وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خریدار جدید سپیدرود: مردی با نام مخفف

آی اسپورت

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – این روزها تیم‌های ریشه‌دار لیگ یک مثل نساجی و حالا سپیدرود رشت یک مشتری پروپا قرص دارند.

مشتری‌ای که تا چند سال گذشته حتی نمی‌شد نام کامل او را نوشت. از آنهایی که در هر خبر و در هر حادثه‌ای نام مخففشان نوشته می‌شود. خ.م!

حالا اما شاید بشود او را به نام کاملش صدا کرد. خشایار محسنی. بعد از این که تلاش‌های او برای خرید نساجی ناکام ماند حالا طعمه جدیدی را انتخاب کرده است. سپیدرود رشت.

دیگر تیم بالانشین و البته بدون پول لیگ یک که شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد. این فاکتورها یعنی بهترین موقعیت برای خشایار محسنی. شنیده می‌شود که او مذاکراتی با مسئولان این باشگاه داشته و قرار است در روزهای اخیر جلسات نهایی در این خصوص برگزار شود.

البته با توجه به این که رسانه‌ای شدن خرید نساجی حاشیه هایی را بوجود آورد که در نهایت به کنسل شدن این قضیه انجامید، محسنی و اطرافیانش در تلاش هستند تا این بار قضیه را در سکوت خبری کامل نهایی کنند.

مطمئنا دیدن بی‌پولی تیم‌های ریشه‌دار و پرطرفداری مثل نساجی و سپیدرود رشت آن هم درروزهایی که بالانشینی را تجربه کرده و با چنگ و دندان می‌خواهند حقشان را از این فوتبال گرفته و به لیگ برتر بیایند بسیار دردناک است.

اما شاید تحمل این وضعیت برای همه آنهایی که فوتبال را دوست دارند و بیشتر از آن سپیدرود را دوست دارند بهتر از تحمل این باشد که فردی مالک باشگاه‌هشان باشد که نه تنها نام خوشی ندارد که حتی نام کاملی هم ندارد. آقای مخفف فوتبال ایران.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

19 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    خدا بخیر کنه..

  • فرهاد گفت:

    درود
    بطور حتم آقایان رهنما و الماسخاله به این سادگی تن به هر معامله نخواهند داد و ابتدا فرد خریدار مورد ارزیابی جدی قرار خواهد گرفت بعد تصمیم لازم اخذ خواهد شد.

  • بابک گفت:

    تموم کسایی که به نوان خریدار معرفی شدن مانند محجوب و هدایتی و خلیل زاده و بهشتی بهتر از خشایار محسنی نیستن بلکه دکتر محسنی بهتر از اینا باشه حداقل الان فراری و زندان نیست و چک برگشتی نداره . متاسفم که شما فقط می خواین سرمایه گذاران اراز سپیدرود دور کنین و تیمو برای خودتون حفظ کنین . آقا پول داره می خواد سرمایه گذاری کنه به شما چه ربطی داره که کیه و چکاره اس مگه آن جا پادگانه .

  • محمد - نرم افزار گفت:

    ما منتظر نظر کارشناسی استاد غایبی هستیم. هرچی استاد بگه، همون رو باید انجام بدیم :DDDD
    اشکان کجایی پس؟

  • سینا گفت:

    این آقا اشکان کیه ؟ تحصیلاتش چیه ؟ اهل کجاست ؟ یه جلسه بزاریم از نزدیک باهاش آشنا بشیمو از تجربیاتش استفاده کنیم !!

  • سینا گفت:

    با این همه معلومات میتونه بره استخدام باشگاه بشه ها !!

  • امین(سپیدرود) گفت:

    تیم درسته تو این وضعیت چندان حال مساعدی نداره … ولی باز بهتر از اینه که کارشناسی نشده و بدون دقت به سرمایه گذاری داده بشه که مثل سراب بشن برای تشنگان … امیدوارم سرنوشت سپیدرود عزیزمان مثل داماش عزیزمان نشه …

  • هواداران استاد در کهکشان راه شیری گفت:

    به علت سو استفاده و جعل شناسه استاد ازین پس استاد با نام کاربری متفاوت و به صورت مردم عادی و عامی در میان شما عزیزان فعالیت خواهد داشت

