا نه! قرار بود میزان بدهی های آن ها را مشخص کنند.

رفیعی نوده در تذکری گفت: قرار بود در نیم فصل تیم تقویت شود. از شانزده تیم یازده مربی را تعویض کردند. اختلاف امتیاز تیم سپیدرود با تیم دهم تنها چند امتیاز است و با چند بازی بالاو پائین می شود. خواهش من این است که به لایحه رای دهید وهرچه سریعتر پول پرداخت شود. در مصوبه هم تاکید شود که در صورت خرید تیم یک میلیارد تومان از تیم کم شود.  من نیز خواهشم این است که تکلیف تیم برای خرید مشخص شود تا تیم بلاتکلیف نماند.

محمود باقری: من از کاپیتان تیم تشکر میکنم که میگوید اعضای شورا دروغ میگویند و شهرداری پول کارکنان خود را ندارند. از ایشان که فرد تحصیل کرده ای هستند تشکر می کنم  که ما را  دروغگو خطاب قرار دادند.

موسوی روزان: بنده موافق خرید تیم سپیدرود هستم. درخواستی که شد این بود که هیاتی مشخص شود و این هیات از کم و کیف قراردادی که برای سپیدرود داشته باشیم جلسه ای تعیین کنند. در جلسه ای که در دفتر شهردار بودند آقای الماسخاله و آقای شهاب مومنی و آقای رفیعی  حضور داشتند. در این صحبت ها آقای رفیعی با موضوع خرید موافق نبودند اما در طول فصل موافق پرداخت پول به این باشگاه بودند. صورتجلسه ای تنظیم شد و بنده نظر آقای علوی را گرفتم. ایشان نیز با پیشنهاد بنده برای خرید موافق بودم. قرار شد اگر بحث خرید تیم مطرح شود دیگر گزینه های دیگر از دستور کار هیات فوتبال خارج شود. در مورد بدهی ها هم نامه مدیرکل ورزش و جوانان مشخص است  و مبلغ کاملا مشخص است و ریز بدهی ها را نیز من دارم.

دو فوریت لایحه با نه رای تصویب شد تا وارد بحث کمک یک میلیاردی شوند.

رفیعی نوده موافق لایحه: این کمک اضطراری است و  درخواست دارم که اگر این پول پرداخت شود سریع انجام شود. با یک میلیارد تومان بسیاری از بدهی های بازیکنان پرداخت خواهد شد و نقطه امیدی برای بازیکنان خواهد بود. بازیکنان گفتند با پنجاه میلیون تومان پول فصل گذشته را می بخشند و این کمک بزرگی برای بازیکنان خواهد بود.

کارگرنیا: من دوستان را به فرمایش آقای موسوی روزان توجه میکنم. مقدمات کار به بخش خصوصی انجام شده و در حال اتمام است. اگر ما این کمک را می کنیم به چه کسی کمک می کنیم؟ به تیم کمک می کنیم یا به آن فرد کمک می کنیم؟ چرا شما می خواهید به خریدار  کمک کنید. ما داریم هزینه های تیم را کم میکنیم که با پول که تیم را بخرند.  ,gd خواسته هواداران  این تیم بحث خرید این است. ما با این کمک تملک تیم را به کسی می دهیم که قصد خریداری تیم را دارد.

محمود باقری: خریداری که آمده می خواهد تیم را بخرد ، ما که پولی نداریم ولی میخواهیم به تیم کمک کنیم.

رضا رسولی مخالف کمک یک میلیاردی به تیم سپیدرود: شاید در اذهان عمومی مخالفت من مایه تعجب باشد، چون من در اذهان عمومی همیشه خواستار توجه به سپیدرود بودم.

ولی  بنده نحوه کمک به سپیدرود را ناکارآمد می دانم. اگر معتقدیم که شهرداری پرداختی کارکنان خود را ندارد این پول را نیز نمی تواند بدهد. شهرداری به عنوان نهاد عمومی متولی خرید این تیم است. بهترین تصمیمی که می توانیم بگیریم این است که با مبلغی بیشتر مالکیت تیم را بر عهده بگیریم.

