وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خداحافظی بازیکن قشقایی جنجال ساز شد: صدای رقبای ملوان درآمد!

طرفداری

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدروددر آستانه بازی های هفته پایانی لیگ آزادگان انتشار یک استوری از حسین حیدری، بازیکن جوان تیم قشقایی، جنجال و حاشیه های تازه ای تولید کرد

بازی های هفته پایانی لیگ آزادگان، یکشنبه برگزار می شود و در حالی که صعود مس رفسنجان به لیگ برتر و سقوط علم و ادب تبریز و سپیدرود به دسته دوم قطعی شده، بالای جدول دو تیم آلومینیوم اراک و مس کرمان برای صعود و پایین جدول سه تیم نیروی زمینی، ملوان و رایکا برای فرار از سقوط می جنگند و رقابت غیرمستقیم شان به هفته آخر کشیده شده است.

در شرایطی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تلاش می کنند همه چیز عادلانه باشد، اخبار و شایعه های مختلفی هم به گوش می رسد.

بالای جدول شایعه شده مس برای داماش حریف آلومینیوم پاداش گذاشته تا یقه این تیم را در اراک بگیرد و رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم سفری به تبریز داشته و بازیکنان علم و ادب را برای کمتر گل خوردن از تیم مس تهییج و ترغیب کرده است و پایین جدول، یک استوری خداحافظی از بازیکن قشقایی شیراز جنجال ساز شده است.

حسین حیدری که از استقلال به صورت قرضی به قشقایی رفته بود، ناگهان اعلام کرد همکاری من با باشگاه قشقایی به پایان رسید، این در حالی است که قشقایی هفته آخر با ملوان بازی دارد و این بازی یکی از سه دیدار تعیین کننده در مشخص شدن سومین تیم سقوط کننده به دسته پایین تر است.

نکته عجیب در این استوری، جمله های آخر آن است و حیدری مدعی شده یک سری از هم تیمی های او نیز از قشقایی جدا شده اند و در بازی آخر حضور ندارند.

گویا قشقایی که با ۳۶ امتیاز بقای خود را قطعی کرده، برای بازی خانگی آخر مقابل ملوان به یک عده از بازیکنان خود استراحت داده و آنها را از آخرین بازی معاف کرده است.

همین تصمیم نارضایتی دو تیم رایکا بابل و نیروی زمینی تهران را به همراه داشته چرا که نتیجه بازی قشقایی و ملوان در سرنوشت این دو تیم هم تاثیر دارد.

رایکا و ملوان برای بقا در لیگ آزادگان به یک امتیاز نیاز دارند اما نیروی زمینی حتما باید گل ریحان را شکست بدهد و سپس امیدوار باشد یکی از دو تیم ملوان و رایکا که به ترتیب با قشقایی و آرمان گهر بازی دارند، در بازی آخر شکست بخورند.

البته سازمان لیگ مدعی است تمام وقایع بازی های هفته پایانی لیگ آزادگان را زیرنظر دارد تا با هرگونه تخلف و تبانی احتمالی برخورد کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + بیست =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.