وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خبر ورزشی/ نگاهی به هفته سی ام دسته اول

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – پرونده هفته سی ام رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور در حالی بسته شد که بار دیگر شاهد بازگشت تیم سپیدورد به صدر جدول بودیم.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبر ورزشی، سپیدورد بازی سخت و نفس گیر با مس کرمان را به سود خود پایان برد تا به لطف پیروزی ۵-۱ خونه به خونه در برابر گل گهر سیرجان به صدر جدول برگردد.

سپیدورد چند هفته ای بود که از داوری ها گله مند بود و می گفت بعد از بیانیه کمیته داوران مبنی بر اینکه یکی از پنالتی های  گرفته شده به سود این تیم در بازی با استقلال اهواز اشتباه بوده دیگر برای این تیم پنالتی نمی گیرد. از قضا سپیدورد با پنالتی مس کرمان را برد و این پنالتی مورد اعتراض منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم مس کرمان بود و می گفت پیش از پنالتی داور باید به سود مس اعلام خطا می کرد.

شکست ۵-۱ تیم گل گهر در برابر تیم خونه به خونه آنهم در شرایطی که تیم مازنی از تماشاگر سود نمی برد خیلی عجیب بود! تهاجمی ترین تیم بازی ها در حساس ترین بازی بدترین نتیجه را گرفت هر چند هنور در کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر است. این نتیجه نشان می دهد گل گهر هنوز باور صعود را ندارد و شاید هنوز شخصیت صعود به لیگ برتر را به خود نگرفته است!

به جزء سپیدورد و گل گهر تیم های اول و دوم جدول دو تیم دیگر داعیه قهرمانی دارند. پارس جنوبی جم با هدایت مهدی تارتار که این هفته دو گل به نساجی زد. این تیم با ۱۲ گل خورده بهترین خط دفاعی بازی ها را در اختیار دارد و از سویی ۲۰ هفته است که نباخته …

پارس جنوبی در اولین فصل حضور در بازی های دسته اول اگر به لیگ برتر صعود کند یک شاهکار بزرگ است. ملوان با برتری در خانه تیم خیبر خرم آباد در کورس صعود باقی ماند اما دیگر تیم های شانس هایشان برای صعود کم شده است. از مس کرمان گرفته تا تیم های بادران – خونه به خونه – آلومینیوم اراک – نساجی مازندران و اکسین البرز.

به واقع جنگ اصلی صعود به لیگ برتر بین چهار تیم بالای جدول است. در انتهای جدول هم سقوط استقلال اهواز به لیگ ۲ قطعی شده و تیم های فجر سپاسی و فولاد یزد هم چنان به ماندن امیدوار هستند و جالب اینکه در بازی این هفته پیروز شدند.

شاید اگر یک تیم دیگر از لیگ یک به لیگ برتر صعود می کرد یا دست کم تیم سوم در مرحله پلی آف حاضر می شد عدالت در صعود بیشتر رعایت می شد به خصوص که در دسته اول دو تیم بیشتر حضور دارند و موفقیت تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند.

البته برای تیم های مدعی که از صعود به لیگ برتر باز می مانند فوتبال ادامه خواهد داشت و تیمی در این بین برنده است که از اشتباهات گذشته درس بگیرد و آینده بهتری برای خود رقم بزند. مهم تر از صعود به لیگ برتر برنامه ریزی برای ماندن در لیگ برتر است و متاسفانه در سال های اخیر کمتر تیم دسته اولی این برنامه ریزی را داشته و به محض حضور در لیگ برتر دوباره به دسته اول سقوط کرده است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + شانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • redman گفت:

    دوستان سایت چرا اطلاع رسانی نمی کنید برای بازی با اکسین اونا که تماشاگر ندارن ما هزار نفرم بتونیم بریم می تونیم کمک زیادی کنیم یه پیغامی بزارین برای هوادارا