سرانجام با رای گیری کمک یک میلیاردی با هشت رای تصویب شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

14 دیدگاه ارسال شده است

  • ميلاد گفت:

    دیروز در یکی از کانال های تلگرام عکس و تصویر هیات فوتبال گیلان و آقای نظر محمدی به همراه سرمایه گذاران هتل کادوس را گذاشتند نکنه تا این اتفاق افتاد شورای شهر دست و پاش رو گم کرده و شروع به تصویب طرح دو فوریتی کرده ؟
    واقعاً از چی میترسه این شورای شهر ؟ طرف کی هست ؟

  • ميلاد 1 گفت:

    دیروز در یکی از کانال های تلگرام عکس و تصویر هیات فوتبال گیلان و آقای نظر محمدی به همراه سرمایه گذاران هتل کادوس را گذاشتند نکنه تا این اتفاق افتاد شورای شهر دست و پاش رو گم کرده و شروع به تصویب طرح دو فوریتی کرده ؟
    واقعاً از چی میترسه این شورای شهر ؟ طرف کی هست ؟

  • اشکان غایبی ساسانی//اهل هر جای رشت و گیلان هستی بیا به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg//یه کانال تماما متعصب رشتی گفت:

    تبریک به همه ی رشتی ها و سپاس فراوان از شورای شهری ها.
    آبراران شیمی غیرته قوربان.
    گول بکاشتید

  • حسین گفت:

    مبارک باشه به سلامتی

  • رشتی گفت:

    به کوری چشم همه اونایی که یه عمر زیر دولت ، نمایندگان ، نیروری دریایی و لابی های سیاسی هستن
    بلاخره کمکی به این تیم مردمی و مردم نهاد شد
    دنیا فقط رشت

  • omid گفت:

    ۳ ماهه میگین مئافقت شد مخالفت شد اپولو مگه میخوان هوا کنن فصل تموم شد

  • فرهاد گفت:

    درود
    دوستان توجه بفرمایید بعضی اعضای اخلالگر شورا منجمله باقری و ویسرودی و نودهی، قصد استیضاح شهردار را دارند که هفته آینده انجام خواهد شد. هر طور شده اعتراض خود را نسبت به این اعمال ضد توسعه این افراد را به گوششان برسانید. اگر مصلحت می دانید در مقابل شورا در صیقلان تجمع کنیم یا به انحاء دیگر، نارضایتی خود از اعمای تخریب کننده افراد ضد رشت و رشتی، ابراز نماییم.

  • امین(سپیدرود) گفت:

    نمیدونم چرا نمیتونم به این شوارای شهر اعتماد کنم تا پول رو تو تیم نبینم … امیدارم هرچه پیش میاد به نفع تیم باشه … ما نه سیاست مداریم نه دولت مرد … فقط مردم با متعصبی هستیم که به شهرمون رشت و تیممون سپیدرود میبالیم

  • نخودی گفت:

    این فرهاد یک دوره گرد مجازیه . ظاهرا استخدام شهردار شده و میره تو سایتای مختلف نظر میزاره از شهردار حمایت میکنه علیه اعضای شورا حرف میزنه . اگه پول خوب میدن به ما هم بگین بیایم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • امید گفت:

    نخودی خودت از اسمت مشخصه که بااد پرچمی خخ

  • پسر سفیدرود گفت:

    بخدا اگه یه مرد تو این شورای شهر باشه اون فقط خانم شیرزاده زنده باد خانم شیرزاد که مردانگی,غیرت و تعصب،و شعورت بالاست

  • سپید رود گفت:

    اصلا اون اقای ویسرودی از روستای ویسرود مگه رشتی حساب میشه که بخاد نظ بده تو روستاشون تحصیل کرده ترینشون وحشی ترینشون هستن

  • سپید رود گفت:

    هیچ کس به فک جوونها و تیم شهر رشت نیست اون شورای شهریها فقط به فکر جیب خودشونن مگه شورای شهر قبلی نبودن که دزدی کردن و فرار کردن

  • بهنام گفت:

    کدوم لایه چه کشکی چه دوغی فقط حرف حرف حرف این که نشد مدیریت اخه تاکی حرف یکم عمل کنید دوستان