وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خروج میلاد پورمحسن و حمید خدابنده لو از لیست سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – میلاد پورمحسن به دلیل مصدومیت و حمید خدابنده لو به سبب مشکلات شخصی از لیست سپیدرود خارج شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، میلاد پورمحسن کاپیتان سپیدرود رشت به دلیل مصدومیت تا نیم فصل از لیست سپیدرود خارج شد و پس از انجام عمل و پایان دوره نقاهت و آغاز تمرینات به جمع سرخ پوشان ملحق خواهد شد و به همین دلیل به صورت موقت از لیست نیم فصل نخست سپیدرود خارج شد.

حمید خدابنده لو پیش از آغاز مسابقات و پس از مذاکره با سرمربی و مدیرعامل سپیدرود رشت به دلیل مسایل شخصی از سپیدرود به صورت قطعی جدا شد که روابط عمومی باشگاه سپیدرود برای این بازیکن با اخلاق در ادامه مسیر ورزشی آرزوی موفقیت می نماید.

خبر دیگر اینکه به دلیل تسویه قابل توجه بدهی های معوقه پیشین از سوی مالک جدید باشگاه سپیدرود (بیش از دو سوم بدهی ۳٫۵ میلیاردی سپیدرود در کمیته تعیین وضعیت از سوی مالک باشگاه سپیدرود به صورت قطعی تسویه حساب و تعیین تکلیف شد) کارت تمامی بازیکنان  و اعضای کادرفنی که تا امروز با باشگاه سپیدرود قرارداد منعقد کرده اند به جز دو بازیکن (به دلیل داشتن قرارداد قرضی) از سوی سازمان لیگ صادر شده است.

امیرعباس حسنی و بابک رجبی دو بازیکن جوانی که از ملوان به صورت قرضی به سپیدرود منتقل شده اند به دلیل داشتن قرارداد آماتور با باشگاه قبلی خود (ملوان) از سوی سازمان لیگ قرارداد قرضی مورد موافقت قرار نگرفت و پس از اصلاح قرارداد کارت بازی این بازیکنان نیز صادر خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.