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    جناب گیله مرد علوی من غیر از اون اطلاعیه ای که دادم دیگه پیامی نگذاشتم.گویا همانطور که جنابعالی اکانت مرا جعل کرده و به شعور هواداران توهین کردید)البته به گفته خودتان(گویا عده ای دیگر نیز مثل شما اکانت مرا جعل کرده و این بار شما را سرکار گذاشته اند.من هیچگاه دنبال شماره باشگاه نبودم زیرا شماره را دارم و گهگاه با باشگاه در تماسم.گویا اصل موضوع این است که عده ای بیکار با نام من همدیگر را سرکار گذاشته اند.اگر غیر این است بگویید.در ضمن من در هیچ جای ایران یا جهان هوادار ندارم اما دوستان بسیاری دارم که خود را خادم انها می دانم.
    با سپاس

  • دختر گفت:

    حالا که سر شوخی با غایبی بازه همشم بخاطر اینه که تیم بازیش لغو شده و ما ملولیم یه فال به افتخار ایشون براتون میگیرم;
    ای غایب از نظر به خدا میسپارمت
    صدگونه جادویی بکنم تا بیارمت

  • گیله مرد علوی گفت:

    من کی گفتم اکانت تو رو جعل کردم مردک؟چرا حرف تو دهن مردم میذاری نوشته ام هم موجود هست گفتم اذیتت کردم و کاری کردم بخاطر توهین هایی که بهت کردم دربه در دنبال شماره مسوول سایت بگردی البته نمیگم با کدوم اسم کاربری بهت توهین کردم اما قصدم این بود که دیگه به بچه های کم سن و سال این سایت توهین نکنی همین ولی مثل اینکه تو دوست داری ادامه بدی

  • علی (بندرعباس) گفت:

    این خریدراها فقط دنبال منفعت خودشون هستند و واسه سپیدرود نون و آب نمیشن ، تیم فقط باید اسپانسر قوی و پولدار داشته باشه و به یک ارگان صنعتی پولدار واگذار بشه …

  • روزبه نوروزی گفت:

    با سلام . دوست عزیز مشود بیان کنید چرا همه بد هستن . بلاخره کی باید بیاد تیم را بخرد . انقدر نفروشید تا تیم از صعود باز بماند . ببین داداش پول میلیاردی با باباش پول دار بوده املاک دارو زمین دار . یا از راه دیگه …… به دست امده . یعنی همه پول دارها دزدند . یا مال مردم خور . نه . حتی اگر دزد هم باشند انسان زنگی بوده که از صفر به همه چی رسیده . خواهشا جو را خراب نکنید . بگذارید تیم به فروش برود . ئ حال که کسی پیدا شده برای تیم خرج کند .سنگ اندازی نکنیم . امیر منصور اریا چه شد . اعدام شد . اگر طرف دزد و مال مردم خور باشد کشور قانون دارد پس بجای سنگ اندازی بیاییم حمایت کنیم . گیلان بیچاره از سرمایه گذاری دور است . اگر این باران خدادای نبود که سرسبز شود گیلان هیچی نداشت . مشگل ما گیلانیا این است .پشت هم نیستیم . همچون ترکها . اصفهانیها . لرها . و …..

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    دوستان کوتاه اعلام میکنم؛
    برای همیشه از این سایت میرم.خدانگهدار

  • آرش گفت:

    سمیه نروو.اگه تو بری به کی بخندیم؟

  • دختر سپیدرودی گفت:

    سمیه؟!!!!

  • محمد - نرم افزار گفت:

    آقای اشکان غایبی، لطفا مثل بقیه ماها یک اکانت عادی درست کن (مثل، علی، حسن، کامبیز، هوادار یا هر اسم دیگه ای…)
    بعد بیا مثل بقیه تو سایت نظر بده و ادعای فضل نکن. حتی اگه مدعی هستی که اکانت تو رو جعل میکنن، عوض کن اسمتو. مثل ماها تو سایت حضور داشته باش. انقد هم روس و انگلیس و اجنبی و تهرانی و ترک و کوروش و هیتلر و … نگو. آدم عادی باش تا فیلمت نکنن.

  • اشکان غایبی ساسانی/داماش+سپیدرود=رشت//همه ی شما دعوتید به کانال گیلان بزرگ @gilanebozorg گفت:

    دوستان کوتاه اعلام میکنم؛
    برای همیشه از این سایت میرم.خدانگهدار

  • رشتی اصیل گفت:

    می سر فدا مساوی است با می ……..