وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

خزر/ باید تکلیف سپیدرود زودتر روشن شود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – صعود مقتدرانه سپیدرود رشت از رقابت های دسته اول فوتبال کشور به واقع خوشحال کننده بود و شادی و خوشحالی طرفدارانش همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از روزنامه خزر، اما تا چشم بر هم بگذاریم، پنجم مرداد فرا می رسد و سپیدرود باید در سطح اول فوتبال ایران رویاروی حریفانش قرار بگیرد.

به همین دلیل لازم است که هر چه زودتر تکلیف مالکیت تیم باسابقه گیلانی مشخص گردد که قرار است توسط چه کسانی یا کدام شرکت و موسسه در فصل آینده اداره شود.

با صعود سپیدرود، سطح توقع دوستداران این تیم و علاقه مندان به فوتبال در رشت و خیلی از شهرهای گیلان افزایش یافته و باید هر کسی که می تواند، به تنها نماینده فوتبال شمال کشور در بالاترین لیگ فوتبال ایران کمک کند.

البته نیاز به امکانات سخت افزاری بحث دیگری را می طلبد. شهر کوچک جم که حدود ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد، از ورزشگاهی مجهز و چند سالن استاندارد بهره مند است و سپیدرود باز هم باید در همین ورزشگاه قدیمی شهر رشت مسابقه هایش را انجام بدهد!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    همین الانشم خیلی عقبیم..

  • قلب من سپیدرود گفت:

    سلام .واقعا تاسف داره شهر 25هزارنفری ظرفیت ورزشگاهش از شهر یا میلیونی بیشتر حیف از حرفهای تکراری نمایندگان وشورا و…فقط درزمان رای وعده میدن افسوس از این همه هواداری که فقط نصفشون با هزارتا بدبختی وچند ساعت قبل از مسابقه میتونن بیان ورزشگاه …..افسوس

  • آبرار گفت:

    مشگل تیم و شهر رشت فقط و فقط شورای شهر غیر بومی تورک و تالش هستش…ایشالا که تا چند ماه دیگه از شرشون خلاص میشیم

  • فراز گفت:

    مردم محترم کلانشهر رشت:
    لطفا اگر و اگر و اگر خواستید رای بدین, به رزومه و اطلاعات فردی آقایون توجهی داشته باشین.
    اینکه:
    مدرکش چیه؟
    سابقه یا پیشینه ی احتمالیش به چه شکله؟
    و مهمتر از همه اینکه اهل رشت باشه.
    .
    .
    .
    .
    .
    می دونین؟
    من قصد بی احترامی به مردم شهر های دیگه ی استانم گیلان رو ندارم.
    ولی شورای شهر هر شهر باید و باید و باید از اهالی همون شهر مورد نظر تشکیل بشه تا تک تک اون اعضاء, با دلسوزی و فداکاری و تعصب نسبت به شهرشون در کنار مهارت هایی که دارن, بتونن به بهترین شکل, به مردم شهرشون کمک کنن و باعث پیشرفت اونا بشن.
    .
    .
    .
    لطفا توجه کنین : همونطوریکه سیاست مدار اهل رشت, برای آستارا یا انزلی یا تالش, قطعا نمی تونه به اندازه ی مردم بومی اون شهرها دلسوز و مفید باشه, اهالی شهرهای دیگه ام نسبت به کلانشهر رشت همین وضعیت رو دارن.
    .
    .
    .
    پس بهترین کار اینه که قبل از اینکه بخوایم فقط واسه خوشحال کردن دوستانمون که مارو تو شبکه های اجتماعی برای جمع آوری رای های آشنایانشون, دعوت کردن, رای بدیم, به رزومه و پیشینه و اصالت اون فرد و اینکه آیا اهل رشت هست و یا اینکه نیست, توجه کنیم و بعدش رای بدیم.
    .
    .
    .
    نمیگم تمام مشکلات سپیدرود, مربوط به این مورده. اما اگه تمام افراد حاضر در شورای شهر, اهل این شهر و عاشق سپیدرود بودن, باز هم شاهد بی تفاوتی و بی مسئولیتی آقایان نسبت به این باشگاه ریشه دار و مردمی بودیم؟؟؟
    به خدا همه چی خیلی بهتر پیش میره اگه فقط بیشتر فکر کنیم و خودمونو مسئول بدونیم.
    ممنونم..