وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خبر فوری: ۳۰ خرداد سپیدرود – سرخ پوشان / ۴ تیرماه آغاز لیگ یک

اختصاصی سایت سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سازمان لیگ فوتبال ایران تاریخ رسمی آغاز تمرینات و شروع بازی های معوقه و هفتگی مسابقات لیگ های برتر، دسته اول، دوم و سوم فوتبال ایران را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه ای برای باشگاه های فوتبال آغاز رسمی تمرینات تیم های لیگ برتری را سوم خرداد، تیم های لیگ یکی پنجم خرداد و تیم های لیگ دو و سه را یازدهم خرداد ماه اعلام کرد.

در این نامه تاریخ برگزاری مسابقه عقب افتاده استقلال تهران – فولاد خوزستان ۲۹ خردادماه و تاریخ بازی عقب افتاده سپیدرود رشت – سرخ پوشان پاکدشت (هوادار) ۳۰ خردادماه ذکر شده است و بازی های عقب افتاده لیگ دسته و سوم پنجم تیرماه خواهد بود.

بر مبنای اعلام سازمان لیگ هفته بیست و دوم لیگ برتر در تاریخ ۲ تیرماه آغاز خواهد شد و بازی های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول ۴ تیر شروع می شود و مسابقات لیگ دسته دوم و سوم ۱۰ و ۱۲ تیرماه استارت خواهد خورد.

در این نامه بر انجام تست کرونا برای تمام بازیکنان، اعضای کادرفنی و عوامل اجرایی باشگاه ها تاکید شده و تحویل نتایج تست های انجام شده به ایفمارک و اخذ مجوزهای لازم را به نوعی پیش شرط شروع تمرینات و اجازه شرکت در مسابقات اعلام شده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

2 دیدگاه ارسال شده است